Citigold dla każdego?

Data: 2010-07-08 10:07:55
Autor: rdx
Citigold dla każdego?
Hej,

Citi zmienia warunek zniesienia opłaty za Citigold do 12 tysięcy dowolnych
wpływów na konto miesięcznie.[1]

Czyli teoretycznie możesz sobie przelewać z mBanku co miesi±c to samo 12 tysi,
po czym zawracać je na eMaxa i tak w kółko. Czyli teoretycznie większo¶ć Polaków
może sobie mieć CG za darmo... Mnie to dziwi - jest w tym jaki¶ haczyk?

pozdr, rdx
[1] http://bit.ly/ab9eYv

Data: 2010-07-08 08:36:49
Autor: xbartx
Citigold dla każdego?
Dnia Thu, 08 Jul 2010 10:07:55 +0200, rdx napisał(a):

Czyli teoretycznie możesz sobie przelewać z mBanku co miesiąc to samo 12
tysi, po czym zawracać je na eMaxa i tak w kółko. Czyli teoretycznie
większość Polaków może sobie mieć CG za darmo...

A czemu napisałeś, że można przelewać z mBanku? Chyba można zrobić to z każdego innego banku również ;)
Można też pójść do oddziału z 1000 albo nawet 100 pln i odpowiednią ilość razy wpłacić i wypłacić aby stać się prestiżowym posiadaczem statusu gold hłe hłe

Mnie to dziwi - jest w tym jakiĹ› haczyk?

No moĹĽe taki trywialny jak posiadanie tych 12k pln

--
xbartx

Data: 2010-07-08 10:47:57
Autor: MarekZ
Citigold dla kaÂżdego?
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i142n0$db3$4@inews.gazeta.pl...

Mnie to dziwi - jest w tym jakiĹ› haczyk?

No moĹĽe taki trywialny jak posiadanie tych 12k pln

Jak sam napisałeś, wystarczy posiadać choćby 100 pln. :-)

Mnie się wydaje, że "haczyk" w tego rodzaju ofertach jest podobny jak w przypadku kart kredytowych. Klienci z mniejszym stanem posiadania pokupują takie oferty i bank liczy, że w końcu kiedyś zapomną wykonać dostatecznej ilości przelewów i choćby raz czy dwa razy do roku bank ich skasuje, plus do tego może jakaś eskalacja opłat z tytułu przekroczenia limitu rachunku itp. Do tego część zostawi te środki po przelaniu ich do banku na nisko oprocentowanym ror albo na jakimś chorym produkcie typu citkowe konto oszczędnościowe.

StrategiÄ… Citi na ten rok miaĹ‚o być  "zwiÄ™kszenie uproduktowienia klientĂłw" i nie sÄ…dzÄ™ aby jak na razie dobrze im to szĹ‚o.

Data: 2010-07-08 11:46:41
Autor: radxcell2
Citigold dla każdego?
Dnia Thu, 08 Jul 2010 10:07:55 +0200, rdx napisaĹ&#65533;(a):
A czemu napisaĹ&#65533;eĹ&#65533;, ĹĽe moĹĽna przelewaÄ&#65533; z mBanku?

Zgoda, mozna z czegokolwiek. Akurat mam mbank, wiec mi sie w naturalny sposob
nasunelo. Wazne, zeby byly darmowe przelewy.

No moĹĽe taki trywialny jak posiadanie tych 12k pln

Tak jak ktos napisal - wystarczy miec 1 tysiac i ustawic automat na przelewanie
co 2 dni. Na przyklad parzyste. A w CitiGold zlecenie stałe na dni nieparzyste :)

pozdr, R

Data: 2010-07-08 22:13:56
Autor: Rafał
Citigold dla każdego?
W dniu 10-07-08 11:46, radxcell2@poczta.onet.pl pisze:
Tak jak ktos napisal - wystarczy miec 1 tysiac i ustawic automat na przelewanie
co 2 dni. Na przyklad parzyste. A w CitiGold zlecenie stałe na dni nieparzyste :)

Będziesz miał problem w weekendy. Debecik? ;>

--
Raf

Data: 2010-07-09 09:02:42
Autor: mvoicem
Citigold dla każdego?
(08.07.2010 11:46), radxcell2@poczta.onet.pl wrote:
[...]

Co to Gold daje że opłaca się tak kombinować?

p. m.

Data: 2010-07-09 01:12:52
Autor: luc
Citigold dla każdego?
On 9 Lip, 09:02, mvoicem <mvoi...@gmail.com> wrote:

Co to Gold daje że opłaca się tak kombinować?

No wła¶nie - czy czym¶ przebija Aquariusa? ;-)

p. m.

pzdrwm
luc

http://skocz.pl/earphorny - co mi w uchu siedzi...

Data: 2010-07-10 20:45:36
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Citigold dla kaĹĽdego?
luc pisze:

Co to Gold daje że opłaca się tak kombinować?
No właśnie - czy czymś przebija Aquariusa? ;-)

Czy ja dobrze widzę, że w CitiGold dają darmowy Sorbnet na dowolną kwotę? (W Toip jest napisane, że przelewy powyżej 1Mzł są zawsze realizowane Sorbnetem, ale nie ma zastrzeżenia, że mniejszych nie można też puścić Sorbnetem. A opłata wynosi 0zł.)

--
MiCHA

Data: 2010-07-10 12:31:07
Autor: MK
Citigold dla każdego?
On 10 Lip, 20:45, Przemyslaw Kwiatkowski <mi...@micha.waw.pl> wrote:

Czy ja dobrze widzę, że w CitiGold daj± darmowy Sorbnet na dowoln±
kwotę? (W Toip jest napisane, że przelewy powyżej 1Mzł s± zawsze
realizowane Sorbnetem, ale nie ma zastrzeżenia, że mniejszych nie można
też pu¶cić Sorbnetem. A opłata wynosi 0zł.)

Co tam sorbnet... zamiast wybierac sie do oddzialu mozna zawezwac do
siebie pracownika banku... i to nie tylko w godzinach pracy
oddzialu... a nawet nie tylko w dni robocze ;). no, ale jak ktos musi
kilka razy przelac kase wte i wewte to raczej mu sie taka opcja nie
przyda...

MK

Data: 2010-07-11 12:05:41
Autor: Wojciech Bancer
Citigold dla kaĹĽdego?
On 2010-07-09, luc <bananek@gmx.net> wrote:

[...]

Co to Gold daje że opłaca się tak kombinować?
No wła¶nie - czy czym¶ przebija Aquariusa? ;-)

My¶lę, że może przebijać jako¶ci± obsługi w oddziale.
Z drugiej strony, ich interfejs internetowy chyba nadal pozostawia
wiele do życzenia.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2010-07-11 14:43:53
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Citigold dla kaĹĽdego?
luc pisze:

Co to Gold daje że opłaca się tak kombinować?
No właśnie - czy czymś przebija Aquariusa? ;-)

Na pierwszy rzut oka: Darmowe przelewy walutowe, możliwość darmowych wypłat walutowych w bankomatach zagranicznych bezpośrednio z rachunku walutowego, darmowe powiadomienia sms, darmowy Sorbnet.

A czy z kolei czymĹ› Aquarius przebija Citigold?

--
MiCHA

Data: 2010-07-11 15:05:45
Autor: MarekZ
Citigold dla kaĹĽdego?
Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <micha@micha.waw.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i1ceaa$kdr$1@inews.gazeta.pl...

walutowego, darmowe powiadomienia sms, darmowy Sorbnet.

Coś z trudnością wierzę w ten darmowy Sorbet poniżej 1m w Citigold. Takie coś było przez krótki okres w Getinie ale szybko się skończyło. No i jeszcze kwestia czy Sorbnet da się w Citi zlecić przez internet, bo obstawiam że nie. Choć gdyby dało się to zrobić na Citi-linii to i tak byłoby nieźle.

Data: 2010-07-11 16:53:23
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Citigold dla kaĹĽdego?
MarekZ pisze:

[...]

obstawiam ĹĽe nie.

Nie da siÄ™.

Choć gdyby dało się to zrobić na Citi-linii to i tak
byłoby nieźle.

Wg. toip - da siÄ™ przez telefon lub w oddziale.

--
MiCHA

Data: 2010-07-08 10:45:55
Autor: Szymon
Citigold dla każdego?
Użytkownik "rdx" <radxcell2WYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:47f6.000002ec.4c35875bnewsgate.onet.pl...
Mnie to dziwi - jest w tym jaki¶ haczyk?

Już daaaaawno Eurobank dawał VG na ¶miesznych warunkach. Co¶ tam z 2000zł limitu.

Data: 2010-07-08 19:47:05
Autor: Seba
Citigold dla każdego?
Szymon <wiad_usuń@o2.pl> napisał(a):
> [...]
> Mnie to dziwi - jest w tym jaki¶ haczyk?

Już daaaaawno Eurobank dawał VG na ¶miesznych warunkach. Co¶ tam z 2000zł limitu.
 nie chodzi o kredytówke gold tylko o konto citigold, troche inna liga

Data: 2010-07-08 22:18:48
Autor: Marcin
Citigold dla każdego?
Witam
W dniu 2010-07-08 10:07, rdx pisze:

[...]

Dla Citi jest latwiej taki system zrobic do zwrcania oplat. Wystarczy zsumowac wplywy i jak wyjdzie 12 K lub wiecej to nie pobierac oplaty.
Wiekszosc ludzi ktorzy nie maja dochodow zblizonych do 12K/m-c nie zalozy takiego konta. Zreszta po co? Tam oferta nie bedzie dla nich. Jak ktos zarabia 1000 PLN to potrzebuje troche innych produktow niz ten od 12K PLN/m-c. A jak ktos ma np. 11 K/m-c i sobie sztucznie zrobi obrot na 12 K/m-c to Citi i tak za bardzo stratne nie bedzie bo mu jakies produkty dla gold klientow pewnie wcisnie...

BTW. Ma ktos moze Citi Gold i moze napisac co jest tam takiego wyjatkowego?

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2010-07-09 09:13:55
Autor: witrak()
Citigold dla każdego?
rdx wrote:
[1] http://bit.ly/ab9eYv

Mógłby¶ dawać link bezpieczny (np. tak, jak to robi xbartx) ?
Jako¶ tak się przyjęło na grupie...

witrak()

Data: 2010-07-09 10:33:10
Autor: rdx
Citigold dla każdego?
rdx wrote:
Mógłby¶ dawać link bezpieczny (np. tak, jak to robi xbartx) ?
Jako¶ tak się przyjęło na grupie...

nie udało mi się przez onet niusy wyszukac postu xbartx'a, w którym akurat dał
linka...
jaki to jest "link bezpieczny"? pozdr, rdx

Data: 2010-07-09 02:15:39
Autor: luc
Citigold dla każdego?
On 9 Lip, 10:33, "rdx" <radxcell2WYTNI...@poczta.onet.pl> wrote:

nie udało mi się przez onet niusy wyszukac postu xbartx'a, w którym akurat dał
linka...
jaki to jest "link bezpieczny"?

np. taki:
http://preview.tinyurl.com/36f5eqn

pozdr, rdx

Data: 2010-07-09 11:14:24
Autor: rdx
Citigold dla każdego?
On 9 Lip, 10:33, "rdx" <radxcell2WYTNI...@poczta.onet.pl> wrote:
> jaki to jest "link bezpieczny"?
http://preview.tinyurl.com/36f5eqn

OK, nie ma problemu, choc nie wiem co jest niebezpiecznego w przekierowaniu do
strony - oszczedza klikniecia. z bitly kazdy moze sobie zrobic bezpieczny:
o, tak: http://bit.ly/ab9eYv+

pozdr, rdx

Data: 2010-07-09 02:51:47
Autor: luc
Citigold dla każdego?
On 9 Lip, 11:14, "rdx" <radxcell2WYTNI...@poczta.onet.pl> wrote:

OK, nie ma problemu, choc nie wiem co jest niebezpiecznego w przekierowaniu do
strony - oszczedza klikniecia.

Też się zastanawiam, może obawa przed stron±, która jest NSFW? ;-)

z bitly kazdy moze sobie zrobic bezpieczny:
o, tak:http://bit.ly/ab9eYv+[CU]

O fajnie; dobrze wiedzieć, że robi się to łatwo i prosto.

Data: 2010-07-09 18:17:23
Autor: witrak()
Citigold dla każdego?
rdx wrote:
[...]

Nie twierdzę, że nie :-)

Tyle, że trzeba by pamiętać dla każdej "skracarki", a jest ich do¶ć dużo.
Więc lepiej, aby to autor postu sam użył linku w postaci bezpiecznej - wtedy tych paręset osób nie musi się zastanawiać i uzupełniać linku, tylko po prostu klika...

Pozdr.

witrak()

Data: 2010-07-11 13:48:42
Autor: rdx
Citigold dla każdego?
[...]

zgadzam sie.

pozdr, rdx

Data: 2010-07-10 20:07:11
Autor: Filip Lach
Citigold dla każdego?
rdx <radxcell2WYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał(a):
[...]

W TOIP jest nadal, że chodzi o wpływy z tytułu wynagrodzenia.
http://preview.tinyurl.com/39dgk2t
Pozdrawiam, Filip

Data: 2010-07-11 13:39:29
Autor: rdx
Citigold dla każdego?
W TOIP jest nadal, że chodzi o wpływy z tytułu wynagrodzenia.
http://preview.tinyurl.com/39dgk2t
Pozdrawiam, Filip

si senor. ma się zmienić od 17 lipca. dlatego teraz pytam Was.

a propos sorbnetu - czy to znaczy ze mozna zamowic przelew i zaznaczyc, ze nie
elixirem tylko sorbnetem? czy to bardziej skomplikowane?

a co ja ceniłem w CG - darmowe citialerts premium. ssman przychodzi po kazdej
transakcji. duzy komfort.

pozdr, rdx
--
welcome to hell - http://bit.ly/blZkvE