Ciuchy IXS-jakie opinie?

Data: 2009-02-26 20:33:05
Autor: zonda
Ciuchy IXS-jakie opinie?
Jak w temacie, jakie macie opinie na temat tej firmy? Czy w porownaniu do np.
Dainese sa duzo gorzej wykonane. Szukam kurtki skorzanej i wydatek 2tys na
Dainese troche mnie dobija, ale jak mam juz kupic to moze lepiej dozbierac?
Co polecacie, moze jakies inne marki? Jakis czas temu byl post, ze Vanucci sa
dobre, ale gdzie w Wawie mozna poprzynierzac?

Tu znajdziesz tanie kurtki meskie http://kobi-sklep.pl/sklep/index.php?d=katalog&k_id=19
Chlop wysyla, a jak trzeba zmienic rozmiar nie robi problemow ze zwrotem albo wymiana.
No i to halvarsson.

Zonda

Ciuchy IXS-jakie opinie?