Data: 2009-06-17 22:42:51 | |
Autor: Kris | |
Citroen C5!! | |
Co mozecie napisac o tym samochodzie dobrego i zlego
Zastanawiam sie nad nim w wersji Kombi z powodu duzej przestrzeni ladunkowej oraz ladnej stylistyki zakres cenowy do 20 tys Wady Zalety ewentualnie jakies inne propozycje Jednak wymaganiem koniecznym jest duzy samochod z pojemnym bagaznikiem wlasnie cos w stylu C5 V70 Mondeo moze inne diesel czy benzyna?? dzieki |
|
Data: 2009-06-17 15:39:43 | |
Autor: slaweks | |
Citroen C5!! | |
On 17 Cze, 22:42, "Kris" <kropa1...@poczta.onet.pl> wrote:
Co mozecie napisac o tym samochodzie dobrego i zlego wady: wczesne egzemplarze mialy problemy z elektryką (szalejące okna) trzeba się nagimnastykować aby zmienić zarowke (H7) zalety: hydrozawieszenie - możliwość obnizenia tylu przy zaladunku, staly przeswit niezalezny od obciązenia, mozliwosc zwiększania/ zmiejszania przeswitu pod czas wolnej jazdy (10/40 km/h) przyjemniejsze przejazdy przez nierówności. otwierana tylnia szyba (ale to chyba juz standard w kombii) maska ponoszona na silownikach (nie potrzenme kijek) - aluminiowa podwozie praktycznie plaskie, żadnych wystających elementów Jeśli chodzi o ładną stylistykę to została ona spaprana w wersji X7 i wygląda jak jakiś pasat albo insze audi - takie niemieckie (fe) |
|
Data: 2009-06-18 08:27:54 | |
Autor: Waldek Godel | |
Citroen C5!! | |
Dnia Wed, 17 Jun 2009 15:39:43 -0700 (PDT), slaweks napisał(a):
wady: wczesne egzemplarze mialy problemy z elektryką (szalejące okna) tylko jak ktoś olał akcję serwisową zalety: hydrozawieszenie - możliwość obnizenia tylu przy zaladunku, tylko w breaku (kombi) zmiejszania przeswitu pod czas wolnej jazdy (10/40 km/h) to jest trzeci rodzaj prawdy -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org "Marka TP na skutek utarczek z regulatorem rynku bardzo się zdewaluowała" - Maciej Witucki, prezes. |
|
Data: 2009-06-18 09:31:25 | |
Autor: Marcin J. Kowalczyk | |
Citroen C5!! | |
slaweks pisze:
wady: wczesne egzemplarze mialy problemy z elektryką (szalejące okna) byla na to akcja serwisowa. Uszczelniali BSI |
|
Data: 2009-06-18 08:32:48 | |
Autor: Waldek Godel | |
Citroen C5!! | |
Dnia Thu, 18 Jun 2009 09:31:25 +0200, Marcin J. Kowalczyk napisał(a):
byla na to akcja serwisowa. Uszczelniali BSI to też jest trzeci rodzaj prawdy - uszczelniali główną złączkę kablową -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org "Marka TP na skutek utarczek z regulatorem rynku bardzo się zdewaluowała" - Maciej Witucki, prezes. |
|
Data: 2009-06-18 09:39:15 | |
Autor: Marcin J. Kowalczyk | |
Citroen C5!! | |
Waldek Godel pisze:
byla na to akcja serwisowa. Uszczelniali BSI oo dokladnie. ale skutkiem tego woda nie zalewala bsi ;> |
|
Data: 2009-06-18 09:48:21 | |
Autor: Waldek Godel | |
Citroen C5!! | |
Dnia Thu, 18 Jun 2009 09:39:15 +0200, Marcin J. Kowalczyk napisał(a):
oo dokladnie. ale skutkiem tego woda nie zalewala bsi ;> Nie, skutkiem tego woda nie zalewała tej złączni, przez nie dochodziło do zwarć i różnych dziwnych pojemnościowych hocków-klocków przez które BSI głupiał. -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org "Marka TP na skutek utarczek z regulatorem rynku bardzo się zdewaluowała" - Maciej Witucki, prezes. |
|
Data: 2009-06-18 09:23:29 | |
Autor: Samotnik | |
Citroen C5!! | |
Dnia 18.06.2009 Marcin J. Kowalczyk <kowalma@kowalma.kom> napisał/a:
slaweks pisze: To było w innym celu (samochód podskakiwał góra-dół) -- Samotnik Biżuteria: http://www.bizuteria-artystyczna.pl/ |
|
Data: 2009-06-18 13:59:56 | |
Autor: Marcin J. Kowalczyk | |
Citroen C5!! | |
Samotnik pisze:
wady: wczesne egzemplarze mialy problemy z elektryką (szalejące okna)byla na to akcja serwisowa. Uszczelniali BSI ten sam powod o ktorym Waldek pisal |
|
Data: 2009-06-18 11:49:41 | |
Autor: xcihy | |
Citroen C5!! | |
Użytkownik "slaweks" <slaweks@seznam.cz> napisał w wiadomości news:e0e11603-bf0a-48a5-a530-808d96b5cb70e21g2000yqb.googlegroups.com... On 17 Cze, 22:42, "Kris" <kropa1...@poczta.onet.pl> wrote: Co mozecie napisac o tym samochodzie dobrego i zlegowady: wczesne egzemplarze mialy problemy z elektryką (szalejące okna) trzeba się nagimnastykować aby zmienić zarowke (H7) zalety: hydrozawieszenie - możliwość obnizenia tylu przy zaladunku, staly przeswit niezalezny od obciązenia, mozliwosc zwiększania/ zmiejszania przeswitu pod czas wolnej jazdy (10/40 km/h) przyjemniejsze przejazdy przez nierówności. otwierana tylnia szyba (ale to chyba juz standard w kombii) maska ponoszona na silownikach (nie potrzenme kijek) - aluminiowa podwozie praktycznie plaskie, żadnych wystających elementów Jeśli chodzi o ładną stylistykę to została ona spaprana w wersji X7 i wygląda jak jakiś pasat albo insze audi - takie niemieckie (fe) To i ja dorzuce do powyższego, mam 2.2 hdi combi: 125km wady: złamana klamka:-) mają w każdym aso bo to ponoć często się dzieje. Co + - 80 kkm dolanie płynu dopalającego spaliny (400zł) i wymiana filtra cząstek stałych na zregenerowany (coś koło 1200zł.) ale ponoć można i ze 120 000 przejechać jak się go co jakiś czas czyści na trasie. Ostatnio czytałem , że można umyć karczerem ale ile w tym prawdy nie wiem. Pilnować parkowania. Wolno się podnosi i można urwać przedni chlapacz jak koło stanie w dziurce. Koło pasowe metalowo gumowe przy pasku klinowym co 90 000, 350zł. Dziura mocy do około 1800 obrotów. Olej tylko w sprawdzonych stacjach. Przy wysokim wzroście mały minus dla oparcia fotela. To chyba wszystko Zalety : Wieeeeelki. Wygodny, nie trzęsie. 9.1 l miasto lato , 9,7 l zima. non stop klima. wygląd na zewnątrz jak i wewnątrz ok. Cicho , skrętny, CD firmowe ok nawet przy 4 głośnikach. Spore lusterko podświetlane dla żony;-) Właściwie bez drobnych awarii pomijając klamkę. xc |
|
Data: 2009-06-18 12:37:44 | |
Autor: Klaus | |
Citroen C5!! | |
xcihy pisze:
skrętny, z tym bym się akurat nie zgodził, promień skrętu ma dość duży jednak |
|
Data: 2009-06-18 15:32:03 | |
Autor: KJ Siła Słów | |
Citroen C5!! | |
Klaus pisze:
z tym bym się akurat nie zgodził, promień skrętu ma dość duży jednak wg mnie I tez ma duzy, wersja II jeszcze wiekszy. Za jakies 21-22 tysiece firma sprzedala moje poprzednie C5 - 2002 rok, 2.0 benzyna, kombi i calkiem sporo wyposazenia, bardzo zadbany. Za okolice 20 tysi to bedzie ciezko znalezc zadbane auto, bo ono jednak miedzy 100 a 140 tys km wymaga wymiany paru rzeczy okolosilnikowych i niektorzy moga przyoszczedzic. C5 wg mnie nie ma wiekszych klopotow z awaryjnoscia, ale wiekszosc C5 I i II ma klopot z kablem idacym do tylnej klapy. C5 za okolo 20 tys wg mnie jest sens kupc tylko zadbany i dobrze serwisowany. W strone podzwonnych to nawet nie patrz, to nie jest auto ktore kowal naprawi chocby troche dobrze, a zrobienie dobrze to mnostwo kasy (czesto brak zamiennikow). To wielka kanapa - bez silnika 2 litry HDI czy benzyny to juz w ogole nie jedzie, w dodatku na benzynie po wawie palila okolo 13 na 100. Na koniec - w zakresie aut uzywanych nie da sie kupic wiecej komfortu za kazda wydana zlotowke jak tylko w C5. KJ |
|
Data: 2009-06-18 21:26:21 | |
Autor: Marek P. | |
Citroen C5!! | |
klinowym co 90 000, 350zł. Dziura mocy do około 1800 obrotów. A co ty chcesz robi poniżej 1800 obr/min? - wyprzedzac ? |
|
Data: 2009-06-17 22:47:29 | |
Autor: bratPit | |
Citroen C5!! | |
Co mozecie napisac o tym samochodzie dobrego i zlego ale złotych? to za 20tys zł można kupić C5? o_O a poza tym fajne auto, brat |
|
Data: 2009-06-17 22:55:21 | |
Autor: Michal | |
Citroen C5!! | |
Zastanawiam sie nad nim w wersji Kombi z powodu duzej przestrzeni ladunkowej oraz ladnej stylistyki no to z salonu to on nie bedzie... i pewnie .... bedzie sie psul... bo bedzie wyeksploatowany i na F ;) M |
|
Data: 2009-06-17 23:01:03 | |
Autor: Kris | |
Citroen C5!! | |
Użytkownik "Michal" <bruneros_no_spam@o2.pl> napisał w wiadomości news:h1bl2b$671$1node2.news.atman.pl... Zastanawiam sie nad nim w wersji Kombi z powodu duzej przestrzeni ladunkowej oraz ladnej stylistyki Bardzo cenna rada gdybym mial wiecej to kupilbym za wiecej dlatego pytam czy warto za taka cene mozna miec auto z okolic 2001-2002 moze jakies inne propozycje samochodow byle duze i pojemne malo awaryjne tanie w eksploatacji chodzi mi o ewentualny seriws gdyby cos padlo i latwosc dostania czesci |
|
Data: 2009-06-17 22:07:20 | |
Autor: Viking | |
Citroen C5!! | |
"Kris" <kropa1000@poczta.onet.pl> wrote in message duze i pojemne hmm 406? moze poza ta pojemnoscia, tzn jest pojemny ale nie tak jak C5, jak tarafic dobry dhi to tani w eksploatacji i niepsujacy sie raczej -- Pozdrawiam V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration and Nocturnal Gratification ICQ: 50985493 GG: 14408 |
|
Data: 2009-06-17 23:20:00 | |
Autor: hovat | |
Citroen C5!! | |
Użytkownik "Viking" <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h1blud$prr$1inews.gazeta.pl...
nie jestem ekspertem ale c5 ma chyba ten sam silniczek hdi ja osobiscie mam 2.o hdi w swojej cytrynce, 2004r. 12o tys.km zrobione i z silnikiem , turbiną skrzynia 0 problemów, czasami cos tam niespodziewanego wypadnie ale jest to w kalkulowane w koszta posiadania samochodu |
|
Data: 2009-06-17 23:23:00 | |
Autor: Viking | |
Citroen C5!! | |
"hovat" <hovat@gazeta.pl> wrote in message nie jestem ekspertem ale c5 ma chyba ten sam silniczek hdi napewno sa one w xarach, nie wiem co wsadzili w C5 a nie chce mi sie szukac -- Pozdrawiam V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration and Nocturnal Gratification ICQ: 50985493 GG: 14408 |
|
Data: 2009-06-18 04:28:29 | |
Autor: AL | |
Citroen C5!! | |
Viking pisze:
nie ma xary, jest XSARA nie wiem co wsadzili w C5 a nie chce mi sie szukac w calej rodzinie PSA (citroen, peugeot) sa te same silniki, ktore dodatkowo spotkasz np. w jaguarach, fordach i pewnie jeszcze paru innych markach :) -- pozdr Adam (AL) TG |
|
Data: 2009-06-18 08:25:41 | |
Autor: Waldek Godel | |
Citroen C5!! | |
Dnia Thu, 18 Jun 2009 04:28:29 +0200, AL napisał(a):
w calej rodzinie PSA (citroen, peugeot) sa te same silniki, No DW10 to akurat w fordach nie znajdziesz. Tam to dopiero DV6 montowali. -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org "Marka TP na skutek utarczek z regulatorem rynku bardzo się zdewaluowała" - Maciej Witucki, prezes. |
|
Data: 2009-06-17 23:26:28 | |
Autor: Viking | |
Citroen C5!! | |
"hovat" <hovat@gazeta.pl> wrote in message nie jestem ekspertem ale c5 ma chyba ten sam silniczek hdi aha i slyszalem opinie ze jak do tego silnika dolozyli turbine to go spierdolili, nic wiecej, zadnych szczegolow:) ja osobiscie mam 2.0 hdi 110hp i jestem bardziej niz zadowolony -- Pozdrawiam V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration and Nocturnal Gratification ICQ: 50985493 GG: 14408 |
|
Data: 2009-06-18 00:29:45 | |
Autor: Marcin J. Kowalczyk | |
Citroen C5!! | |
Viking pisze:
aha i slyszalem opinie ze jak do tego silnika dolozyli turbine to go spierdolili, nic wiecej, zadnych szczegolow:) a widziales 2.0HDi bez turbo? ;> Albo lepiej - czy widziales kiedys klekota 2.0 od PSA bez turbo? Byly 1.5D i 1.9D (XUD) |
|
Data: 2009-06-18 08:26:29 | |
Autor: Waldek Godel | |
Citroen C5!! | |
Dnia Thu, 18 Jun 2009 00:29:45 +0200, Marcin J. Kowalczyk napisał(a):
a widziales 2.0HDi bez turbo? ;> widział i ma... Bburago. -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org "Marka TP na skutek utarczek z regulatorem rynku bardzo się zdewaluowała" - Maciej Witucki, prezes. |
|
Data: 2009-06-18 19:33:33 | |
Autor: Viking | |
Citroen C5!! | |
"Marcin J. Kowalczyk" <kowalma@kowalma.kom> a widziales 2.0HDi bez turbo? ;> skrot myslowy -- Pozdrawiam V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration and Nocturnal Gratification ICQ: 50985493 GG: 14408 |
|
Data: 2009-06-18 07:44:12 | |
Autor: zinek | |
Citroen C5!! | |
Użytkownik "Kris" <kropa1000@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h1bkgd$i8t$1news.onet.pl... Co mozecie napisac o tym samochodzie dobrego i zlego mozna kupic i za 15 tys - pytanie czy nie kupisz przystanka.. |
|
Data: 2009-06-18 10:01:12 | |
Autor: szerszen | |
Citroen C5!! | |
Użytkownik "Kris" <kropa1000@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h1bkgd$i8t$1news.onet.pl... oraz ladnej stylistyki za 20 tysiecy nie ma c5 w ladnej stylistyce, oczywiscie to kwestia gustu, ale ladne c5, to jest tylko to obecne, a to obecne za 20 kola to moze dostaniesz, ale po niezlym dzwonie pozatym uzyj funkcji szukaj :) troche o c5 bylo tu na grupie, zarowno za i przeciw |
|
Data: 2009-06-18 16:05:24 | |
Autor: Kris | |
Citroen C5!! | |
dzieki za odpowiedzi
gdybyscie jeszcze napisali co waszym zdaniem sensownego mozna dostac do 20 tys oprocz C5 warunek duzy i kombi malo awaryjny przy w miare rozsadnych kosztach serwisu moje pozostale typy to V70- duzo drozsze Mondeo Octavia Forester ale za ta cene raczej niemozliwe Vectra Omega dopuszczam rowniez cos z malych vanow lub dostawczakow osobowo-towarowych typu Kango Berlingo Partner |
|
Data: 2009-06-18 20:18:13 | |
Autor: e-wrobel | |
Citroen C5!! | |
Jako posiadasz C5 z 2003.08 moge powiedzieć tyle:
Samochód w wersji Break z 2l benzyna, kupiłem od znajomego za 19tyś, tanio prawda? Przebieg 155tyś, praktycznie nic nie było robione, to co ja zrobiłem to: - rozrząd - hamulce (tarcze, klocki) - katalizator (zamiennik) - zawieszenie - lpg -... problemy z tylną wycieraczką (to jest zmora C5!) - i jeszcze trochę innych rzeczy, których nie będę wymieniał Generalnie w cholerę tego było dużo, obecnie samochód ma więcej wymienionych części niz oryginalnych, za tą "przyjemność" dałem ok 5tyś zł, wiem, ze nie mało, ale....samochodzik jest jak nowy, zasuwa elegancko, jest po prostu _cholernie_wygodny, co prawda przesiadłem się z .Astry F z 97r, ale jeździłem też innymi w miarę nowymi samochodami. Komfort - jak dla mnie - jest duzo wyższy niż w passatach, skodach octaviach itd głównie przez zawieszenie jak i też naprawdę dynamiczny silnik (aczkolwiek jak jechałem kiedyś Octavią II dieslem to doznałem szoku co to znaczy jednak duzy moment obrotowy). Wiem, że mój nastepny wózek to też będzie Citroen z hydrozawieszeniem. Problemem jak dla mnie jest parkowanie tym wielorybem, ale idzie się przyzwyczaić, aczkolwiek...planuję jednak zainstalowanie tylego czujnika parkowania. Tyłem parkuje się bardzo wygodnie, tylko czasem mam problem z okresleniem odległości od przeszkody i muszę wysiąść, żeby ocenić ;-) Generalnie polecam jako samochód dla rodziny na długie trasy. Do zatłoczonego miasta jednak...jest ciut za duzy (zresztą jak każde kombi). W ubiegłym roku jechałem swoją Astrą w 3 osoby (plus dziecko) nad morze (Warszawa -> Krynica) i myslałem, ze wykituję, okna nie mozna otworzyć bo dzieciak zachoruje, przestrzeni mało, brak klimy. Teraz jazda to sama przyjemność. Problemem Citroenów są jednak warsztaty - stąd fama, że to marna marka - w Polsce, niewielu potrafi takową Cytrynę "zrobić", na 100 ekspertów od Opla znajdziesz...może kilku od Citroena i uważam, że to jest zasadniczy problem....dlatego miej na uwadze te słowa jak będziesz planował zakup ;-) Pozdrawiam W |
|