Citroen C5!!

Data: 2009-06-18 16:05:24
Autor: Kris
Citroen C5!!
dzieki za odpowiedzi

gdybyscie jeszcze napisali co waszym zdaniem sensownego mozna dostac do 20 tys oprocz C5

warunek duzy i kombi
malo awaryjny przy w miare rozsadnych kosztach serwisu

moje pozostale typy to
V70- duzo drozsze
Mondeo
Octavia
Forester ale za ta cene raczej niemozliwe
Vectra
Omega

dopuszczam rowniez cos z malych vanow lub dostawczakow osobowo-towarowych typu

Kango
Berlingo
Partner

Data: 2009-06-18 20:18:13
Autor: e-wrobel
Citroen C5!!
Jako posiadasz C5 z 2003.08 moge powiedzieć tyle:
Samochód w wersji Break z 2l benzyna, kupiłem od znajomego za 19tyś, tanio prawda? Przebieg 155tyś, praktycznie nic nie było robione, to co ja zrobiłem to:
- rozrząd
- hamulce (tarcze, klocki)
- katalizator (zamiennik)
- zawieszenie
- lpg
-... problemy z tylną wycieraczką (to jest zmora C5!)
- i jeszcze trochę innych rzeczy, których nie będę wymieniał

Generalnie w cholerę tego było dużo, obecnie samochód ma więcej wymienionych części niz oryginalnych, za tą "przyjemność" dałem ok 5tyś zł, wiem, ze nie mało, ale....samochodzik jest jak nowy, zasuwa elegancko, jest po prostu _cholernie_wygodny, co prawda przesiadłem się z .Astry F z 97r, ale jeździłem też innymi w miarę nowymi samochodami. Komfort - jak dla mnie - jest duzo wyższy niż w passatach, skodach octaviach itd głównie przez zawieszenie jak i też naprawdę dynamiczny silnik (aczkolwiek jak jechałem kiedyś Octavią II dieslem to doznałem szoku co to znaczy jednak duzy moment obrotowy). Wiem, że mój nastepny wózek to też będzie Citroen z hydrozawieszeniem.

Problemem jak dla mnie jest parkowanie tym wielorybem, ale idzie się przyzwyczaić, aczkolwiek...planuję jednak zainstalowanie tylego czujnika parkowania. Tyłem parkuje się bardzo wygodnie, tylko czasem mam problem z okresleniem odległości od przeszkody i muszę wysiąść, żeby ocenić ;-)

Generalnie polecam jako samochód dla rodziny na długie trasy. Do zatłoczonego miasta jednak...jest ciut za duzy (zresztą jak każde kombi).

W ubiegłym roku jechałem swoją Astrą w 3 osoby (plus dziecko) nad morze (Warszawa -> Krynica) i myslałem, ze wykituję, okna nie mozna otworzyć bo dzieciak zachoruje, przestrzeni mało, brak klimy. Teraz jazda to sama przyjemność.

Problemem Citroenów są jednak warsztaty - stąd fama, że to marna marka - w Polsce, niewielu potrafi takową Cytrynę "zrobić", na 100 ekspertów od Opla znajdziesz...może kilku od Citroena i uważam, że to jest zasadniczy problem....dlatego miej na uwadze te słowa jak będziesz planował zakup ;-)

Citroen C5!!