Citroen C4 i radio

Data: 2010-07-10 12:24:16
Autor: Bydlę
Citroen C4 i radio
P wrote:
> Witam
>
> Mam sprowadzonego Citroena C4 i problem z fabrycznym radiem, które nie
> działa, nie reaguje, nie mogę również ustawić godziny i daty na
> wyświetlaczu, który miga i pokazuje niewłaściwe dane, tak jakby odłączono mu
> zasilanie, a za ustawianie tych danych odpowiadają przyciski radia. Co z tym
> fantem zrobić?

Do lakiernika nie jedź.
Do blacharza też nie.
Może... serwis zajmujący się citroenami?

--
Bydlę

Data: 2010-07-10 12:32:31
Autor: P
Citroen C4 i radio

Do lakiernika nie jedź.
Do blacharza też nie.
Może... serwis zajmujący się citroenami?

Byłem, radio uszkodzone;)

P.

--
Bydlę

Data: 2010-07-10 12:51:17
Autor: Bydlę
Citroen C4 i radio
P wrote:

> Byłem, radio uszkodzone;)

Taki bywa "bonus" przy kupowaniu niepsrawnych rzeczy. ;(
Dlatego trzeba przyjąć żelazną zasadę - jeśli coś nie działa - nie kupujemy , niech sprzedawca naprawi.
(bo najczęściej nie naprawia z konkretnego powodu..)

--
Bydlę

Citroen C4 i radio