Data: 2011-07-27 14:43:54 | |
Autor: AL | |
Citoren C4 GP a Mazda 5 | |
W dniu 2011-07-27 14:09, Franc pisze:
PS. co do silnikow - rakieta te samochody nie beda, ale do sprawnego poruszania sie wystarcza mazda 5 ma przesuwane drzwi, c4gp ma lepsze wyposazenie w cenie no i IMHO atrakcyjniejszy wyglad (wrazenie subiektywne) c4gp jest tez na pierwszych miejcach niezawodnosci w klasie mini-vanow (rynek brytyjski i niemiecki) w c4gp (pierwsza generacja) skarza sie na lamanie gabek w poduszkach bocznych przednich foteli (w wersjach nizszych wyposazeniowo) - nie wiem, czy to poprawiono w nowej generacji w c4gp mozesz domowic tylne zawieszenie pneumatyczne (przydaje sie do poziomowania auta przy zaladunku i za/rozladunku) -- pozdr Adam (AL) TG |
|
Data: 2011-07-27 14:03:46 | |
Autor: Waldek Godel | |
Citoren C4 GP a Mazda 5 | |
Dnia Wed, 27 Jul 2011 14:43:54 +0200, AL napisał(a):
co do silnikow - rakieta te samochody nie beda, ale do sprawnego poruszania sie wystarcza Przy okazji będzie znacznie tańszy w serwisowaniu, bo pod spodem to jest aktualny model Berlingo, oprócz tylnego zawieszenia. w c4gp mozesz domowic tylne zawieszenie pneumatyczne (przydaje sie do poziomowania auta przy zaladunku i za/rozladunku) a to nie jest przypadkiem obowiązkowy standard? -- Pozdrowienia, Waldek Godel Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie. Zapytaj, czy mógłby tego nie robić. |
|
Data: 2011-07-27 15:10:53 | |
Autor: Franc | |
Citoren C4 GP a Mazda 5 | |
Dnia Wed, 27 Jul 2011 14:03:46 +0100, Waldek Godel napisał(a):
a to nie jest przypadkiem obowiązkowy standard? Z tego co pamiętam z materiałów Citroena, tylne zawieszenie pneumatyczne to opcja. -- Franc |
|