Citroen berlingo 2008 1.6HDI problem z wyciekami oleju

Data: 2009-11-05 22:19:17
Autor: Aleksander
Citroen berlingo 2008 1.6HDI problem z wyciekami oleju

"krzysiek82" <krzysiek_82@NOSPAMo2.pl> wrote in message news:hcu568$9mj$1nemesis.news.neostrada.pl...
Witajcie
ASO zna problem, sami się przyznali,że to nagminne że cieknie z uszczelki przy misce nawet przy niewielkich przebiegach. Jednak sami nie wiedzą czy robić to gwarancyjne, wspominali coś, że trzeba by całą miskę wymienić. Spotkaliście się z tym problemem? Dla mnie to trochę farsa, że ASO nie wie czy robić gwarancyjnie czy nie skoro się przyznali, że to wada która często występuje.

Witaj,

Mam Peugeota Partnera 2007 z tym samym silnikiem (1.6 HDI 90KM)
Faktycznie, po ok. 10.000km już była zapocona uszczelka miski.

Na szczęście usunięto to w przy pierwszym przeglądzie (20.000km).
(wcześniej nie bardzo miałem czas).
Długo to trwało (3-4h) - bo coś tam musiało najpierw, wystygnąć,
potem przeschnąć... z tego co wiem, robili to na jakiś ichniejszy
silikon (zresztą oryginalnie też jest na silikon) - i do tej pory
jest ok (47.000km).

Więc na pewno gwarancyjnie.
Zmień ASO.

Pozdrawiam,
Aleksander.

Citroen berlingo 2008 1.6HDI problem z wyciekami oleju