Citibank - wpłata gotówkowa na konto

Data: 2010-08-17 12:06:31
Autor: Tomek
Citibank - wpłata gotówkowa na konto
Czy Citi pobiera opłaty od osób nie posiadających tam konta za wpłaty gotówkowe na rachunki firmowe prowadzone u siebie? Nie mogę znaleźć tabeli opłat dla nie-klientów. Chyba, że mnie, jako posiadacza ich kk, obowiązuje jeszcze inna TOiP :)

Data: 2010-08-17 12:12:16
Autor: RobertS
[...]

na rachunki firmowe na 99% TAK, generalnie chyba we wszystkich bankach tak jest, że za wpłaty gotówki na rachunki firmowe się płaci

RobertS

Citibank - wpłata gotówkowa na konto