Citroen Berlingo 1.6 Diesel Check Engine P0489

Data: 2016-07-04 15:10:28
Autor: rageofhonor
Citroen Berlingo 1.6 Diesel Check Engine P0489
Co może być przyczyną pojawienia się w piątek kontrolki Check Engine po starcie.
Odczytany błąd z komputera: P0489

Z opisu błędu wynika że coś z recyrkulacją spalin.
Błąd skasowałem. Jeszcze się nie pojawił ponownie.
Czy można stwierdzić coś bardziej dokładnego bez serwisu?

Data: 2016-07-04 18:00:47
Autor: Budzik
Citroen Berlingo 1.6 Diesel Check Engine P0489
Użytkownik rageofhonor wein@wp.pl ...

Pewne EGR...

Data: 2016-07-05 02:20:51
Autor: grejon83
W dniu poniedziałek, 4 lipca 2016 20:00:49 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

> Błąd skasowałem. Jeszcze się nie pojawił ponownie.
> Czy można stwierdzić coś bardziej dokładnego bez serwisu? Pewne EGR...

Nie, EGR to byłby we czwartek, jak w piątek to pewnie sonda lambda :)

--
Pozdrawiam,
Grzegorz Jońca

Data: 2016-07-05 17:00:43
Autor: Budzik
Citroen Berlingo 1.6 Diesel Check Engine P0489
Użytkownik  grejon83@gmail.com ...

> [...]
> Czy można stwierdzić coś bardziej dokładnego bez serwisu? Pewne EGR...

Nie, EGR to byłby we czwartek, jak w piątek to pewnie sonda lambda :)

No tak... ;-P

Citroen Berlingo 1.6 Diesel Check Engine P0489