Ciuchy firmy BUSE - dlaczego niedostępne w Polsce?

Data: 2009-11-01 15:46:19
Autor: KLOSZ
Ciuchy firmy BUSE - dlaczego niedostępne w Polsce?
Pisza Ci ludzie o Krakowie, a ja podrzuce dla poprawy dystansu od Trojmiasta gosci ze Sputnik Teamu, ze Zgierza kolo Lodzi.

Tu masz namiary:
http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=9007237

Przewaznie maja troche towaru w sklepie, wszystkie pozostale z katalogu Buse sciagaja. Sa dobrze zorientowani w rozmiarowce i potrafia dobrze doradzic. Zaopatrywalem sie u nich w kurtki, spodnie i rekawice - wszystko bez pudla. Bylem osobiscie, ale w przypadku spodni, po przymierzeniu jednego modelu potrafili dokladnie powiedziec mi jaki rozmiar powinienem wziac z modelu, ktory mnie interesowal. Sciagneli, przyjechalem, pasowaly jak ulal, kupilem, jestem zadowolony.
Cenu IMHO tez maja na przyzwoitym poziomie. Towar oczywiscie sprzedaja z paragonem i zalatwiaja w razie potrzeby sprawy reklamacji z Buse.

Ekhm, troche sie rozpisalem zaczem przepraszam, ale moze sie przyda.

Zdrowko

--
FJR 1300 '01 - dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
"Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ

Ciuchy firmy BUSE - dlaczego niedostępne w Polsce?