Data: 2015-03-22 22:32:25 | |
Autor: RD | |
Citroen C4 Grand Picasso | |
Witajcie,
Poszukuj臋 informacji nt. Citroen C4 Grand Picasso. Interesuje mnie zakup rocznika 2008-2010. Znalaz艂em w okolicy interesuj膮ce mnie dwa egzemplarze. Oba z silnikami 1,6 / 110 KM / diesel. Co im dolega? Ba膰 si臋 takiego auta? Czy nie za s艂aby ten 1,6? Wersje 2.0 maj膮 136 KM i nie wiem, czy 110 na tak膮 bud臋 nie za s艂aby? Jaki艣 FAP? Prosz臋 o jakie艣 opinie. Przebiegi.. c贸偶 nie wiadomo, niby 140 i 200 tys. Pzdr, RD |
|
Data: 2015-03-23 02:15:42 | |
Autor: go! | |
Citroen C4 Grand Picasso | |
Mam wlasnie c4 Picasso, tyle, ze nie Grand i moj jest z 2007.
Coz... Wszystko fajnie, lubie go, ale to 1.6 HDi - za slabe! A grand pewnie jeszcze ciezszy. Moj nie daje rady (przynajmniej jak na moja noge), no i ta wrazliwa turbina. Jakies minimalne spalania to tez mit. Moj srednio nie schodzi ponizej 7.5, a jezdze wiecej na autostradzie niz po miescie. 2.0 pewnie nie wezmie wiele wiecej. Konkluzja? Ja po pol roku uzytkowania zmieniam na 2.0 |
|
Data: 2015-03-23 18:49:15 | |
Autor: Tomasz Gorbaczuk | |
Citroen C4 Grand Picasso | |
W dniu .03.2015 o 22:32 RD <rd@grupy.com1> pisze:
Witajcie, 1.6 w Grandzie jest za s艂aby. Wprawdzie niekt贸rzy twierdz膮, 偶e jest OK. - ale wg. mnie to dlatego, 偶e wcze艣niej je藕dzili zagazowanym TICO (nie mam nic do TICO - sam nim zrobi艂em ponad 200kkm). Unikaj skrzy艅 MCP - jak 藕le trafisz - BMW (b臋dziesz mia艂 wydatki :-)). W ko艅c贸wce 2010r. by艂y ju偶 dost臋pne C4GP z HDI 150KM i HDI 163KM (wyst臋puje z automatem AM6). FAP'a w tym aucie nie masz si臋 co obawia膰 - nie stwarza problem贸w. Jak si臋 mie艣ci w bud偶ecie to celuj w HDI 150 i skrzyni臋 manualn膮 z ko艅c贸wki 2010 - C4GP mia艂o FL w pa藕dzierniku 2010. Jak b臋dziesz mia艂 upatrzone auto - zarejestruj si臋 na: http://klub.citroen.triger.com.pl/modules/newbb/viewforum.php?forum=56 i zadaj pytanie w odpowiednim w膮tku podczepiaj膮c link do auta. (mo偶esz unikn膮膰 dzi臋ki wtopy). TG |
|
Data: 2015-05-01 08:20:54 | |
Autor: Mateusz | |
Citroen C4 Grand Picasso | |
W dniu 2015-03-22 o 22:32, RD pisze:
Witajcie, Witam, je偶d偶臋 C4 GP 1,8 16V 125KM benzyn膮 2008, auta szuka艂em ponad rok i w ko艅cu znalaz艂em w Mielnie ;-) Problem贸w nie mam 偶adnych. Co do mocy? Z ty艂u je藕dzi dwoje dzieci wi臋c nie potrzebuje 150 KM :-) Spalanie: miasto 9 - 10 litr贸w, trasa - 6 - 7 litr贸w. Auto komfortowe, przednia szyba rewelacyjna. Oczywi艣cie kupi艂em benzyn臋, bo 艣rednio je偶d偶臋 800 km miesi臋cznie no i zim膮 np. do przedszkola czy szko艂y 1- 2 km podwie藕膰, no to diesel odpada na dzie艅 dobry, poza tym FAP, serwis i utrzymanie zdecydowanie dyskwalifikuje ten silnik... Pozdrawiam M. |
|
Data: 2015-05-01 08:55:02 | |
Autor: Tomasz Gorbaczuk | |
Citroen C4 Grand Picasso | |
W dniu .05.2015 o 08:20 Mateusz <niepowstrzymany@o2.pl> pisze:
poza tym FAP, serwis i utrzymanie zdecydowanie dyskwalifikuje ten silnik... M贸g艂by艣 poda膰 szczeg贸艂y? - jaki serwis i utrzymanie? FAP nie stwarza 偶adnych problem贸w. Wi臋kszo艣膰 user贸w tego silnika nawet nie wie, 偶e go ma. TG |
|
Data: 2015-05-01 08:59:24 | |
Autor: Tomasz Gorbaczuk | |
Citroen C4 Grand Picasso | |
W dniu .05.2015 o 08:20 Mateusz <niepowstrzymany@o2.pl> pisze:
je偶d偶臋 C4 GP 1,8 16V 125KM benzyn膮 2008, auta szuka艂em ponad Je艣li wspominasz o dzieciach i masz na my艣li ich bezpiecze艅stwo - to tym bardziej mocniejszy silnik w tym aucie si臋 przydaje. To du偶a bry艂a, dodatkowo wa偶膮ca 1,7t - mocniejszy silnik to kr贸tsze/bezpieczniejsze wyprzedzanie. Dodatkowo przy mocniejszym silniku mia艂by艣 mniejsze spalanie. TG |
|
Data: 2015-05-01 19:05:17 | |
Autor: Mateusz | |
Citroen C4 Grand Picasso | |
W dniu 2015-05-01 o 08:59, Tomasz Gorbaczuk pisze:
W dniu .05.2015 o 08:20 Mateusz <niepowstrzymany@o2.pl> pisze:Zar臋czam Ci, 偶e moje dzieci w tym aucie s膮 w pe艂ni bezpieczne. Od ponad roku je偶d偶enia ani razu nie mia艂em problemu z wyprzedzaniem. Mocniejszy silnik mia艂by mniejsze spalanie? Tak, w mie艣cie maksymalnie 1 litr albo i nawet nie na 100 km... Owszem mniejsze wydatki na paliwo, tyle, 偶e znowu silnik bardziej skomplikowany, turbina, i.t.p. Ceni臋 prostot臋, a prostota jest z regu艂y bardziej niezawodna. Prosty, stary 1,8 ale jary. Co do diesla, mia艂em na my艣li og贸lnie wydatki zwi膮zane z naprawami, niestety, ale w wi臋kszo艣ci przypadk贸w b臋d膮 one wy偶sze ni偶 w benzynie... Oczywi艣cie, to moje zdanie i ka偶dy je藕dzi tym co jest dla niego najlepsze, wi臋c nie mam nic do u偶ytkownik贸w diesla:-) Tak jak pisa艂em kr贸tka jazda zim膮 nie pozwoli nawet dobrze si臋 silnikowi rozgrza膰 i tutaj benzyna zawsze b臋dzie g贸r膮... M. |
|
Data: 2015-05-03 08:03:26 | |
Autor: Cavallino | |
Citroen C4 Grand Picasso | |
U偶ytkownik "Mateusz" <niepowstrzymany@o2.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych: Owszem mniejsze wydatki na paliwo, tyle, 偶e znowu silnik bardziej skomplikowany, No patrz - a sumaryczne naprawy silnik贸w w moich ostatnich 5 nowych autach wynios艂y oko艂o 40-50 tys (ci臋偶ko oszacowa膰 dok艂adnie bo by艂y wykonane na gwarancji) za silniki benzynowe i 0 z艂 w przypadku turbodiesli. Benzyniak贸w by艂o 3, diesli 2. Czyli wychodzi na to, 偶e to bzdurna teoryjka niepotwierdzalna w praktyce. |
|