Ciuszki z allegro ?

Data: 2009-10-12 15:01:55
Autor: mumia.leninaWYTNIJTO
Ciuszki z allegro ?
Konkretnie sprzedawca peter126.
Czy ktoś miał okazję przetestować oferowane przez niego produkty krajowe?
Dziwnie wzbrania się podać producenta a i materiał jest bliżej nie sprecyzowany.
"jestem dystrybutorem, więc nie widzę powodu dla którego mialbym zdradzać panu
dokładną nazwę firmy"
??????????????

Wujek

Data: 2009-10-12 06:37:39
Autor: tadek
Ciuszki z allegro ?
On 12 Paź, 15:01, mumia.leninaWYTNI...@onet.eu wrote:
[...]

odpuść tego faceta jak nie chce podać danych tego co sprzedaje. Nie
kupuje się kota w worku.

Data: 2009-10-12 07:26:29
Autor: speedygo
Ciuszki z allegro ?
[...]

Ja znam producenta : będzie nim zapewne jakaś szwalnia spod Łodzi. Nie
dziwię się, że nie chce podać nazwy, bo pewnie bezpośrednio z tej
firmy byłoby dużo taniej. Pozdrawiam

Data: 2009-10-12 07:30:56
Autor: tadek
Ciuszki z allegro ?
On 12 Paź, 16:26, speedygo <damazy.kowal...@wp.pl> wrote:
> [...]

Ja znam producenta : będzie nim zapewne jakaś szwalnia spod Łodzi. Nie
dziwię się, że nie chce podać nazwy, bo pewnie bezpośrednio z tej

jest w Łodzi szwalnia ciuchów rowerowych. Chłopcy sobie chwalą. Ja tam
jeszcze nie byłem ale się wybieram. Jest na drugim końcu miasta jak
dla mnie.

Data: 2009-10-12 07:39:33
Autor: speedygo
Ciuszki z allegro ?
jest w Łodzi szwalnia ciuchów rowerowych. Chłopcy sobie chwalą. Ja tam
jeszcze nie byłem ale się wybieram. Jest na drugim końcu miasta jak
dla mnie.

możesz podać jakiś adres, nazwę ....

Data: 2009-10-12 07:57:32
Autor: Rowerex
Ciuszki z allegro ?
On 12 Paź, 15:39, speedygo <damazy.kowal...@wp.pl> wrote:
> jest w Łodzi szwalnia ciuchów rowerowych. Chłopcy sobie chwalą. Ja tam
> jeszcze nie byłem ale się wybieram. Jest na drugim końcu miasta jak
> dla mnie.

możesz podać jakiś adres, nazwę ....

Ciiicho, bo się wyda ;-)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2009-10-12 17:22:48
Autor: Solar
Ciuszki z allegro ?
speedygo pisze:

możesz podać jakiś adres, nazwę ....

Pewnie to.
http://www.topprint.com.pl/index_pl.html
Wszywałem tam pampersa i ekspres do spodni. Mają duży wybór, ceny niskie, o jakości nie powiem, bo kupowałem kumplowi.
Robią też koszulki z własnym projektem graficznym.

"...człowiek jest bezwolnym elementem w trybach organizacji. Ma szerzyć słowo Boże w jedynie słusznej interpretacji zalecanej przez autorytet instytucji."
                                   św. Escriva de Balaguer y Albas

Data: 2009-10-12 08:43:53
Autor: Rowerex
Ciuszki z allegro ?
On 12 Paź, 16:22, Solar <sola...@opBEZTEGO.pl> wrote:
speedygo pisze:

> [...]

niskie, o jakości nie powiem, bo kupowałem kumplowi.
Robią też koszulki z własnym projektem graficznym.

Na tyle mnie to zainteresowało, że wygooglałem dyskusję na
forumrowerowe.org

http://tinyurl.com/yl8dflp

Do poczytania - wątek aktualne do teraz - a nawet zamówienia. Może by
obmyśleć jakieś komplety preclowo-grupowe komplety? Dla zygi czarny z
czarnymi napisami ;)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2009-10-12 17:52:12
Autor: Solar
Ciuszki z allegro ?
Rowerex pisze:

Do poczytania - wątek aktualne do teraz - a nawet zamówienia. Może by
obmyśleć jakieś komplety preclowo-grupowe komplety

Koszulki robiłem w sierpniu dla siebie gdzie indziej, ale u nich potem się pytałem i wychodziło ok 70-80 zł za sztukę - trzeba dostarczyć komplketny projekt w wektorze.
Spodenki krótkie z szelkami kupowałem kumplowi chyba po 50 zł. Jakieś CCC i coś tam jeszcze.

"Ani Marks, ani Engels czy Lenin nie odciągną ludzi od kościoła - sam proboszcz to zrobi."
                                     ks. J. Tischner

Data: 2009-10-12 18:03:26
Autor: kml
Ciuszki z allegro ?

Użytkownik "Solar" <solar91@opBEZTEGO.pl> napisał w wiadomości news:havjbb$sr8$1news.onet.pl...
Rowerex pisze:

[...]

-- -- -- --

A dobre te ciuchy? Ja myślałem o rękawkach od tego kolesia ale jak w decathlonie pomierzyłem największe jakie były to powaznie mysle o nogawkach co by je na ręce zakładać. Łap jak Pudzian nie mam ale xl to ledwo za łokieć naciągnałem ale myślałem, że za sek szlag to trafi.

kml
Last update 04/10/2009 napęd na 1041,71 km oraz nowe foty z Mazowsza.

Data: 2009-10-12 12:23:23
Autor: Przemek
Ciuszki z allegro ?
On 12 Paź, 18:03, "kml" <AflyS...@gaOzeFta.lp> wrote:

[...]

materiały są całkiem niezłe, szycie również. Polecam jednak zakup
osobisty, ponieważ można znaleźć naprawdę fajne i oryginalne rzeczy z
końcówek serii (można trafić na profesjonalne wkładki w spodenkach za
50zł :). Do tego niepowtarzalna możliwość grzebania w pudłach z
setkami ubrań rowerowych :D.

pozdr
Przemek

Data: 2009-10-12 21:44:21
Autor: kml
Ciuszki z allegro ?

Użytkownik "Przemek" <przemyslaw.22@gmail.com> napisał w wiadomości news:d1005ab2-21fe-4f63-aa2e-74ecb864c804l13g2000yqb.googlegroups.com...

[...]

Szkoda, że  w wAw oni nie są ;(

Data: 2009-10-12 19:23:43
Autor: Solar
Ciuszki z allegro ?
kml pisze:

[...]

Nie wiem, czy dobre. Rozmiarowo w miarę normalnie - mierzyłem spodenki dla kumpla, chyba L, i były na mnie ciut za małe, więc wpasowałbym się normalnie w XL, czyli jak zwykle.

"Kto chce w prawidłowy sposób rozumować, powinien odzwyczaić się od przyjmowana czegokolwiek na wiarę. Przyzwyczajenie do wiary jest największą przeszkodą nauki."
                                       Giordano Bruno

Data: 2009-10-12 11:42:42
Autor: tadek
Ciuszki z allegro ?

Solar            www.solar.blurp.org             GG 1834424
"...człowiek jest bezwolnym elementem w trybach organizacji. Ma szerzyć
słowo Boże w jedynie słusznej interpretacji zalecanej przez autorytet
instytucji."
                                   św. Escriva de Balaguer y Albas

tak o tej szwalni pisałem.

Data: 2009-10-12 15:49:37
Autor: Chuck
Ciuszki z allegro ?
2009-10-12 15:01, mumia.leninaWYTNIJTO@onet.eu napisał(a):
[...]

hahahahah, kurde takiego czegoś jeszcze nie słyszałem (może za rzadko kupuję na allegro) ;)

pierwszy raz widzę, żeby nazwa producenta była pilnie strzeżoną tajemnicą, tym bardziej, że każdy producent wstawia swoją metkę...

co prawda typ ma sporą historię transakcji i dobre opinie, ale za taką odpowiedź bym go skreślił...

--
CZAK

Data: 2009-10-12 15:56:50
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Ciuszki z allegro ?
Dnia 12.10.2009 15:01 użytkownik mumia.leninaWYTNIJTO@onet.eu napisał :
[...]

Podarowałbym sobie zakupy u takiego kogoś. Dlaczego on coś ukrywa? Jeśli jest w porządku, to nie ma powodu. Poza tym może ktoś się będzie lepiej znał na tym aspekcie, ale czy przypadkiem wręcz takie ukrywanie cech produktu nie jest zabronione prawem?

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-10-13 00:33:15
Autor: player
Ciuszki z allegro ?
On 12 Paź, 15:01, mumia.leninaWYTNI...@onet.eu wrote:
Konkretnie sprzedawca peter126.
Czy ktoś miał okazję przetestować oferowane przez niego produkty krajowe?

Tak ja:), nogawki. Wade mają taką że lubią się pruć. Nie pamiętam juz
ile zaplacilem bo bylo to 2 lata temu ale na pewno nie jakoś dużo.

--
pozdr.
jay aka lokciu

Ciuszki z allegro ?