Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI - wymiana rorzadu. Za ile?

Data: 2011-04-21 11:34:04
Autor: Grzegorz Prędki
Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI - wymiana rorzadu. Za ile?
W dniu 2011-04-21 11:27, Andrzej pisze:
Ile moze kosztowac mniej wiecej wymiana rozrzadu w jakims
niezaleznym warsztacie?

Chodzi o Citroena Xsara Picasso 2.0 HDI 90 KM, przebieg: 123.000 km,
rok produkcji: 2005.

Jaki bylby przedzial kosztowy? Na przyklad ASO spiewa ponad 4.000 zl.

To jakas chora cena. Nie pamietam dokladnie ale w P307 2,0HDI czesci z pompa kosztowaly cos kolo 400zl, wymiana 200zl.

Data: 2011-04-21 12:30:14
Autor: Konrad L
Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI - wymiana rorzadu. Za ile?
> To jakas chora cena. Nie pamietam dokladnie ale w P307 2,0HDI czesci z
> pompa kosztowaly cos kolo 400zl, wymiana 200zl.

U mnie w 2.0 HDI jakos podobnie, z tym ze za czesci ciutke mniej, a za wymiane 270 o ile dobrze pamietam.

Pozdr.

Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI - wymiana rorzadu. Za ile?