Citroen C5 kombi - nie działa tylna wycieraczka

Data: 2009-03-20 20:51:41
Autor: e-wrobel
Citroen C5 kombi - nie działa tylna wycieraczka
Witam ponownie,

Czy ktoś z klubowiczaów, miał może problem z niedziałającą tylną wycieraczką w swoim C5? Sytuacja jest o tyle dziwna, że czasem wycieraczka działa (na zimnym samochodzie), ale jak zakręcę silnikiem to przestaje działać. Casem jak jadę na jakimś wyboju to się włącza (o ile jest w pozycji włączonej). No jaja jak berety, w serwisie myśleli, że naprawili, ale wyszło, że potrzeba na to więcej czasu. Jadę tam niedługo, ale myślę, że może temat jest dla Was znany, więc byłbym wdzięczny za podzielenie się wiedzą.

Pozdrawiam!

Data: 2009-03-23 14:51:58
Autor: KJ Siła Słów
e-wrobel pisze:

Czy ktoś z klubowiczaów, miał może problem z niedziałającą tylną wycieraczką w swoim C5?

C5 kombi ma odwieczny problem z kablem idacym do tylnej klapy. Czasem wycieraczka, czasem srodkowa lampa, czasem otwieranie szyby.

I to chyba sporo roboty jest zeby to zrobic, dokladnie ile to nie wiem, bo mi padlo tylko otwieranie szyby ktorego i tak nie uzywalem.

KJ

Data: 2009-03-24 03:25:39
Autor: slaweks
On 23 Mar, 14:51, KJ Siła Słów <K...@noway.com> wrote:
[...]

Padło od nieużywania.

Data: 2009-03-24 12:42:51
Autor: KJ Siła Słów
Citroen C5 kombi - nie działa tylna wyc ieraczka
slaweks pisze:

Padło od nieużywania.

nie rozumiem.

Co gorsza w rocznym z kawalkiem C5, wersja II zaczelo mi automatycznie otwierac zamek od szyby w tylnej klapie.

Ten kabel to jednak slaby punkt C5, juz w drugim egzemplarz-u ten sam problem.

KJ

Citroen C5 kombi - nie działa tylna wycieraczka