Citigold dla każdego?

Data: 2010-07-09 09:13:55
Autor: witrak()
Citigold dla każdego?
rdx wrote:
[1] http://bit.ly/ab9eYv

Mógłbyś dawać link bezpieczny (np. tak, jak to robi xbartx) ?
Jakoś tak się przyjęło na grupie...

witrak()

Data: 2010-07-09 10:33:10
Autor: rdx
Citigold dla każdego?
rdx wrote:
Mógłbyś dawać link bezpieczny (np. tak, jak to robi xbartx) ?
Jakoś tak się przyjęło na grupie...

nie udało mi się przez onet niusy wyszukac postu xbartx'a, w którym akurat dał
linka...
jaki to jest "link bezpieczny"? pozdr, rdx

Data: 2010-07-09 02:15:39
Autor: luc
Citigold dla każdego?
On 9 Lip, 10:33, "rdx" <radxcell2WYTNI...@poczta.onet.pl> wrote:

nie udało mi się przez onet niusy wyszukac postu xbartx'a, w którym akurat dał
linka...
jaki to jest "link bezpieczny"?

np. taki:
http://preview.tinyurl.com/36f5eqn

pozdr, rdx

pzdrwm
luc

Data: 2010-07-09 11:14:24
Autor: rdx
Citigold dla każdego?
On 9 Lip, 10:33, "rdx" <radxcell2WYTNI...@poczta.onet.pl> wrote:
> jaki to jest "link bezpieczny"?
http://preview.tinyurl.com/36f5eqn

OK, nie ma problemu, choc nie wiem co jest niebezpiecznego w przekierowaniu do
strony - oszczedza klikniecia. z bitly kazdy moze sobie zrobic bezpieczny:
o, tak: http://bit.ly/ab9eYv+

pozdr, rdx

Data: 2010-07-09 02:51:47
Autor: luc
Citigold dla każdego?
On 9 Lip, 11:14, "rdx" <radxcell2WYTNI...@poczta.onet.pl> wrote:

OK, nie ma problemu, choc nie wiem co jest niebezpiecznego w przekierowaniu do
strony - oszczedza klikniecia.

Też się zastanawiam, może obawa przed stroną, która jest NSFW? ;-)

z bitly kazdy moze sobie zrobic bezpieczny:
o, tak:http://bit.ly/ab9eYv+[CU]

O fajnie; dobrze wiedzieć, że robi się to łatwo i prosto.

pozdr, rdx

pzdrwm
luc

Data: 2010-07-09 18:17:23
Autor: witrak()
Citigold dla każdego?
rdx wrote:
[...]

Nie twierdzę, że nie :-)

Tyle, że trzeba by pamiętać dla każdej "skracarki", a jest ich dość dużo.
Więc lepiej, aby to autor postu sam użył linku w postaci bezpiecznej - wtedy tych paręset osób nie musi się zastanawiać i uzupełniać linku, tylko po prostu klika...

Pozdr.

witrak()

Data: 2010-07-11 13:48:42
Autor: rdx
[...]