Citroen Xara Picasso szyba/ pomocy

Data: 2010-04-20 23:56:27
Autor: Tomek84
Citroen Xara Picasso szyba/ pomocy
Witam!
Tak jak w temacie z 2004r.Padl mi lewy przedni mechaniz opuszczania szyb(elektryczny , od kierowcy)
Linka się blokuje i chce wymienic prowadnice z silnikiem.

Moje pytanie.Zauwazylem ze na allegro sa takie
zestawy ale kostki polaczeniowe maja rozna ilosc pinow.
Zanim rozbiore drzwi chcialbym juz zamowic wlasciwy.
Jesli to ma znaczenie silnik 1.6 95km pojazd oczywiscie 5 drzwiowy:)
z gory dzieki za pomoc

Data: 2010-04-21 06:23:02
Autor: Gabriel'Varius'
Użytkownik Tomek84 napisał:
[...]

Zadzwon/podjedz do ASO cytryny, podaj VIN auta i popros o podanie nr/symbolu katalogowego czesci i po klopocie.
ps. przy okazji zapytaj ile u nich kosztuje ta czesc - ja szukalem do "zaby" czujnika impulsowego od wskazan licznika i cena w ASO Renault byla nizsza niz na allegro itp. sklepach a dostepnosc od reki i do tego    gwarancja.

                Oskar Wilde

Data: 2010-04-21 11:54:29
Autor: Arek
Gabriel'Varius' wrote:

[...]

Lub zarejestruj się na service.citroen.com (dane z sufitu) i sprawdź po VINie sam.

[...]

.... i sprawdź od razu cenę na owej stronie (widoczna dopiero przy kończeniu zamówienia -> koszyk i któraś tam później ikona).

--
Arek, arekmx|gazeta.pl

Citroen Xara Picasso szyba/ pomocy