Citroen - promocja czy ch³yt marketingowy?

Data: 2010-12-03 18:32:23
Autor: AL
Citroen - promocja czy ch³yt marketingowy?
  A. pisze:

Z góry dziêkujê za ewentualne u¶wiadomienie mnie, bo jak mam p³aciæ 68.200 za podstawow± wersjê C4 Picasso, to mi siê nawet nie chce na jazdê próbn± umawiaæ :)

umów sie - zobaczysz co to znaczy wersja podstawowa w citroenie (jesli wczesniej odwiedzales inna marke, to bedziesz zaskoczony, mile zaskoczony)

68k to nie jest duzo jak za miniwan o parametrach techniczno/jakosciowych jaki prezentuje C4 Picasso.

Choc tu pewnie perspektywa zalezy od grubosci portfela - ale jako potencjalny kupiec powieniens zdawac sobie sprawe, ze koszt utrzymania takiego samochodu nie bedzie identyczny z fiatem panda (nie mam nic do fiata, tym bardziej panda. to tylko przyklad porownawczy)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-12-03 17:45:07
Autor: A.
Citroen - promocja czy ch³yt marketingowy?
AL <adam@skads.tam> napisa³(a):
68k to nie jest duzo jak za miniwan o parametrach techniczno/jakosciowych jaki prezentuje C4 Picasso.

Mo¿e tak, mo¿e nie. Za 65.000 mo¿na kupiæ Grand Scenica w wersji TechRun (czyli m.in. z klim± automatyczn± i nawigacj±). W tym kontek¶cie 68.000 za podstawowego C4Picasso z klim± manualn± to IHMO lekka przesada.

[...]

Jasne, wszystko to prawda. Ale je¶li kto¶ pisze, ¿e oferuje auta za cen± X, to ja chcia³bym mieæ mo¿liwo¶æ takie auto kupiæ. A tymczasem przedstawiciele C. chc± za nie X+20%, a to ju¿ nie marketing tylko niepowa¿ny ch³yt marketingowy :)

pozdrawiam
Adam

Data: 2010-12-03 18:53:30
Autor: AL
  A. pisze:
AL <adam@skads.tam> napisa³(a):
[...]

ja bylem w salonie, klima manualna (wersja X) to jakas nierealnosc (pamietam, ze na poczatku produkcji C4 Picasso mialo tez wersje - w katalogu - bez klimatyzacji!!! Z rozmowy,ta wersja nigdy nie trafila do salonu w ktorym zazwyczaj jestem klientem).
Raczej tu styandardem jest klima automatyczna (ekraniki przy nawiewach).
Najlepiej idz do salonu i obadaj samodzielnie - bo to co pisza na stronie czy w folderach czasami odbiega od rzeczywisosci.
Moze dodatkowy rabacik jakis dostaniesz - przez telefon tego nie wskorasz co osobiscie.

[...]

nie wiem, nie widzialem - wiec nie wypowiadam sie w tym temacie.
Moze jakas promocja bedzie, hmhm - nie ograniczaj sie do jednego salonu.
Ale IMHO za 55tys to jeszcze w tym roku byly sprzedawane ostatnie sztuki X.Picasso, wiec ta cena raczej do C4 Picasso nijak nie pasuje (no chyba, ze to netto - ale wowczas troche chore, ze dla klienta indywidualnego podaja ja bez podatku)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-12-03 18:00:27
Autor:
[...]

Ceny 55.800 nie wzi±³em z sufitu - jest podana na stronie Citroena, w zak³adce promocje. Skoro takich aut nie maj± w ofercie, a tylko na WWW to co o takim "marketingu" s±dziæ? ¯enada, i tyle.

pozdrawiam
Adam

Data: 2010-12-03 19:06:43
Autor: Arek
  wrote:

AL <adam@skads.tam> napisa³(a):
[...]

Zadzwoñ do salonu firmowego w wawie i tam zapytaj - w koñcu to salon citroen polska, a nie trzeciej firmy.

pozdrawiam
Adam

--
Arek, arekmx|gazeta.pl

Data: 2010-12-03 18:13:56
Autor: A.
Citroen - promocja czy ch³yt marketingowy?
Arek <a.r.e.k.m.x@g.a.z.e.t.a.pl> napisa³(a):
Zadzwoñ do salonu firmowego w wawie i tam zapytaj - w koñcu to salon
citroen
polska, a nie trzeciej firmy.

A chyba tak zrobiê. Dzi¶ dzwoni³em do Wroc³awia i Opola i nigdzie mi nie zaproponowano C4Picasso za 55.800 z³ :) Mo¿e w Warszawie co¶ o swojej w³asnej promocji wiedz±. :)

pzdr
Adam

Data: 2010-12-03 18:33:56
Autor: Samotnik
Citroen - promocja czy chłyt marketingowy?
Dnia 03.12.2010  A. <adamrw2005@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³/a:
[...]

Ma³± czcionk± jest napisane, ¿e oferta dostêpna w punktach bior±cych udzia³
w promocji. Pozostaje zadzwonic do Citroen Polska i zapytaæ, które to s± te
punkty.

Ale zgadzam siê, ¿e Citroen totalnie leci w kulki je¶li chodzi o ofertê na
stronie WWW. Jakie¶ z czapki wziête ceny, przystaj±ce do aut o lepszej
renomie. Raz podaj±, ¿e od tego jeszcze kilkunastotysiêczny rabat przys³uguje, za tydzieñ ju¿ tym siê nie chwal± po to, ¿eby za dwa tygodnie znowu zacz±æ to pisaæ. A w salonie i tak jest ZUPE£NIE inna oferta. Tak ¿e je¶li chcesz kupiæ Citroena, to nawet nie patrz na stronê, tylko podejd¼ do salonu.
--
Samotnik Bi¿uteria: http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

Data: 2010-12-03 18:55:34
Autor: A.
[...]
Nie zauwa¿y³em nigdzie tej ma³ej czcionki (a szuka³em, ale raczej pod k±tem czego¶ w stylu *cena netto, nie uwzglêdnia VAT). Jeszcze raz sprawdzê.
[...]

Przy cenie zaczynaj±cej siê od 68.000 to mi siê nawet nie chce do salonu jechaæ. Scenica mo¿na kupiæ od 55.000 z³, Grand Scenica od 65.000, a Mazdê 5 od 76.000. Sorry, ale C4 Picasso w tej sytuacji (w mojej subiektywnej ocenie) nie ma szans :)

pzdr
A.

Data: 2010-12-03 22:24:32
Autor: AL
  A. pisze:
[...]

eeee jakis nerwowy jestes
kup tego scenika i juz.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-12-05 11:21:50
Autor: A.
> [...]
Mazdê 5
> od 76.000. Sorry, ale C4 Picasso w tej sytuacji (w mojej subiektywnej > ocenie) nie ma szans :)

Dziêkujê za diagnozê. Jak widaæ mój psychiatra to nieuk jaki¶ i jeszcze tego nie zauwa¿y³.

kup tego scenika i juz.

Kupiê albo nie kupiê. Tylko co te uwagi maj± wspólnego z moim pytaniem o dziwn± politykê marketingow± (?) Citroena?

pzdr.
A.

Data: 2010-12-05 12:29:25
Autor: Filip KK
W dniu 2010-12-05 12:21,  A. pisze:

Kupiê albo nie kupiê. Tylko co te uwagi maj± wspólnego z moim pytaniem o
dziwn± politykê marketingow± (?) Citroena?

TO grupa samochodowa a nie politka marketingowa.

Data: 2010-12-05 18:05:16
Autor: A.
Citroen - promocja czy ch³yt marketingowy?
Filip KK <nospam@nospam.pl> napisa³(a):
W dniu 2010-12-05 12:21,  A. pisze:

> Kupiê albo nie kupiê. Tylko co te uwagi maj± wspólnego z moim pytaniem o
> dziwn± politykê marketingow± (?) Citroena?

TO grupa samochodowa (...)

No patrz, a nie przypadkiem dyskusyjna?

A.

Data: 2010-12-05 21:10:51
Autor: CeSaR
> [...]
> Kupiê albo nie kupiê. Tylko co te uwagi maj± wspólnego z moim pytaniem > o
> dziwn± politykê marketingow± (?) Citroena?

Ty jaki¶ faktycznie nerwowy rocznik jeste¶. Czego oczekujesz? ¯e wszyscy siê rzuc± i powiedz± zgodnym g³osem "Citroen ma ch..w± politykê marketingow±" ? Czy ¿e zaczn± dzwoniæ po salonach C i szukaæ ci C4 za 55 ko³a? Chcesz samochód? To rusz cztery litery i przejd¼ siê do tego salonu. Daj im szansê. A nie gdzie¶ zadzwoni³e¶, nie zgadza siê co¶ z www i masz ju¿ k³opot.
Mój C4 kosztowa³ wg strony prawie 100kpln. A kupi³em go za mniej ni¿ 80. Ale w salonie. A nie na www ani przez telefon.

Data: 2010-12-05 20:47:16
Autor: A.
[...]

Chopie, dlaczego uwa¿asz, ¿e to ja jestem nerwowy? Spójrz na swojego posta, wypij meliskê i wyluzuj.
Nie oczekujê od nikogo robienia czegokolwiek za mnie. Gdyby¶ przypadkiem rozpocz±³ lekturê w±tku od pocz±tku, to mo¿e by¶ zauwa¿y³, ¿e pyta³em o rozbie¿no¶æ miêdzy stron± Citroena, a propozycjami dealerów (trzech, do których siê dodzwoni³em). Zaintrygowa³o mnie to, ¿e ¿aden z nich nie by³ w stanie odnie¶æ siê (ani cenowo zbli¿yæ) do trwaj±cej ponoæ "promocji" i poprosi³em o opiniê, czy to normalne w tej marce czy te¿ przypadek. Je¶li normalne to (parafrazujê) "pies im mordê liza³", a je¶li przypadek to mogê próbowaæ dalej (nawet udaj±c siê osobi¶cie do salonu). Na numery (tfu... ch³yty) typu: "Akurat egemplarza z promocji ju¿ nie ma, ale za to mamy mnóstwo innych, tylko nieco (czyli ok. 20%) dro¿szych" jestem ju¿ trochê za stary i szkoda mi czasu na dojazd do dealera.

tyle...
pzdr.
A.

Data: 2010-12-05 22:04:30
Autor: CeSaR
Citroen - promocja czy ch³yt marketingowy?
Chopie, dlaczego uwa¿asz, ¿e to ja jestem nerwowy? Spójrz na swojego posta,
wypij meliskê i wyluzuj.

Jestem wyluzowany na maxa.

[...]

Przeczyta³em od pocz±tku i widzê, ¿e poza wykonaniem 3 telefonów i przegl±dniêciem stron www zrobi³e¶ niewiele.
To tak, jakby¶ ogl±da³ losowania lotto i stresowa³ siê ¿e nie wygra³e¶. Daj sobie szansê, wype³nij kupon.

Zaintrygowa³o mnie to, ¿e ¿aden z nich nie by³ w
stanie odnie¶æ siê (ani cenowo zbli¿yæ) do trwaj±cej ponoæ "promocji"

W salonie fiata chcia³em pogadaæ o ewentualnym zakupie. Pan wiedzia³ o samochodzie niewiele. Na koniec nie da³ mi katalogu bo go nawet nie mia³. Da³ mi 2 egzemplarze motoru z opublikowanym testem samochodu, który teoretycznie mnie interesowa³.
Gdybym zadzwoni³ do tego salonu to czego bym siê od tego pana dowiedzia³? Pewnie jeszcze mniej.

Je¶li
normalne to (parafrazujê) "pies im mordê liza³", a je¶li przypadek to mogê
próbowaæ dalej (nawet udaj±c siê osobi¶cie do salonu).

No bêdzie to po¶wiêcenie z Twojej strony. Proponujê zakup Mercedesa za jakie¶ 250kpln - jest szansa ¿e sami do Ciebie przyjad±.

Na numery (tfu... ch³yty) typu: "Akurat egemplarza z promocji ju¿ nie ma,
ale za to mamy mnóstwo innych, tylko nieco (czyli ok. 20%) dro¿szych" jestem
ju¿ trochê za stary i szkoda mi czasu na dojazd do dealera.

Proponujê mimo wszystko - daj sobie ( i im te¿) szansê i przejd¼ siê do tego salonu. Mo¿esz im nawet pokazaæ ich stronê www.
Za "naukê" na temat ofert i promocji w ich sieci popro¶ o dodatkow± zni¿kê.
Swoj± drog± cena 68kpln za podstawowego c4 picasso jest mocno zawy¿ona wiêc wizytê w salonie polecam tym bardziej.
W citroenie ostatnio ruch jest spory wiêc trochê siê nie dziwiê, ¿e dzwoni±cych z lekka spuszczaj± na drzewo.

Data: 2010-12-06 08:15:41
Autor: A.
Citroen - promocja czy ch³yt marketingowy?
Dziêkujê za odpowied¼.

[...]

Wiesz, moim zdaniem nie chodzi tu o "danie sobie" szansy, ale o danie szansy Citroenowi. To ¿e telefony do 3 ró¿nych dealerów nie wystarczy³y, by dowiedzieæ siê czegokolwiek o promocji, która jest oficjalnie pokazana na stronie Citroena, nie ¶wiadczy o tym, ¿e producent/delaerzy chc± daæ sobie szansy na sprzedanie samochodu.

[...]

Czy s±dzisz, ¿e to jest normalne? ¯e klient musi siê dopraszaæ o informacje? Mo¿e jeszcze powienien jaki¶ prezent sprzedawcy daæ, ¿eby ³askawie co¶ powiedzia³ o samochodzie, który chce (???) sprzedaæ?

> próbowaæ dalej (nawet udaj±c siê osobi¶cie do salonu).

No bêdzie to po¶wiêcenie z Twojej strony. Proponujê zakup Mercedesa za jakie¶ 250kpln - jest szansa ¿e sami do Ciebie przyjad±.

OK, czyli Twoim zdaniem, klienta który chca kupiæ auto za 70k z³ mo¿na lekcewa¿yæ?

> [...]
> ju¿ trochê za stary i szkoda mi czasu na dojazd do dealera.

Proponujê mimo wszystko - daj sobie ( i im te¿) szansê i przejd¼ siê do

W tym rzecz, ¿e nie jestem a¿ tak zdesperowany, ¿eby na si³ê zmuszaæ kogokolwiek do sprzedania mi auta. Nie mam ochoty nikogo szkoliæ, nikomu udowadniaæ czegokolwiek.
[...]

No w³a¶nie - moim zdaniem równie¿ cena 68k z³ jest zawy¿ona. Cenê 56 kz³ jestem w stanie zaakcepetowaæ. Skoro wiem, ¿e nie kupiê tego auta za 68k z³, a sprzedawcy twierdz±, ¿e nic nie wiedz± o promocji i cenie 56kz³, to po co mam jechaæ do salonu? Szkoda czasu. Nie mam ochoty na "negocjacje" - chcê mieæ mo¿liwo¶æ kupienia auta na warunkach, które producent promuje na swojej stronie. Skoro dealerzy nie chc± o tym rozmawiaæ (choæby telefonicznie) to dlaczego ja mam traciæ czas na to, by ich przekonywaæ, ¿e mog± mi to auto sprzedaæ? Mam na kolanach prosiæ sprzedawcê w salonie, ¿eby mi zaproponowa³ auto w cenie, któr± podaje dystrybutor??? Nie oczekiwa³em w rozmowie telefonicznej ekstra rabatów, zni¿ek od ceny producenta, ale tylko ceny, któr± podaje PRODUCENT!!! I z tym jest problem...

W citroenie ostatnio ruch jest spory wiêc trochê siê nie dziwiê, ¿e dzwoni±cych z lekka spuszczaj± na drzewo.

No to jest dobre podsumowanie - maj± ruch, wiêc lekcewa¿± klientów (i pewnie nie jest to cecha tylko dealów Citroena). A ja nie widzê powodów, by z tego powodu wracaæ do czasów PRLu, gdzie "Pan sprzedawca" by³ panem i w³adc±, robi±cym ³askê sam± sw± obecno¶ci± w sklepie.

OK, to chyba podsumowanie w±tku z mojej strony. :)

pozdrawiam
A.  --

Data: 2010-12-06 09:23:24
Autor: Cavallino
Citroen - promocja czy ch³yt marketingowy?
U¿ytkownik " A." <adamrw2005@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:

Czy s±dzisz, ¿e to jest normalne? ¯e klient musi siê dopraszaæ o informacje?
Mo¿e jeszcze powienien jaki¶ prezent sprzedawcy daæ, ¿eby ³askawie co¶
powiedzia³ o samochodzie, który chce (???) sprzedaæ?

Oczywi¶cie, powiniene¶ mu siê k³aniaæ jeszcze z ulicy i lecieæ z bakszyszem, ¿e w ogóle do salonu Ciê wpu¶ci³.

OK, czyli Twoim zdaniem, klienta który chca kupiæ auto za 70k z³ mo¿na
lekcewa¿yæ?

Mo¿na, to wolny kraj.
I reakcja powinna byæ analogiczna - omijaæ tak± sieæ sprzeda¿y.
Bo pó¼niej mog± tak samo zrobiæ z Ciebie wa³a, jak bêdziesz chcia³ co¶ naprawiæ, zw³aszcza na gwarancji.

Data: 2010-12-06 11:17:57
Autor: CeSaR
[...]

Troche cie rozumiem, masz kasê, chcesz j± wydaæ, oczekujesz indywidualnego traktowania. I jest to bardziej ni¿ normalne.
Ale upieranie siê, ¿eby kto¶ ci to auto sprzeda³ przez telefon w cenie, jak± przez telefon podasz jest trochê nie wiem jakie :-)
Popatrz na to z drugiej strony - jest koniec roku, samochody z kratk± siê koñcz±, citroen ma przynajmniej kilka modeli, które jako kratkowozy radz± sobie ca³kiem nie¼le.
Ostatnio tam by³em i chwilê mia³em czasu na pogadanie. W³a¶nie wy³adowywali lawetê z Nemo i jeszcze czym¶ berlingopodobnym czy jak to tam siê teraz nazywa. Maj± w cholerê klientów, którzy bez targowania ³ykaj± ten towar. A si³y w salonie maj± takie, jakie maj± :-(
Nie broniê ich ale to niestety nie jest najlepsza pora na kupowanie samochodu na zasadzie jakiej¶ specjalnej promocji. Zreszt± czy ta promocja to nie jes to, ze teraz zamawiasz a oni w styczniu ci gwarantuja cene? Jesli tak to wychodzi na to ze chca paru indywidualnych prze³ozyc na czas pokratkowy... Po prostu pojedz, zapytaj o cene i zapytaj o czas realizacji. Obawiam sie jednak, ze tylko przez telefon nic nie za³atwisz.

Data: 2010-12-06 12:29:46
Autor: Przembo
Citroen - promocja czy ch³yt marketingowy?
*CeSaR* w wiadomo¶ci news:idgulf$oof$1news.onet.pl napisa³(a):
[...]

Od dawna widaæ polityke tej firmy, budowana jest otoczka rzekomego sprytu kupuj±cych i niebywa³ej okazji, kupno auta tej marki to niemal interes ¿ycia, Ty w chwilke zarobi³e¶ 20kpln - niez³a sumka.

[...]

I to te¿ nie jest przypadek, klient ma przej±æ inicjatywe i czuje siê jeszcze bardziej wyj±tkowo, buduje siê przez to pozytywny obraz marki wsród klientów.

[...]

Ale po có¿ ta szansa, ta marka ma specyficzn± polityke cenow± i tyle, nie ka¿dy siê nabiera na okazje, zw³aszcza ¿e te okazje s± watpliwe i ceny niespójne. Ciesz siê, im wiêcej osób bêdzie lekcewa¿y³o tê marke jak w moim mniemaniu marka lekcewa¿y klienta robi±c z niego idiote rodem modelowego klienta telezakupów, tym tanije kupisz idealne wy¶nione auto...

W citroenie ostatnio ruch jest spory wiêc trochê siê nie dziwiê, ¿e dzwoni±cych z lekka spuszczaj± na drzewo.

Ruch spory to i mo¿e upusty mniejsze, czyli jechaæ nie warto bo kupi siê najwy¿ej przep³acone auto zamiast niesamowicie przep³aconego :)

Pozdr

Data: 2010-12-06 14:37:25
Autor: CeSaR
[...]

Gdyby mowa by³a o kliencie który przychodzi tylko i wy³±cznie do salonu citroena to tak, mo¿e i tak mo¿na to sobie t³umaczyæ aczkolwiek jest to trochê t³umaczenie naci±gane.
Za porównywalne pieni±dze nie za bardzo mo¿na by³o trafiæ porównywalny wielko¶ciowo i wyposa¿eniowo samochód.

Ruch spory to i mo¿e upusty mniejsze, czyli jechaæ nie warto bo kupi siê najwy¿ej przep³acone auto zamiast niesamowicie przep³aconego :)

A masz jak±¶ osobist± listê tych nieprzep³aconych?

Data: 2010-12-06 14:58:07
Autor: Przembo
Citroen - promocja czy ch³yt marketingowy?
*CeSaR* w wiadomo¶ci news:idior7$vfd$1news.onet.pl napisa³(a):
[...]

Kompakt za 100kpln, tzn. za 80kpln... Zale¿y na co zwracamy uwage, co jest priorytetem, jak wielko¶æ co raczy³e¶ najpierw wymieniæ to Pancerwagen Octavia, wyposa¿enie to co innego. A prawde powiedziawszy to koreañski kompakt w wersji kombi chyba mia³by ogromne szanse, AFAIR ni¿sza cena za wyposa¿enie top :)

Ruch spory to i mo¿e upusty mniejsze, czyli jechaæ nie warto bo kupi siê najwy¿ej przep³acone auto zamiast niesamowicie przep³aconego :)
A masz jak±¶ osobist± listê tych nieprzep³aconych?

Nie, ale jak chcesz mo¿esz mi przypisaæ VW, bêdzie Ci ³atwiej :)

Pozdr

Data: 2010-12-06 16:01:20
Autor: CeSaR
Citroen - promocja czy ch³yt marketingowy?
Kompakt za 100kpln, tzn. za 80kpln...

C4 GP to nie jest za bardzo kompakt mimo wszystko. Nie jest to mo¿e pe³nowymiarowy van - bo nie jest - ale nazwaæ go kompaktem to IMO lekkie naci±ganie.

Nie, ale jak chcesz mo¿esz mi przypisaæ VW, bêdzie Ci ³atwiej :)

Ale mnie wcale nie jest ciê¿ko, powa¿nie :-)
I w zasadzie niæ do ciebie nie mam ¿eby ciê od razu z VW ³±czyæ.

Data: 2010-12-06 16:15:01
Autor: Przembo
Citroen - promocja czy ch³yt marketingowy?
*CeSaR* w wiadomo¶ci news:iditoi$hog$1news.onet.pl napisa³(a):
Kompakt za 100kpln, tzn. za 80kpln...
C4 GP to nie jest za bardzo kompakt mimo wszystko. Nie jest to mo¿e pe³nowymiarowy van - bo nie jest - ale nazwaæ go kompaktem to IMO lekkie naci±ganie.

Wydaje mi siê ¿e pisa³e¶ o zwyk³ym C4, choæ wiem ¿e w±tku chodzi o GP. W kwestii vanowatych kompaktów jest co nieco na rynku, ale...chyba faktycznie masz racje co do swojej tezy :)

Pozdr

Data: 2010-12-06 17:51:55
Autor: CeSaR
[...]

No o c4 picasso, tak jak autor w±tku. Ró¿nica picasso a GP to dodatkowe siedzenia i ZTCP 12 cm d³ugo¶ci.
Ze zwyk³ym c4 te samochody maj± niewiele wspólnego, nawet wlew paliwa maj± po ró¿nych stronach :-)

Data: 2010-12-05 13:26:55
Autor: Cavallino
[...]

Obrazi³e¶ fanów francuszczyzny.
Oni ka¿d± krytykê wyrobu z tego kraju, choæby i zas³u¿on±, traktuj± jak atak personalny na nich samych, to i odpowiadaj± ad personam.

Data: 2010-12-06 09:13:44
Autor: AL
Cavallino pisze:
[...]

ty wez i przeczytaj sobie ten watek od poczatku.

W skrocie:
Autor chce kupic model A za cene, ktora gdzies na www zobaczyl i dziwi sie, ze nna telefon nikt mu tego nie proponuje. Dzwoni gdzie sie da i dalej jest w tym samym miejscu co byl.
Jednoczesnie twierdzi, ze inne marki proponuja mu model B i C (niegorsze lub lepsze) za taka kwote albo jeszcze taniej, ale uparl sie, ze chce model A, nawet jesli go zlewaja przez telefon.
Na grzeczne propozycje o ruszenie sie do salonu firmy A i dyskusje face-to-face twierdzi, ze szkoda mu czasu.

A teraz wstaw sobie w miejsce A, B, C dowolne marki.
W Twoim wypadku w miejsce A - proponuje oczywiscie Kia (konkretnie Ceed) ;)

I gdzie Ty widziales w tym watku jakies obrazanie sie?

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-12-06 08:42:20
Autor: A.
[...]

NIE "gdzie¶", tylko na oficjalnej stronie producenta/dystrybutora na Polskê.

TAK "dziwi siê", bo nie pyta o cuda na kiju ani o super ekstra rabaty, tylko o oficjaln± ofertê/promocjê.

NIE "gdzie siê da" tylko do najbli¿szych dealerów marki A, bior±cych udzia³ w promocji (czego dowodem jest informacja o tej¿e promocji na ich stronie internetowej).

Jednoczesnie twierdzi, ze inne marki proponuja mu model B i C (niegorsze lub lepsze) za taka kwote albo jeszcze taniej, ale uparl sie, ze chce model A, nawet jesli go zlewaja przez telefon.

NIE "upar³ siê,¿e chce model A" tylko zastanawia siê, czy to normalny proceder psuedo-marketingowy, czy po prostu ma pecha i dzwoni do najgorszych dealerów w Polsce.

NIE "jeszcze taniej" - nigdzie nie pisa³em, ¿e chcê co¶ wiêcej ni¿ dystrybutor na Polskê oferuje w swojej w³asnej promocji.

Na grzeczne propozycje o ruszenie sie do salonu firmy A i dyskusje face-to-face twierdzi, ze szkoda mu czasu.

TAK "szkoda czasu" na jazdê, skoro sprzedawca twierdzi, ¿e towaru który mnie nie interesuje nie ma.

A teraz wstaw sobie w miejsce A, B, C dowolne marki.
W Twoim wypadku w miejsce A - proponuje oczywiscie Kia (konkretnie Ceed) ;)

Nie wykluczam, ¿e inne marki te¿ tak maj±. Nie sprawdza³em, nie bêdê siê wypowiada³.
pzdr.
A.

Data: 2010-12-06 08:51:04
Autor: A.
Citroen - promocja czy ch³yt marketingowy?
autokorekta":
TAK "szkoda czasu" na jazdê, skoro sprzedawca twierdzi, ¿e towaru który
mnie
nie interesuje nie ma.

powinno byæ:
TAK "szkoda czasu" na jazdê, skoro sprzedawca twierdzi, ¿e towaru który mnie interesuje nie ma.

pzdr.
A.

Data: 2010-12-06 09:53:01
Autor: Cavallino
[...]

Ostatnio ogl±da³em Hultaja i30, bo zaciekawi³o mnie info ¿e mo¿na go mieæ za 37000 z³.
I dziwne - okaza³o siê ¿e jest to prawda, dealerzy wiedz± o tej cenie i s± w stanie mi takie auto sprzedaæ.

Wiêc wciskanie bzdur, ¿e u ka¿dego importera koniecznie musi byæ wszystko popieprzone mija siê z celem.

Data: 2010-12-06 10:12:05
Autor: AL
Cavallino pisze:
[...]

alez kolego - ja tez Ci moge podac przyklady, ze w rzeczonej marce jest tak jak bylo w reklamach a nawet lepiej=taniej (przynajmniej jak ja szukalem).
Dlaczego jest teraz inaczej? - nie wiem - Na pewno marketing powinni wymienic, bo innego wytlumaczenia nie ma.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-12-06 10:14:14
Autor: Cavallino
Citroen - promocja czy ch³yt marketingowy?
U¿ytkownik "AL" <adam@skads.tam> napisa³ w wiadomo¶ci news:

[...]

No w³a¶nie.
Wiêc totalnie nie rozumiem po co by³ ten kontratak na kogo¶, komu siê takie postêpowanie nie podoba.
Ma prawo mu siê nie podobaæ, a jedyn± sensown± prób± oborny Citroena jest zainteresowanie kogo¶ od nich t± sytuacj± i wyja¶nienie tematu.

Data: 2010-12-06 10:09:42
Autor: AL
  A. pisze:
[...]

no to nakieruj ich, ze na stronie jest tak i tak i popros o wytlumaczenie tego i ze zadzwonisz po odpowiedz np.jutro.

[...]

nie, to nie jest normalne i masz racje, ze dobrze nie licuje na marketing tej konkretnej marki

NIE "jeszcze taniej" - nigdzie nie pisa³em, ¿e chcê co¶ wiêcej ni¿ dystrybutor na Polskê oferuje w swojej w³asnej promocji.

ostatnio jest wysyp zapytan i zdziwin, by dystrybutorzy doplacali do interesu (procz tej grupy czesto dotyczy to i gsm)
;)
O promocji rozmawia sie - napisalem wczesniej - w    s a l o n i e.
Pokaz, ze jestes powazny klient i pojdz na rozmowy face-to-face.
Ja mam argument np. taki: kupowalem juz u panstwa X aut, chcialbym kupic nastepne - uwierz, ze skutkuje.
Oczaruj wpierw a nie od razu domagaj sie upustow.

Kolega stosowal chwyt, ze pisal do roznych salonow z oficjalnym zapytaniem o cene z lista wyposazenia jakie go interesuje.
Dostal oferty - wybral najlepsza i udal sie z nia do salonu. To tezz jest sposob - pomysl.

Na grzeczne propozycje o ruszenie sie do salonu firmy A i dyskusje face-to-face twierdzi, ze szkoda mu czasu.

TAK "szkoda czasu" na jazdê, skoro sprzedawca twierdzi, ¿e towaru który mnie nie interesuje nie ma.

ale przez telefon tez nigdy nie negocjuje ceny - zwlaszcza z kims z ulicy (przepraszam za okreslenie). Jesli bylbys kluczowym klientem, lub znanym dilerowi - to zupelnie co innego.

A gdy sprzedaje auto i via telefon slysze pierwsze pytanie: "ile pan oposci" to od razu dziekuje za rozmowe i zapraszam na ogledziny.

A teraz wstaw sobie w miejsce A, B, C dowolne marki.
W Twoim wypadku w miejsce A - proponuje oczywiscie Kia (konkretnie Ceed) ;)

Nie wykluczam, ¿e inne marki te¿ tak maj±. Nie sprawdza³em, nie bêdê siê wypowiada³.

w kazdym razie zycze powodzenia

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-12-06 09:42:30
Autor: A.
Citroen - promocja czy ch³yt marketingowy?
no to nakieruj ich, ze na stronie jest tak i tak i popros o wytlumaczenie tego i ze zadzwonisz po odpowiedz np.jutro.

Próbowa³em - dosta³em odpowied¼ "My mamy inny cennik, nie korzystamy z internetowego" :)

[...]

Napiszê to ostatni raz: nie domaga³em siê upustów/rabatów. Pyta³em o auto w cenie, któr± deklaruje dystrybutor na swojej stronie internetowej.
Gdybym oczekiwa³ czego¶ ekstra w stosunku do oficjalnej ceny, to oczywi¶cie negocjowa³bym osobi¶cie, w salonie.

pzdr.
A.

Data: 2010-12-06 12:23:45
Autor: AL
  A. pisze:
[...]

tak z ciekawosci - gdzie widziales ta cene 55k za C4 Picasso?

wszedlem sobie wlasnie na http://www.epromocja.citroen.pl/
i z bonusem 21% z osobowych sa same Berlingo i z tego co rozumiem, sa to pojedyncze (konkretne) egzemplarze - obok jest klawisz 'Zarezerwuj'.
Na stronie http://www.citroen.pl/home/#/home/   oraz http://www.citroen.pl/home/#/citroen-c4-picasso/
tez cisza o Twojej promocji, a konfigurator mowi, ze 68200 to najnizsza cena, a za serie MyWay 74000pln.

Wiec moze w Twoim przypadku bylo tzw. krotka pilka, Byla krotka e-oferta   na ograniczona liczbe aut i ktos zarezerwowal, model znikl i tyle (stad salony o tym nie wiedzialy nawet). W niektorych sieciach (np. tel.komorkowej) masz podobnie - oferta via interent jest lepsza niz w salonie.

Tak domniemywam.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-12-06 11:33:27
Autor: Samotnik
Citroen - promocja czy chłyt marketingowy?
Dnia 06.12.2010 AL <adam@skads.tam> napisa³/a:
[...]

Do tej gównianej strony citroena nie da siê porz±dnie podlinkowaæ, wiêc
opisujê technikê dostania sie tam: na g³ównej stronie klikasz w pierwsz±
reklamê po lewej - 'najlepsza oferta dla najszybszych' i inny taki be³kot.
Potem wybierasz z listy C4 Picasso. I voila:

http://zagle.org.pl/filez/citroenc4.JPG
--
Samotnik Bi¿uteria: http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

Data: 2010-12-06 22:17:22
Autor: Jacek_P
Citroen - promocja czy chłyt marketingowy?
Samotnik napisal:
Do tej gównianej strony citroena nie da się porządnie podlinkować, więc
opisuję technikę dostania sie tam: na głównej stronie klikasz w pierwszą
reklamę po lewej - 'najlepsza oferta dla najszybszych' i inny taki bełkot.
Potem wybierasz z listy C4 Picasso. I voila:

No i jest 55.800 zł. Ale z zastrzeżeniem 'już od'.
Pytanie, co to 'już od' oznacza.

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2010-12-06 12:30:11
Autor: Cavallino
Citroen - promocja czy ch³yt marketingowy?
U¿ytkownik "AL" <adam@skads.tam> napisa³ w wiadomo¶ci news:

tak z ciekawosci - gdzie widziales ta cene 55k za C4 Picasso?

Jacy dealerzy, tacy userzy. ;-)
http://www.citroen.pl/home/#/gama/promocje/styczniowe-rabaty-juz-w-grudniu/

Data: 2010-12-06 12:30:46
Autor: Cavallino
Citroen - promocja czy ch³yt marketingowy?
Data: 2010-12-06 13:17:22
Autor: AL
Citroen - promocja czy ch³yt marketingowy?
Cavallino pisze:
http://www.citroen.pl/home/#/promocje/citroen-c4-picasso/

to zamiast sie ekscytowac ta cena, przeczytaj sobie co napisano maluczkim druczkiem:

<cytat>
(...)Zamów w grudniu Citroena z 2010, a my gwarantujemy Ci rabat, który bêdzie obowi±zywa³ *w styczniu*. Przyjd¼ do salonu i wybierz swojego Citroena, póki masz pe³en wybór
</cytat>

Czy clue sprawy - idziesz do salonu, zamawiasz auto jakie tam chcesz, a o rabat upomnij sie w styczniu jak bedziesz odbieral auto.
(wydrukuj sobie ta strone na dowód jak masz jakies obawy).

Czyli z powyzszego jasno wynika, ze oferta nie jest na ju¿, wiêc wiekszo¶æ krzykaczy - m.in Ty - powinno zamilknac lub krzyczec dopiero w styczniu, jak firma by sie rakiem wycofala z tej oferty.

Te 55800 to pewnie dot. tej najubozszej wersji za 68k z rabatem 21%.

Do autora:
- idziesz do salonu (dowolnego)
- zamawiasz wersje jaka Cie interesuje
- odbierasz auto w styczniu i wowczas odliczaja Ci ta promocje

Teraz nikt nie sprzeda Ci auta w tej cenie.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-12-06 13:21:41
Autor: Cavallino
Citroen - promocja czy ch³yt marketingowy?
U¿ytkownik "AL" <adam@skads.tam> napisa³ w wiadomo¶ci news:idik8j$oon$1inews.gazeta.pl...
Cavallino pisze:
[...]

ROTFL !!!!
Masz cholerne k³opoty z rozumieniem s³owa pisanego.

Mo¿e z ocen± posiadanych samochodów równie¿? ;-)

(wydrukuj sobie ta strone na dowód jak masz jakies obawy).

Nie muszê, w przeciwieñstwie do Ciebie rozumiem co siê do mnie pisze.
Czyli, ¿e na auto zamówione w grudniu dostaniesz rabat za auto z rocznika 2010, taki sam jakby¶ zamawia³ w styczniu.
O terminie odbioru oczywi¶cie tam nie ma ani s³owa.
Mo¿e byæ co najwy¿ej w regulaminie tej promocji.

Ale i tak problem jest w cenie, skoro ¿aden z dealerów jej nie potwierdza, nawet przy odbiorze styczniowym.

Data: 2010-12-06 14:17:42
Autor: AL
Cavallino pisze:
[...]

Nie, ja nie mam problemow. Jak negocjuje/ustalam zasady/wyjasniam - to zazwyczaj skutecznie - ale raczej nie na telefon.
Problemy masz ty ze zrozumieniem i zabieraniem czesto stanowiska w dyskusji nie bedac obeznanym w temacie, na zasadzie 'w ktorym kosciele dzwoni ale nie wiesz w ktorym i z jakiej okazji'

[...]

a wiesz, czy autor watku prawidlowo zadal pytanie przez telefon?.
Tej promocji jeszcze nie ma - tzn ona bedzie w styczniu i bedziesz mogl z niej skorzystac gdy spelnisz pewne ustalone zasady.
Druga sprawa jest fakt - to tez tam pisze - ilosc aut w promocji ograniczona.

Kupowales kiedys nowy samochod z salonu?
Dostajesz umowe, w ktorej jest wszystko zapisane - jesli tej umowy nie masz/miales w rece - to nie wiesz jak jest do konca w tej sprawie.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-12-06 14:22:51
Autor: Cavallino
[...]

Nie, ja nie mam problemow.

Masz.
Skoro odczyta³e¶ z tekstu ¼ród³owego co innego ni¿ w nim by³o zapisane, to jest to problem.

Ale i tak problem jest w cenie, skoro ¿aden z dealerów jej nie potwierdza, nawet przy odbiorze styczniowym.

a wiesz, czy autor watku prawidlowo zadal pytanie przez telefon?.

Nie wiem.
Ale gdy pad³a ta cena, a sprzedawca wiedzia³by o tej promocji, to i tak by zajarzy³ o co go pytaj±.

Tej promocji jeszcze nie ma - tzn ona bedzie w styczniu

Gdzie to wyczyta³e¶?
No i jak chcesz w grudniu zamawiaæ samochód nie wiedz±c ile bêdzie kosztowa³?
W ciemno?

Kupowales kiedys nowy samochod z salonu?

Oczywi¶cie.
Robiê tak co 3-4 lata.

Dostajesz umowe, w ktorej jest wszystko zapisane

No w³a¶nie.
Zw³aszcza cena.
Której Twoim zdaniem nie ma, bo nie ma promocji, ale zdaniem strony Citroena promocja jest, bo dotyczy zamawiania w grudniu, wiêc i ceny musz± byæ znane.

Nie kompromituj ju¿ siê d³u¿ej, bronienie dobrego imienia Citroena pozostaw im samym.
Skoro nabroili, to niech sami odkrêcaj±.

Data: 2010-12-06 14:47:57
Autor: AL
Cavallino pisze:
[...]

zgodnie z prawem - promocja jest dopiero w styczniu - a dokladnie 01-15 styczen 2011, a dotyczy aut zamowionych w grudniu (warunek wziecia udzialu w promocji).

Inaczej: zamowisz w grudniu i odbierzesz w grudniu - tzn, ze nie chcesz skorzystac z tej promocji.

[...]

a widziales ta umowe na oczy - jak nie to twierdze, ze jestes bajkopisarzem.  Idz do salonu zamow i jak w umowie nie znajdziesz nic na potwierdzenie przyszlej promocji - to wowczas krzycz, ze Cie oszukano etc.

Nie kompromituj ju¿ siê d³u¿ej, bronienie dobrego imienia Citroena pozostaw im samym.
Skoro nabroili, to niech sami odkrêcaj±.

ja ich nie bronie, mam w dupie co i za ile inni kupuja ;), interesuje mnie wlasny interes (nikt mi nie placi za to co tu pisze).

Ale jakbym chcial skorzystac z tej promocji, to za wyjasnienia bym sie zabral zupelnie inaczej niz autor watku.
I pewnie mialbym juz ta umowe zamknieta w domu i cieszylbym sie na odbior za miesiac nowego auta ((marka tu nie ma nic do rzeczy).

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-12-06 14:51:39
Autor: Cavallino
Citroen - promocja czy ch³yt marketingowy?
U¿ytkownik "AL" <adam@skads.tam> napisa³ w wiadomo¶ci news:

zgodnie z prawem - promocja jest dopiero w styczniu - a dokladnie 01-15 styczen 2011,

Musia³em co¶ przeoczyæ, gdzie to przeczyta³e¶?

Idz do salonu zamow i jak w umowie nie znajdziesz nic na potwierdzenie przyszlej promocji

Przecie¿ mówisz ¿e jej nie ma, wiêc jak mo¿esz co¶ znale¼æ?
Musia³by¶ siê zdecydowaæ. ;-)

ja ich nie bronie, mam w dupie co i za ile inni kupuja ;),

No w³a¶nie widaæ.
Ca³y w±tek tego dowodzi jak masz w dupie.

Ale jakbym chcial skorzystac z tej promocji, to za wyjasnienia bym sie zabral zupelnie inaczej niz autor watku.

A ja nie.
Je¶li od razu by wynika³o z rozmowy telefonicznej, ¿e dealer o ¿adnej promocji nic nie wie, a co z tym idzie nie jest w stanie podaæ ¿adnych cen j± uwzglêdniaj±cych, to znaczy ¿e nie ma po co do niego jechaæ.

Data: 2010-12-06 14:59:05
Autor: AL
Cavallino pisze:
U¿ytkownik "AL" <adam@skads.tam> napisa³ w wiadomo¶ci news:

zgodnie z prawem - promocja jest dopiero w styczniu - a dokladnie 01-15 styczen 2011,

Musia³em co¶ przeoczyæ, gdzie to przeczyta³e¶?

na stronach z linkiem, ktory sam podales pare wypowiedzi wczesniej

Idz do salonu zamow i jak w umowie nie znajdziesz nic na potwierdzenie przyszlej promocji

Przecie¿ mówisz ¿e jej nie ma, wiêc jak mo¿esz co¶ znale¼æ?
Musia³by¶ siê zdecydowaæ. ;-)

bo to jest promocja styczniowa (slowo 'przyszlej' zauwazyles?)

ja ich nie bronie, mam w dupie co i za ile inni kupuja ;),

No w³a¶nie widaæ.
Ca³y w±tek tego dowodzi jak masz w dupie.

no mam w dupie i guzik mnie obchodzi czy autor kupi inna alternatywe (wymieniana na poczatku)

[...]

a moze ten telefon odebral jakis praktykant, swiezy nandlowiec, ktory nie bardzo sie orientuje co i jak (nie mowiac juz, ze czesto nie wie nawet co sprzedaje).  Dlatego na miejscu prosisz ich glownego handlowca - a moze i wlasciciela salonu i tlumaczysz co i jak.
Jesli promocja swieza, a pani sekretarka nie zdazyla jeszcze otworzyc wszystkich korespondencji i poinformowac pracownikow o promocji - to co sie dziwisz.  Przeplyw informacji w firmach czesto zyje wlasnym zyciem (znam to z autopsji :/ ).
To sie wyjasnia od zrodla a nie od listu na p.m.s. jak to mnie nie lubia ;)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-12-06 15:06:51
Autor: Cavallino
Citroen - promocja czy ch³yt marketingowy?
U¿ytkownik "AL" <adam@skads.tam> napisa³ w wiadomo¶ci news:idiq7b$gdd$1inews.gazeta.pl...
Cavallino pisze:
[...]

Co Ty bredzisz?

Tam nic takiego nie pisze.
Pisze co¶ dok³adnie odwrotnego.
¯e promocja dotyczy aut zamówionych w grudniu 2010.

[...]

Ja pierdzielê, to ¿e co¶ sobie wymy¶li³e¶, nie oznacza ¿e tak jest.
To jest promocja na grudzieñ, przestañ te g³upoty wypisywaæ.
Tylko ostateczny termin wydañ zosta³ okre¶lony na styczeñ, co wcale nie oznacza ¿e nie mo¿e byæ wydania w grudniu.

ja ich nie bronie, mam w dupie co i za ile inni kupuja ;),

No w³a¶nie widaæ.
Ca³y w±tek tego dowodzi jak masz w dupie.

no mam w dupie i guzik mnie obchodzi czy autor kupi

Ano w³a¶nie.
A Citroena bronisz, naruszaj±c wszyskie mo¿liwe regu³y, w tym rozs±dku.
Zupe³nie bez sensu, bo sytuacja jest jasna.

[...]

I u 3 dealerów to samo?
A nawet je¶li - u pierwszego zawsze warto by³oby szefa do telefonu poprosiæ.
U drugiego - sytuacja ju¿ by³aby jasna.

[...]

I od sprawdzenia jest telefon, nie trzeba w tym celu przejechaæ nadaremnie 100 km.

Data: 2010-12-06 15:35:12
Autor: AL
Cavallino pisze:
[...]

a wlasnie, ze oznacza.
w regulaminie jest taki zapis (pewnie nie bez podstawnie) -  dotyczy aut odebranych od 1-15 stycznia a zamowionych w grudniu.

Czy rozumiesz slowo pisane?

Jak odbierzesz pod koniec stycznia to sie mozesz skarzyc na p.m.s., ze diler sie wypiol, bo sie spelniles regulaminu (no chyba, ze opoznienie lezy po stronie dilera.)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-12-06 15:37:44
Autor: Cavallino
[...]

Gdzie Ty tam widzisz na tej stronie regulamin tej promocji?
Bo pewnie mówimy o ró¿nych tekstach.

Data: 2010-12-07 08:34:55
Autor: Mirek Ptak
Citroen - promocja czy ch³yt marketingowy?
Dnia 2010-12-06 13:21,  *Cavallino* napisa³, a mnie co¶ podkusi³o, ¿eby odpisaæ:
O terminie odbioru oczywi¶cie tam nie ma ani s³owa.
Mo¿e byæ co najwy¿ej w regulaminie tej promocji.

Jest, ale jeszcze mniejszym druczkiem - trzeba przesun±æ suwaczek z prawej w dó³ :)

Odbiór do 15.01, czyli naprawdê ograniczona oferta samochodów z placu.

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-12-07 08:49:46
Autor: Cavallino
Citroen - promocja czy ch³yt marketingowy?
U¿ytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:idko2u$du8$1news.onet.pl...
[...]

To czyta³em, ale tam nie ma nic o tym co pisa³ AL.
Czyli ¿e odbiór PO 1.01.
Ani ¿e promocja startuje 1.01.

Wymy¶la jakie¶ bzdety, albo cytuje regulamin, którego na stronie nie ma.
Pewnie go posiada jako pracownik Citroena, co by t³umaczy³o nachalny pr i atakowanie niezadowolonych klientów. ;-)

Odbiór do 15.01, czyli naprawdê ograniczona oferta samochodów z placu.

Przecie¿ ca³y czas mowa o autach z 2010, wiêc tak ma byæ.

Data: 2010-12-07 09:26:10
Autor: AL
Cavallino pisze:
[...]

Puknij ty sie facet w swoje waskie czolo

Odbiór do 15.01, czyli naprawdê ograniczona oferta samochodów z placu.

Przecie¿ ca³y czas mowa o autach z 2010, wiêc tak ma byæ.

proponuje zamiast snuc tu swoje bzdury - udalbys sie i wyjasnil sprawe u zrodla

Na razie wiekszosc Twoich wypocin tutaj to jeden wielki wymysl wyssany z palca

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-12-07 09:33:49
Autor: Cavallino
[...]

LOL
Teraz jeszcze ja mam biegaæ po mie¶cie i badaæ sprawê, bo Citroen da³ cia³a, a ty uznajesz za s³uszne go broniæ i nie godzisz siê z jego krytyk±?

Na razie wiekszosc moich wypocin tutaj to jeden wielki wymysl wyssany z palca

Dok³adnie.
Na stronie nie ma informacji o których pisa³e¶, a przynajmniej nigdy takiego miejsca nie wskaza³e¶.
S± za to informacje dok³adnie odwrotne.

Data: 2010-12-06 13:30:56
Autor: Przembo
Citroen - promocja czy ch³yt marketingowy?
*AL* w wiadomo¶ci news:idik8j$oon$1inews.gazeta.pl napisa³(a):
Cavallino pisze:
[...]

Ale z jakiej oferty jak w papierach dealera nie bêdzie ¿adnej wazmianki o kwocie? Jak teraz sprzedawcy nic nie widz± to za miesi±c bêdzie podobnie i dotaniesz gwarantowany rabat w mocno niegwarantowanych ramach, mo¿e 1 pln, mo¿e 1%, a mo¿e 99%. Tego nie wiesz, gratuluje zasobno¶ci portfela je¶li kupujesz auto bez wiedzy za jak± cene to uczynisz.

[...]

Domys³y, mo¿e to dotyczyæ ró¿owego Citroena z pomarañczowym wnêtrzem itp...

Teraz nikt nie sprzeda Ci auta w tej cenie.

Nikt nie poda szczegó³ów teraz co bêdzie w styczniu, jedna wielka loteria, piêknie :)

Pozdr

Data: 2010-12-06 14:12:03
Autor: AL
Cavallino pisze:
[...]

dlatego wczesniej pisalem - idziesz do salonu i kazesz sobie wyjasnic sprawe - oni maja telefon, a jak nie maja numeru do centrali - to im go dyktujesz i prosisz o wyjasnienie przy sobie (jest ryzyko, ze jak zadzwonisz to Cie zleja, lub gosc zapomni przedzwonic celem wyjasnien).
Trudne?

[...]

dlatego tutaj sa same domysly - poczawszy od autora watku.
Nazywa sie to "sianie zametu".
Takie sprawy sie wyjasnia bezposrednio - a jak firma da 'dupy' to wowczas sie jej robi wokol dupska.

Na razie nikt nie ma dowodow, ze tej promocji w styczniu nie bedzie - bo nikt nie poszedl do salonu wyjasnic sprawy wprost.
Jest to promocja czasowa - wiec nie wiemy tez, czy autor watku nie sprecyzowal telefonicznie zle pytania "o promocje teraz, w tej chwili".

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-12-06 15:01:45
Autor: Przembo
Citroen - promocja czy ch³yt marketingowy?
*AL* w wiadomo¶ci news:idinf4$6mo$1inews.gazeta.pl napisa³(a):
Cavallino pisze:
[...]

Trzeba siê uprzeæ na to konkretne auto, ale czy to normalne ¿e klientowi zale¿y bardziej ni¿ sprzedawcy? Mo¿e uprzedze, ¿e polityka producentów japoñskich te¿ jest dziwna aczkolwiek równie¿ odnosi sukces :)

[...]

No to w³asnie siê robi, za brak konsekwencji i spójno¶ci cennika i brak wiedzy sprzedawców :)

[...]

Zawsze mo¿na patrzeæ na ¶wiat przez ró¿owe okulary, jednak wiêkszo¶æ klientów wolalaby konkretnych rzeczowych informacji... :)

Pozdr

Data: 2010-12-06 12:47:58
Autor: Przembo
Citroen - promocja czy ch³yt marketingowy?
*AL* w wiadomo¶ci news:idi98m$fff$1inews.gazeta.pl napisa³(a):
 A. pisze:
[...]

Mam pytanie bo chyba kto¶ tu siê mija z tematem... idziesz do marketu i widzisz laptopa przecenionego z 3kpln na 2kpln, chcesz tê cenê negocjowaæ jeszcze raz by uzyskaæ rabat w wysoko¶ci 1kpln z 3kpln? Ja mo¿e za g³upi jestem ale s±dze ¿e za te 2kpln bez ³aski powinni sprzedaæ, choæ w sklepie to troche inaczej, tam jak towar jest na pó³ce to zgodnie z prawem nie maj± innego wyj¶cia.

Pisze o innym przypadku po prostu.

Pozdr

Data: 2010-12-06 12:48:35
Autor: Cavallino
Citroen - promocja czy ch³yt marketingowy?
U¿ytkownik "Przembo" <xxxxxxxxxxxx@xx.xx> napisa³ w wiadomo¶ci news:

[...]

Ale jak ta cena 2 tys jest w gazetce, to ju¿ jest pe³na analogia.

Data: 2010-12-06 09:21:23
Autor: Cavallino
[...]

I s³usznie siê dziwi.
Skoro jest reklama, to ma prawo przyj±æ ¿e jest prawdziwa, a nie ¿e importer ³¿e w niej jak pies.
Zamiast czepiaæ siê jego, czepi³by¶ siê zak³amanego importera.
Gdyby¶ nie traktowa³ wszystkiego jak osobisty atak na Ciebie, a co za tym idzie nie poczuwa³ siê do obrony czego¶, czego siê broniæ nie da.

Data: 2010-12-06 09:59:55
Autor: AL
Cavallino pisze:
[...]

to fakt - masz racje i nigdy nie powiedzialem w tym watku, ze to bardzo ladnie ze strony citroena.
Ale _napisalem wczesniej_, ze w salonie moze uzyskac cos wiecej a to co w prospektach czy na stronie nie zawsze wierze

A z drugiej strony, jesli ktos mnie zlewa - jest wolny rynek i ide do konkurencji.  No chyba, ze upre sie na konkretny model, a tego autor nie przejawia.  Stad byla porada o Sceniku.

Gdyby¶ nie traktowa³ wszystkiego jak osobisty atak na Ciebie, a co za tym idzie nie poczuwa³ siê do obrony czego¶, czego siê broniæ nie da.

ale ja nie traktuje, dziwi mnie tylko Twoje wnioski w tym watku, gdyz to one wskazuja Twoj podswadomy uraz na marke Renault.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-12-06 10:11:44
Autor: Cavallino
[...]

Jakim cudem, skoro sprzedawca twierdzi, ¿e nic nie wie o tej promocji?
Ma mu osobi¶cie przystawiæ pistolet do g³owy i zmusiæ do sprzedania po cenie z promocji?

dziwi mnie tylko Twoje wnioski w tym watku, gdyz to one wskazuja Twoj podswadomy uraz na marke Renault.

??????
Gdzie?
Ten w±tek nie jest przypadkiem o Citroenie?

Co do urazu do Renault - on jest bardzo ¶wiadomy.
A o sieci sprzeda¿y i serwisu Citroena mam bardzo podobne zdanie, po przebojach które znajoma mia³a z C3.

Data: 2010-12-06 10:28:07
Autor: AL
Cavallino pisze:
[...]

sa metody bardziej cywilizowane

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-12-06 12:40:27
Autor: Przembo
Citroen - promocja czy ch³yt marketingowy?
*AL* w wiadomo¶ci news:idiab7$io5$1inews.gazeta.pl napisa³(a):
Cavallino pisze:
[...]

Chcia³bym je poznaæ, jest reklamowany towar w cenie X, która jest atrakcyjna, sprzedawcy nic o tym nie wiedz± i proponuj± 120%X. Przyjmijmy nawet za³o¿enie, ¿e nie maj± w domu internetu, telewizji i nie interesuje nic co dotyczy tego towaru... jestem w stanie to zrozumieæ. Ale czy firmy nie staæ na rozes³anie informacji do sprzedawców by oferta by³a spójna, 5 min wystarczy³oby na wys³anie maili do tej grupy osób, wliczaj±c czas w³±czenia komputera i redakcji krótkiego komunikatu, ju¿ informacje by³yby spójnie, zmiany w cennikach mog± byæ wprowadzone troche pó¼niej. Czy warto wchodziæ w interesy z tak± firm±?

Robi± z ludzi debili by potem zrobiæ dobre wra¿enie i utwierdziæ klientów w przekonaniu ¿e zrobili interes ¿ycia, co faktycznie przynosi pozytywne skutki w postaci wiêkszego zadowolenia klienta.

Dla mnie oferta tego producenta wygl±da jak marna oferta w telesprzeda¿y, tam te¿ klienci s± w koñcu przekonani o wyj±tkowej atrakcyjno¶ci oferty.

Pozdr

PS. Z jednym cytrynie siê udaje, darmow± reklame ma jak w banku, widaæ to siê bardzo op³aca :)

Data: 2010-12-03 19:02:31
Autor: A.
[...]

Sprawdzi³em - informacja o tej promocji (ZACHWYCAJ¡CA OBNI¯KA CEN W CITROËNIE) jest dostêpna na podstronach wszystkich dealerów, do których dzi¶ dzwoni³em. Czyli nale¿± do "autoryzowanych punktach sprzeda¿y bior±cych udzia³ w promocji", szkoda tylko ¿e o tym nie wiedz±...

pozdrawiam
Adam

Data: 2010-12-04 00:22:17
Autor: jerzu
Citroen - promocja czy ch³yt marketingowy?
On Fri, 3 Dec 2010 18:33:56 +0000 (UTC), Samotnik
<samotnik@WYTNIJ.samotnik.art.pl> wrote:

Ale zgadzam siê, ¿e Citroen totalnie leci w kulki je¶li chodzi o ofertê na
stronie WWW.

To ja dodam jeszcze ¿e nie odpisuj± na zapytania mailowe. ¯aden z
czterech salonów w Warszawie, do których wysy³a³em zapytanie, nie
odpisa³. W tym by³ salona w al. Krakowskiej.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-12-03 19:17:33
Autor: Arek
 A. wrote:

[...]

Inna sprawa, ¿e w citroenie ceny s± ustalane odgórnie... wiêc mo¿e jeszcze info o promocji w dó³ nie sp³ynê³o.

pzdr
Adam

--
Arek, arekmx|gazeta.pl

Data: 2010-12-03 18:28:39
Autor: A.
Citroen - promocja czy ch³yt marketingowy?
Inna sprawa, ¿e w citroenie ceny s± ustalane odgórnie... wiêc mo¿e jeszcze info o promocji w dó³ nie sp³ynê³o.

Mo¿e... a do tego maj± bana na www.citroen.pl (albo równie¿ odgórny zakaz wchodzenia na tê stronê) i nie wiedz±, co jest tam napisane :))))))))
Je¶li klient z ogólnodostêpnych ¼róde³ wie wiêcej ni¿ sprzedawca, to te¿ nie jest dobrze. Czyli nie tylko marketing do d... ale równie¿ szkolenia :)

pozdrawiam
Adam

--

Citroen - promocja czy ch³yt marketingowy?