Ciuszki na zimę - poradnik dla "lajkonika"

Data: 2011-01-11 16:59:37
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Ciuszki na zimę - poradnik dla "lajkonika"
Hokan Ashir, Tue, 11 Jan 2011 16:43:30 +0100, pl.rec.rowery:
Modeli jest pewnie milion, a to tylko kurtka, a gdzie spodnie, bielizna, coś pod kurtkę (?), butki (normalne butki SPD odziane w zimową "skarpetkę" będą ok?).

Bielizna to nie wiem, ja używam długich spodni Rogelli, jedne to Ferrara, a
drugich nie pomnę za cholerę. Ferrara daje radę na spokojnie do -15. Do
tego koszulka rowerowa, bluza rowerowa (ja jest -15 to czasem i dwie), oraz
kurtka z fartuchem śnieżnym, Fjord Nansen Nordkapp. Na szyję chusta
tunelowa z polarem, na ryj druga chusta tunelowa, na łeb czapeczka Endury i
ewentualnie ta chusta z twarzy naciągnięta na uszy. Rękawiczki narciarskie.
Buty to inna para kaloszy. Ja mam Speca Defroster MTB, połączone z
skarpetami narciarskimi albo zimowymi skarpetami trekkingowymi. Do
wspomnianych -15 stopni jest OK, ale cena butów... No, odpowiednia.

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-01-11 20:22:28
Autor: Fabian
W dniu 11.01.2011 16:59, Marek 'marcus075' Karweta pisze:
[...]

Przy -15 w tym jeździsz?! Nie ma membrany, to jest tylko ocieplana lycra!

Fabian.

Data: 2011-01-11 20:41:11
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Ciuszki na zimę - poradnik dla "lajkonika"
Fabian, Tue, 11 Jan 2011 20:22:28 +0100, pl.rec.rowery:
[...]

Trochę chłodno w kolana, poza tym spoko. Jak kiedyś przy -13 ubrałem
cięższy kaliber to było mi tak gorąco, że myślałem, że do domu nie dojadę.
:-/

--
Pozdrowienia,

Ciuszki na zimę - poradnik dla "lajkonika"