Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Citroen - promocja czy ch造t marketingowy?

Citroen - promocja czy ch造t marketingowy?

Data: 2010-12-03 18:42:40
Autor: Konrad L
Citroen - promocja czy ch造t marketingowy?
Tez sie spotkalem w citroenie z jakims dziwnym kretactwem.

Jest promocja na C5 - 21%-25% na dg.

No wiec poszedlem, przejechalem sie i mowie zeby mi skalkulowali, choc sam sobie juz kalkulowalem za pomoca konfiguratora na www. I co ciekawe wyszlo okolo 10% wiecej niz to co liczylem sobie w domu. Pytam dlaczego tak, a oni na to ze DG to konfigurator i cenniki nie dotycza i on ma u siebie inny cennik dla DG. Troche niepowazne podejscie.

Pozdr.

Data: 2010-12-03 18:56:02
Autor: MarcinJM
Citroen - promocja czy ch造t marketingowy?
W dniu 2010-12-03 18:42, Konrad L pisze:
Tez sie spotkalem w citroenie z jakims dziwnym kretactwem.

Jest promocja na C5 - 21%-25% na dg.

No wiec poszedlem, przejechalem sie i mowie zeby mi skalkulowali, choc
sam sobie juz kalkulowalem za pomoca konfiguratora na www. I co ciekawe
wyszlo okolo 10% wiecej niz to co liczylem sobie w domu. Pytam dlaczego
tak, a oni na to ze DG to konfigurator i cenniki nie dotycza i on ma u
siebie inny cennik dla DG. Troche niepowazne podejscie.

To sobie wyobraz panike, jak sobie zazyczylem kalkulacje na:
1.) Nadwozie gole, lakierowane, uzbrojone w drzwi (gole).
2.) Zespol napedowy kompletny dostarczony osobno.
3.) bez wyposazenia wnetrza.
4.) bez zawieszenia.
5.) bez elektryki

--
Pozdrawiam
MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Data: 2010-12-05 12:30:48
Autor: Filip KK
Citroen - promocja czy ch造t marketingowy?
W dniu 2010-12-03 18:56, MarcinJM pisze:

To sobie wyobraz panike, jak sobie zazyczylem kalkulacje na:
1.) Nadwozie gole, lakierowane, uzbrojone w drzwi (gole).
2.) Zespol napedowy kompletny dostarczony osobno.
3.) bez wyposazenia wnetrza.
4.) bez zawieszenia.
5.) bez elektryki

Panik? Ja bym Ci wys豉 do salonu Ery.

Data: 2010-12-06 10:35:30
Autor: MarcinJM
Citroen - promocja czy ch造t marketingowy?
W dniu 2010-12-05 12:30, Filip KK pisze:
W dniu 2010-12-03 18:56, MarcinJM pisze:

To sobie wyobraz panike, jak sobie zazyczylem kalkulacje na:
1.) Nadwozie gole, lakierowane, uzbrojone w drzwi (gole).
2.) Zespol napedowy kompletny dostarczony osobno.
3.) bez wyposazenia wnetrza.
4.) bez zawieszenia.
5.) bez elektryki

Panik? Ja bym Ci wys豉 do salonu Ery.

Ale w czym problem? Oni to wszystko maja, tylko nalezaloby odpowiednio skompletowac.

--
Pozdrawiam
MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Data: 2010-12-06 12:11:14
Autor: Filip KK
Citroen - promocja czy ch造t marketingowy?
W dniu 2010-12-06 10:35, MarcinJM pisze:
W dniu 2010-12-05 12:30, Filip KK pisze:
W dniu 2010-12-03 18:56, MarcinJM pisze:

To sobie wyobraz panike, jak sobie zazyczylem kalkulacje na:
1.) Nadwozie gole, lakierowane, uzbrojone w drzwi (gole).
2.) Zespol napedowy kompletny dostarczony osobno.
3.) bez wyposazenia wnetrza.
4.) bez zawieszenia.
5.) bez elektryki

Panik? Ja bym Ci wys豉 do salonu Ery.

Ale w czym problem? Oni to wszystko maja, tylko nalezaloby odpowiednio
skompletowac.


Mylisz si.

Data: 2010-12-05 20:21:27
Autor: Andrzej Jackowicz-Korczynski
Citroen - promocja czy chyt marketingowy?
W dniu 03.12.2010 18:42, Konrad L pisze:
Tez sie spotkalem w citroenie z jakims dziwnym kretactwem.

Jest promocja na C5 - 21%-25% na dg.

No wiec poszedlem, przejechalem sie i mowie zeby mi skalkulowali, choc
sam sobie juz kalkulowalem za pomoca konfiguratora na www. I co ciekawe
wyszlo okolo 10% wiecej niz to co liczylem sobie w domu. Pytam dlaczego
tak, a oni na to ze DG to konfigurator i cenniki nie dotycza i on ma u
siebie inny cennik dla DG. Troche niepowazne podejscie.

Pozdr.


nie wiem, jak to liczyli Tobie. Mnie liczyli w czerwcu, lipcu i sierpniu ceny dla DG w oparciu o ceny z konfiguratora. Z tabelek niedostpnych na stronie, rozsyanych do diler籀w brali wysoko upust籀w, przy czym z reguy dodawali jeszcze jaki upust od siebie.

Zauwa髒yem, 髒e aktualizacje cennika i konfiguracji przebiegay w cyklach co miesic. Opr籀cz niewielkich korekt cen bazowych praktycznie co miesic zmieniao si wyposa髒enie dostpne w standardzie w wersjach poni髒ej Exclusive (lusterko elektrochromatyczne, czujniki parkowania, pomiar miejsca do parkowanie itd). Do kt籀rego miesica fotele welurowe byy tapicerowane welurem w caoci, potem welur by dostpny wycznie na rodkowej czci fotela. Mo髒liwoci konfiguracji byy du髒o ubo髒sze ni髒 w konfiguratorach zachodnioeuropejskich, ale wyposa髒enie standardowe mocno odbiegao in-plus od oferty konkurencji (Skoda, Peugeot, Renault, VW)

--
      \./_       Andrzej Jackowicz-Korczy簽ski
       \
    /|  \                mail: ajk4send@wp.pl
  ___|___)         http://home.agh.edu.pl/ajk
  /  |         skype: andrzejjk, gg: #2281310

Data: 2010-12-05 22:46:59
Autor: Konrad L
Citroen - promocja czy chyt marketingowy?
nie wiem, jak to liczyli Tobie. Mnie liczyli w czerwcu, lipcu i sierpniu
ceny dla DG w oparciu o ceny z konfiguratora. Z tabelek niedostpnych na
stronie, rozsyanych do diler籀w brali wysoko upust籀w, przy czym z
reguy dodawali jeszcze jaki upust od siebie.

Mi liczyli w pa驕dzierniku lub listopadzie, rabaty brali z jakiej karteczki, a ceny facet pokazywal mi ze swojego cenniczka na ekranie monitora. O jakims dodatkowycm upuscie od siebie tez nie bylo mowy.
Og籀lnie takie podejcie nie nastraja optymistycznie co do przyszej obslugi serwisowej. Niemniej zapytam jeszcze w salonie w innym miecie jak oni podchodz do tych cen.

Zauwa髒yem, 髒e aktualizacje cennika i konfiguracji przebiegay w cyklach
co miesic. Opr籀cz niewielkich korekt cen bazowych praktycznie co
miesic zmieniao si wyposa髒enie dostpne w standardzie w wersjach
poni髒ej Exclusive (lusterko elektrochromatyczne, czujniki parkowania,
pomiar miejsca do parkowanie itd). Do kt籀rego miesica fotele welurowe
byy tapicerowane welurem w caoci, potem welur by dostpny wycznie
na rodkowej czci fotela. Mo髒liwoci konfiguracji byy du髒o ubo髒sze
ni髒 w konfiguratorach zachodnioeuropejskich, ale wyposa髒enie standardowe
mocno odbiegao in-plus od oferty konkurencji (Skoda, Peugeot, Renault, VW)

Ogolnie to tez troche dziwne... Bo podoba mi sie wersja Confort (szczegolnie jasny welur) ale za to nie chce tego wymyslnego zawieszenia. Z tego co rozumiem to nie moge z niego zrezygnowac tylko musze zejsc o wersje nizej, czyli do Dynamiqe, a tam juz nie ma jasnej tapicerki... :)

Data: 2010-12-05 23:48:46
Autor: Andrzej Jackowicz-Korczynski
Citroen - promocja czy chyt marketingowy?
W dniu 05.12.2010 22:46, Konrad L pisze:

Ogolnie to tez troche dziwne... Bo podoba mi sie wersja Confort
(szczegolnie jasny welur) ale za to nie chce tego wymyslnego
zawieszenia. Z tego co rozumiem to nie moge z niego zrezygnowac tylko
musze zejsc o wersje nizej, czyli do Dynamiqe, a tam juz nie ma jasnej
tapicerki... :)

czyli C5.
a zatem do wrzenia be髒owe wntrze byo w Dynamique.
Z tego powodu wntrze musiaem czeka 3 miesice, bo nie chciaem jasnego wntrza. adnie wyglda, ale trudno utrzyma to w czystoci. Od rki by dostpny czarny Confort z be髒owym wntrzem.

Co do zawieszenia, nie rozumiem Twojej alergii. R籀髒nica jest znaczco na plus



--
      \./_       Andrzej Jackowicz-Korczy簽ski
       \
    /|  \                mail: ajk4send@wp.pl
  ___|___)         http://home.agh.edu.pl/ajk
  /  |         skype: andrzejjk, gg: #2281310

Data: 2010-12-06 01:07:04
Autor: Konrad L
Citroen - promocja czy chyt marketingowy?
Co do zawieszenia, nie rozumiem Twojej alergii. R籀髒nica jest znaczco na
plus

Wiesz... mam 406 i powiem bardzo, bardzo delikatnie... bezawaryjny to on nie jest :) Dlatego z duza rezerwa podchodze do C5 i gdybym sie zdecydowal na niego to chcialbym w najwiekszym stopniu ograniczyc prawdopodobienstwo "biodegradacji" postepujacej z czasem :) Czyli diesel i Hydractive NIET.

Na jazdach probnych jezdzilem kilkoma samochodami i bezsprzecznie C5-ka jezdzilo mi sie najlepiej, mimo ze bylo to zwykle zawieszenie oparte na wahaczach. W porownaniu do innych aut c5-ka plynela, przy tym lekko sie bujajac (wole tak niz zawieszenie typu "gokart") :) Podobnie rzecz sie ma do wyciszenia, a to tez dla mnie wazne...

....ale jak pisalem "CHCEM ALE SIE BOJEM" :), pewnie gdybym nie doswiadczyl wczesniej 406-ki to po jazdach probnych nie mialbym sie nad czym zastanawiac i wybor bylby oczywisty :)

Data: 2010-12-09 20:19:55
Autor: Andrzej Jackowicz-Korczynski
Citroen - promocja czy chyt marketingowy?
W dniu 06.12.2010 01:07, Konrad L pisze:
Co do zawieszenia, nie rozumiem Twojej alergii. R籀髒nica jest znaczco na
plus

Wiesz... mam 406 i powiem bardzo, bardzo delikatnie... bezawaryjny to on
nie jest :) Dlatego z duza rezerwa podchodze do C5 i gdybym sie
zdecydowal na niego to chcialbym w najwiekszym stopniu ograniczyc
prawdopodobienstwo "biodegradacji" postepujacej z czasem :) Czyli diesel
i Hydractive NIET.

Ale wiesz, 髒e w 406 Hydractive nie ma? Zreszt moja opinia o 406 jest zgoa odmienna. To IMHO jeden z najadniejszych samochod籀w ze swojej epoki w obydwu wersjach nadwoziowych. Z wyczeniem szklanego dachu i kilku szczeg籀籀w, 407 wydawaa mi si krokiem wstecz...

Pamietaj, 髒e kryterium ceny odsprzeda髒y/utraty wartoci w przypadku marki Citroen raczej utwierdzi Ci w przekonaniu, 髒e inwestycyjnie taki zakup bywa rednio uzasadniony.


--
      \./_       Andrzej Jackowicz-Korczy簽ski
       \
    /|  \                mail: ajk4send@wp.pl
  ___|___)         http://home.agh.edu.pl/ajk
  /  |         skype: andrzejjk, gg: #2281310

Data: 2010-12-10 12:05:19
Autor: Konrad L
Citroen - promocja czy chyt marketingowy?
Ale wiesz, 髒e w 406 Hydractive nie ma? Zreszt moja opinia o 406 jest
zgoa odmienna. To IMHO jeden z najadniejszych samochod籀w ze swojej
epoki w obydwu wersjach nadwoziowych. Z wyczeniem szklanego dachu i
kilku szczeg籀籀w, 407 wydawaa mi si krokiem wstecz...

Hehehe :) Wiem ze 406 nie ma Hydractiva i cale szczescie, bo tam gdzie sa uszczelki w pezocie tam pusci predzej czy pozniej ;)
Wogole to sie zle zrozumielismy... 406 jezeli chodzi o design, komfort, zawieszenie, a nawet wrazenia silnikowe przy nie za mocnym ale oszczednym 110 KM jest dla mnie samochodem idealnym. 407... przy nim to imo nieproporcjonalny glonojad z watpliwej urody paszcza. 508 dopiero bedzie wygladalo w maire ok. :)

Moje jedyne "ale" to awaryjnosc... Jest to na tyle uciazliwe ze przy wyborze samochodu naprawde boje sie postawic na C5-ke, ktora jezdzio mi sie najlepiej z tych wszystkich samochodow ktorymi tez jezdzilem. Wogole czulem sie w c5 jak w domu (ta sama dzwignia biegow, te same dzwignie kierunkowsazow (kt籀re na marginesie - sypia sie w PSA od lat ;) ), jeszcze troche lepiej wyciszona, z poprawionym zawieszeniem i stabilnoscia prowadzenia. Jedyne co na minus to chyba nieco gorsze materialy/design kokpitu w stosunku o 406, ale to kwestia gustu.


Pamietaj, 髒e kryterium ceny odsprzeda髒y/utraty wartoci w przypadku
marki Citroen raczej utwierdzi Ci w przekonaniu, 髒e inwestycyjnie taki
zakup bywa rednio uzasadniony.

Tez juz to przeanalizowalem i nie wyglada to rozowo, praktycznie do czego by nie por籀wna :)

Pozdr

Data: 2010-12-10 15:36:48
Autor: Andrzej Jackowicz-Korczynski
Citroen - promocja czy chyt marketingowy?
W dniu 10.12.2010 12:05, Konrad L pisze:
Ale wiesz, 髒e w 406 Hydractive nie ma? Zreszt moja opinia o 406 jest
zgoa odmienna. To IMHO jeden z najadniejszych samochod籀w ze swojej
epoki w obydwu wersjach nadwoziowych. Z wyczeniem szklanego dachu i
kilku szczeg籀籀w, 407 wydawaa mi si krokiem wstecz...

Hehehe :) Wiem ze 406 nie ma Hydractiva i cale szczescie, bo tam gdzie
sa uszczelki w pezocie tam pusci predzej czy pozniej ;)
Wogole to sie zle zrozumielismy... 406 jezeli chodzi o design, komfort,
zawieszenie, a nawet wrazenia silnikowe przy nie za mocnym ale
oszczednym 110 KM jest dla mnie samochodem idealnym.

Moje jedyne "ale" to awaryjnosc...

406, kt籀r je驕dzi kolega, a potem zmieni j na wersj nowsz bya egzemplarzem bezawaryjnym, jedyny problem dotyczy cznik籀w stabilizatora po szybkiej je驕dzie po A4 z Olszyny do Wrocawia (szybciej byo znacznie ciszej) oraz gncych si tarcz hamulcowych. By tam silnik 1,9 TD. Po zmianie modelu samoch籀d gania z 2.0 HDi i te髒 nie byo problem籀w,

Jest to na tyle uciazliwe ze przy
wyborze samochodu naprawde boje sie postawic na C5-ke, ktora jezdzio mi
sie najlepiej z tych wszystkich samochodow ktorymi tez jezdzilem. Wogole
czulem sie w c5 jak w domu (ta sama dzwignia biegow, te same dzwignie
kierunkowsazow (kt籀re na marginesie - sypia sie w PSA od lat ;)

w BX-ie, Xantii, Berlingo tego nie zauwa髒yem

  ),
jeszcze troche lepiej wyciszona, z poprawionym zawieszeniem i
stabilnoscia prowadzenia. Jedyne co na minus to chyba nieco gorsze
materialy/design kokpitu w stosunku o 406, ale to kwestia gustu.

No niestety, welurowe fotele to obecnie szmata na bokach i welur w rodku


Tez juz to przeanalizowalem i nie wyglada to rozowo, praktycznie do
czego by nie por籀wna :)

No wanie tu Scenic trzyma si mocno, ale C4 za dwa lata te髒 bdzie mocne moim zdaniem.

--
      \./_       Andrzej Jackowicz-Korczy簽ski
       \
    /|  \                mail: ajk4send@wp.pl
  ___|___)         http://home.agh.edu.pl/ajk
  /  |         skype: andrzejjk, gg: #2281310

Citroen - promocja czy ch造t marketingowy?

Nowy film z video.banzaj.pl wi璚ej »
Redmi 9A - recenzja bud瞠towego smartfona