Ciuchy firmy BUSE - dlaczego niedostępne w Polsce?

Data: 2009-11-04 16:03:39
Autor: Yozwig
Ciuchy firmy BUSE - dlaczego niedostępne w Polsce?

Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości news:hcj9vc$1a0$1news.onet.pl...
Witam,

Przeglądam sobie już dziesiąty raz katalog firmy BUSE. Bardzo podobają mi się towary z ich oferty.
Dlaczego nie mogę tego nigdzie obejrzeć? Jedyna forma kupowania dostępna w Polsce - to wysyłkowa a nie kupię rękawic, czy butów bez mierzenia.

Dlaczego BUSE jeszcze nie doczekał się niewirtualnego dystrybutora w naszym kraju?

A może już jest jakiś na terenie Trójmiasta?

MN

Dyskutujecie z trollem handlowym :)

--
Yozwig

Ciuchy firmy BUSE - dlaczego niedostępne w Polsce?