Ciule, k..., gnoje! Tak w PO rozmawiali o kasie

Data: 2012-06-04 00:10:26
Autor: Przemysław W
Ciule, k..., gnoje! Tak w PO rozmawiali o kasie
Szokujące nagrania: Ciule, k..., gnoje! Tak w PO rozmawiali o kasie

Kto nie kombinuje, ten nie ma! Posłanka Beata Sawicka (48 l.) w podsłuchanych przez CBA rozmowach ujawnia sejmowe kulisy: jak załatwić sobie mieszkanie, jak pojechać służbowym autem na zakupy i jak po cichu zachachmęcić pieniądze na kampanię wyborczą

Lektura stenogramów z podsłuchów CBA – zgromadzonych w procesowych aktach sprawy Sawickiej – ujawnia szokującą codzienność polskiego parlamentu. Była posłanka Platformie w rozmowach z udającymi biznesmenów agentami opowiada, jak korzysta z dobrodziejstw pracy parlamentarzystki.

Na zakupy, jak mówi, jeździ sejmową limuzyną – a kierowcy tłumaczy, że wiezie ją na wywiad. – Na przykład, jak jadę do Arkadii, to mówię, żeby mnie podwieźli pod centrum medialne (...) Mam wywiady, nie? I do Arkadii idę – mówi Sawicka.

Dalej opowiada, że „stawia na baczność” marszałków Sejmu, żeby dali jej pieniądze na wynajęcie mieszkania w Warszawie. Koniecznie w centrum! – Przecież nie będę kupowała cinquecento, żeby jeździć do Sejmu – zwierzała się posłanka agentowi Tomkowi (36 l.), który sam zaproponował jej, by mieszkała za darmo w mieszkaniu jego kolegi – agenta Marka, a sejmowe pieniądze zgarniała „na lewo” do własnej kieszeni. – Rozważę to, dobrze. Jak mam dawać obcemu... – powiedziała na koniec Sawicka.

Ciul z regionu

CBA zarejestrowało także rozmowę Sawickiej z kolegą z Sejmu – Wojciechem Pichetą (44 l.), który narzeka na „dupków w zarządzie”, czyli szefów regionalnych struktur Platformy, którzy zbierają od posłów pieniądze na prowadzenie biur, a w rzeczywistości mają je odkładać na kampanię wyborczą.

– Jeszcze mnie ciul straszył, k..., że jak kasy nie zapłacę, dwóch stów, to się nie znajdę na liście wyborczej – złościł się na szefa regionu śląskiego Tomasza Tomczykiewicza (51 l.) rozmówca Sawickiej. – On to umie, k..., z cudzej kieszeni zakamuflować, niech se zakamufluje ze swojej.

– Zgadza się, już oni wiedzą, co oni robią, oni nie płacą... Gnoje – tak o partyjnych kolegach mówiła Sawicka, wyrzucona z Platformy po ujawnieniu korupcyjnej afery, za którą została właśnie skazana na trzy lata więzienia.

http://www.fakt.pl/Beata-Sawicka-Tak-sie-kosi-kase-w-Sejmie,artykuly,160981,1.html

Data: 2012-06-04 17:26:44
Autor: BomBel
Użytkownik "Wałbrzyska gnida rAzor" <"BroDmy RP przed pisem"@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jqhg04$vb6$1dont-email.me...
[...]

-- "Główną motywacją mojej aktywności publicznej była potrzeba władzy

Data: 2012-06-04 17:56:15
Autor: BomBel
Ciule, k..., gnoje! Tak w PO rozmawiali o kasie
A tys co za jeden podła kanalio?
From: "BomBel" <smrody.polityczne@pralnia.biz>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: Do mkrwana
Date: Mon, 4 Jun 2012 17:29:17 +0200

BomBel

Użytkownik - BomBel  napisał::
[...]

bo chyba jestem bardziej próżny, niż spragniony władzy. Nawet na
pewno..."

Data: 2012-06-04 16:12:04
Autor: bully300 chory psychicznie
Ciule, k..., gnoje! Tak w PO rozmawiali o kasie
BomBel <hrabia_bobrowski@gazeta.SKASUJTO.pl> napisa(a):
A tys co za jeden podła kanalio?
From: "BomBel" <smrody.polityczne@pralnia.biz>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Mon, 4 Jun 2012 17:29:17 +0200

BomBel

Data: 2012-06-04 19:50:19
Autor: BomBel
Ciule, k..., gnoje! Tak w PO rozmawiali o kasie
A tys co za jeden poda kanalio?

Bombel

From: "  bully300 chory psychicznie" <rozarlednuk@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: Re: Ciule, k..., gnoje! Tak w PO rozmawiali o kasie
Date: Mon, 4 Jun 2012 16:12:04 +0000 (UTC)

BomBel <hrabia_bobrowski@gazeta.SKASUJTO.pl> napisa(a):

> A tys co za jeden podła kanalio?
> From: "BomBel" <smrody.polityczne@pralnia.biz>
> Newsgroups: pl.soc.polityka
> Subject: Do mkrwana
> Date: Mon, 4 Jun 2012 17:29:17 +0200
>
> BomBel

> 1.html

--

Uytkownik -  bully300 chory psychicznie  napisa::