Citroen - czy to fajne auto jest ?

Data: 2012-03-03 17:50:24
Autor: Michał
Citroen - czy to fajne auto jest ?

Takie coś:
http://otomoto.pl/citroen-c6-C23144141.html

Jak to jedzie przy 200km/h ? Czy ciche ? Jak po dziurach (dużych i małych) ?
Jak z kompem - też rozumie jak się do niego gada jak w C2 (z 2004) ?

i czemu nie ma benzynowych :) ?

jak to się ma do Merca S, Vel Satisa, albo inaczej bo auto rzadkie - ktoś tym jechał i czy było fajnie ?

Data: 2012-03-03 22:40:30
Autor: Bydlę
On 2012-03-03 17:50:24 +0000, " Michał" <mttj@NOSPAM.gazeta.pl> said:

Takie coś:

Coś takiego.
;>

Jak to jedzie przy 200km/h ?

Normalne.

Czy ciche ?

<http://www.youtube.com/watch?v=HGdxB_U5cHU>

Jak po dziurach (dużych i małych) ?

Tak.

Jak z kompem

Działa.

 - też rozumie

Komputer zazwyczaj nie rozumie.

 jak się do niego gada

Normalnie.

i czemu nie ma benzynowych :) ?

Po co?

jak to się ma do Merca S, Vel Satisa

Jest inne.

, albo inaczej bo auto
rzadkie - ktoś tym jechał i czy było fajnie ?

Tak, było bardzo fajnie, gdyż to limuzyna dla tych wysoko opłacanych...

--
Bydlę

Data: 2012-03-08 01:00:14
Autor: Michał
Citroen - czy to fajne auto jest ?
> Czy ciche ?

<http://www.youtube.com/watch?v=HGdxB_U5cHU>

jednak tak cicho nie jest... (przynajmniej na filmie)

to jest ok, ale i tak głośne - przy dużych prędkościach:
http://www.youtube.com/watch?v=UyHft8bMnXM

przy 200km/h Vel Satis Initiale jest ok:
http://www.youtube.com/watch?v=jHFkcYZ8UKQ
przy 0..60km/h silnik renault w poprzedniku lepszy - ciszej.

jest jakaś strona gdzie by było w db przy prędkościach powiedzmy 50,10,200,250?

> Jak po dziurach (dużych i małych) ?

Tak.

http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=Sstu4O0pYAc
szukając wyciszenia vel satis vs c6 znalazłem vel satisa jako quad użytego

> Jak z kompem

Działa.

to dobrze ;), bo podobno w autach na F. nie działa - ale jeszcze tego nie doświadczyłem ;)

>  - też rozumie

Komputer zazwyczaj nie rozumie.

>  jak się do niego gada

Normalnie.

Po co?

bo lepsze ?

> jak to się ma do Merca S, Vel Satisa

Jest inne.

lol, a coś więcej ?

> , albo inaczej bo auto
> rzadkie - ktoś tym jechał i czy było fajnie ?

Tak, było bardzo fajnie, gdyż to limuzyna dla tych wysoko opłacanych...

i już nie jest ?

Data: 2012-03-08 22:33:46
Autor: Bydlę
On 2012-03-08 01:00:14 +0000, " Michał" <mttj.SKASUJ@gazeta.pl> said:

i czemu nie ma benzynowych :) ?

Po co?

bo lepsze ?

Do czego lepsze? Od czego lepsze? Dlaczego lepsze?
(tyle pytań, a odpowiedź wciąż taka sama ;-))

jak to się ma do Merca S, Vel Satisa

Jest inne.

lol, a coś więcej ?

Lepsze, ładniejsze, przyjemniesze, mające coś, czego brak tamtym.
Wystarczy pojeździć cytryną, by to przyznać. (no - trzeba jeszcze mieć tę uczciwość...)

, albo inaczej bo auto
rzadkie - ktoś tym jechał i czy było fajnie ?

Tak, było bardzo fajnie, gdyż to limuzyna dla tych wysoko opłacanych...

i już nie jest ?

Dlaczego nie jest? "czy ktoś tym jechał i czy było fajnie?" "tak, było fajnie, gdy ktoś (odpowiadający, czyli ja) nim jechał".

--
Bydlę

Data: 2012-03-09 18:57:33
Autor: Michał
On 2012-03-08 01:00:14 +0000, " Michał" <mttj.SKASUJ@gazeta.pl> said:

Do czego lepsze? Od czego lepsze? Dlaczego lepsze?
(tyle pytań, a odpowiedź wciąż taka sama ;-))

Bo mi nie zamarznie w zimie ;)
i bo zazwyczaj mają wiekszą moc, tylko właśnie widzę że tam ta benzyna co jest to dokładnie ten sam silnik co teraz mam
a ot mocne niejst ani duże, pozatym ilość szuk w polsce = 0 (zero).

Lepsze, ładniejsze, przyjemniesze, mające coś, czego brak tamtym.
Wystarczy pojeździć cytryną, by to przyznać. (no - trzeba jeszcze mieć tę uczciwość...)

I znowu nie Niemiec, nie Japoniec...
Miałem tak kupując pierwszego francuza - boje się ze mam teraz odwrotnie ;)

za często mi się wyrywa: "kupiłem a6", "o ja, nie nie - weź sprzedaj to gó**o i kup auto".

tylko jak zaglądnę do phateona to naprawdę fajne :)

Dlaczego nie jest? "czy ktoś tym jechał i czy było fajnie?" "tak, było fajnie, gdy ktoś (odpowiadający, czyli ja) nim jechał".

Właśnie... droga z pracy się zmienia z 6km na 35km ;)

Coś mnie znowu korci żeby jednak zmieniać...

Data: 2012-03-09 22:06:37
Autor: Bydlę

On 2012-03-08 01:00:14 +0000, " Michał" <mttj.SKASUJ@gazeta.pl> said:

i czemu nie ma benzynowych :) ?

Po co?

bo lepsze ?

Do czego lepsze? Od czego lepsze? Dlaczego lepsze?
(tyle pytań, a odpowiedź wciąż taka sama ;-))

Bo mi nie zamarznie w zimie ;)

_wszystkie_ auta zamarzają zimą.
Tyle, że problemy  stwarzają dysponenci aut, a nie ropa, kable, świece czy akumulator.

i bo zazwyczaj mają wiekszą moc

Tak, jasne.

Lepsze, ładniejsze, przyjemniesze, mające coś, czego brak tamtym.
Wystarczy pojeździć cytryną, by to przyznać. (no - trzeba jeszcze mieć
tę uczciwość...)

I znowu nie Niemiec, nie Japoniec...

Wiem - nic tak nie cieszy jak auto z Trzeciej Rzeszy, ale niektórzy wolą np. większy komfort użytkowania niż większą (tu wpisz cechę).

za często mi się wyrywa: "kupiłem a6",
"o ja, nie nie - weź sprzedaj to gó**o i kup auto".

Ale to przecież kwestia wychowania, nie jakości marek.

Coś mnie znowu korci żeby jednak zmieniać...

Zamieniaj i koniecznie opisz.

--
Bydlę

Data: 2012-03-04 00:51:08
Autor: AL
W dniu 2012-03-03 18:50,  Michał pisze:

Takie coś:
http://otomoto.pl/citroen-c6-C23144141.html

IMHO duzzo za tanie - wlacza sie ostrzegawcza lampka

Jak to jedzie przy 200km/h ?
Czy ciche ?

ma podwojne szyby - jest cichy

Jak po dziurach (dużych i małych) ?

zobacz test - zwlaszcza druga czesc.
Zobaczysz jak sie ma zawieszenie na dziurach w stosunku do BMW7
http://www.streetfire.net/video/042-top-gear-citroen-c6_183687.htm

Jak z kompem - też rozumie jak się do niego gada jak w C2 (z 2004) ?

i czemu nie ma benzynowych :) ?

pewnie tylko w PL - taki trynd

jak to się ma do Merca S, Vel Satisa, albo inaczej bo auto
rzadkie - ktoś tym jechał i czy było fajnie ?

jest inne i sie wyroznia na drodze.
Za mercem sie nikt nie obejrzy, za c6 raczej tak (nie jezdzi tego az tak duzo).

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-03-08 00:44:25
Autor: Michał
AL <adam@skads.tam> napisał(a):
W dniu 2012-03-03 18:50,  Michał pisze:

> Takie coś:
> http://otomoto.pl/citroen-c6-C23144141.html

IMHO duzzo za tanie - wlacza sie ostrzegawcza lampka

przykładowy model, ale widzę w 2 lata cena spadła ze 100k pln
za 2 letnie, do 30k za 4..5 letnie :)
to bardziej niż vel satis i alfa 166 ;)

> Jak to jedzie przy 200km/h ?
> Czy ciche ?

ma podwojne szyby - jest cichy

O to dobrze :) bo przez szyby dużo słychać

> Jak po dziurach (dużych i małych) ?

zobacz test - zwlaszcza druga czesc.
Zobaczysz jak sie ma zawieszenie na dziurach w stosunku do BMW7
http://www.streetfire.net/video/042-top-gear-citroen-c6_183687.htm

tylko to jest bmw5...

a pomiędzy 5 a 7 pewnie przepaść jak pomiędzy audi a6 (złe auto) a a8 (dobre).

> Jak z kompem - też rozumie jak się do niego gada jak w C2 (z 2004) ?
>
> i czemu nie ma benzynowych :) ?

pewnie tylko w PL - taki trynd

dusigosze tu są ?

> [...]
jest inne i sie wyroznia na drodze.
Za mercem sie nikt nie obejrzy, za c6 raczej tak (nie jezdzi tego az tak duzo).

ważne jak jeździ ;) i nawet w crash-testach wypadł całkiem ok

Data: 2012-03-04 11:46:38
Autor: jerzu
Citroen - czy to fajne auto jest ?
On Sat, 3 Mar 2012 17:50:24 +0000 (UTC), " Michał"
<mttj@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

Takie coś:
http://otomoto.pl/citroen-c6-C23144141.html

Import z Niemiec. Ciekawe.

http://photos02.otomoto.pl/photos/original/C23/14/41/C23144141_4.jpg

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-03-04 12:32:58
Autor: Bydlę

<mttj@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

Takie coś:
http://otomoto.pl/citroen-c6-C23144141.html

Import z Niemiec.

===
Status pojazdu sprowadzonego: sprowadzony / zarejestrowany
Kraj pochodzenia: Niemcy
===

Ciekawe.

Wręcz sensacyjne w zestawieniu z zeznaniem sprzedawcy.
--
Bydlę

Data: 2012-03-04 15:31:10
Autor: Czeslawek
W dniu 2012-03-04 12:32, Bydlę pisze:

Wręcz sensacyjne w zestawieniu z zeznaniem sprzedawcy.

Dziwny też jest numer telefonu.

--
Pozdrawiam,
Czesławek

Data: 2012-03-05 22:00:21
Autor: jerzu
On Sun, 4 Mar 2012 12:32:58 +0100, Bydlę <pan.bydle@gmail.com> wrote:

Wręcz sensacyjne w zestawieniu z zeznaniem sprzedawcy.

Spojrzałeś na tablice rejestracyjne?

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-03-08 00:39:27
Autor: Michał
<mttj@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

>Takie coś:
>http://otomoto.pl/citroen-c6-C23144141.html

Import z Niemiec. Ciekawe.

http://photos02.otomoto.pl/photos/original/C23/14/41/C23144141_4.jpg

Bardziej mi chodzi o model niż ten egzemplarz, wkleiłem przypadkowy z białym wnętrzem, tylko chyba trochę goło tu ;)

--

Citroen - czy to fajne auto jest ?