Ciuszki z allegro ?

Data: 2009-10-12 15:49:37
Autor: Chuck
Ciuszki z allegro ?
2009-10-12 15:01, mumia.leninaWYTNIJTO@onet.eu napisał(a):
Konkretnie sprzedawca peter126.
Czy ktoś miał okazję przetestować oferowane przez niego produkty krajowe?
Dziwnie wzbrania się podać producenta a i materiał jest bliżej nie sprecyzowany.
"jestem dystrybutorem, więc nie widzę powodu dla którego mialbym zdradzać panu
dokładną nazwę firmy"

hahahahah, kurde takiego czegoś jeszcze nie słyszałem (może za rzadko kupuję na allegro) ;)

pierwszy raz widzę, żeby nazwa producenta była pilnie strzeżoną tajemnicą, tym bardziej, że każdy producent wstawia swoją metkę...

co prawda typ ma sporą historię transakcji i dobre opinie, ale za taką odpowiedź bym go skreślił...

--
CZAK

Ciuszki z allegro ?