kamil pisze:
Witam
Pod domem stoi sobie civic hatchback z 98 roku (1.8 vti jesli to istotne),
juz od kilku miesiecy i wypadalo by go w koncu sprzedac. Problem w tym, ze
nawiew ktory swego czasu dzialal tylko na 3 i 4 biegu (za to bez problemow),
po jakims czasie niezaleznie na ktorym biegu zaczal przepalac bezpiecznik.
Zeby bylo ciekawiej, projektant uznal ze podlaczenie nawiewu i wentylatora chlodnicy pod ten sam bezpiecznik to dobry pomysl, wiec chcac nie chcac musze to naprawic zeby dotoczyc sie przynajmniej na zlomowisko. :/
Domyslam sie ze padl najprawdopodobniej opornik regulujacy sile nawiewu i zwiera cos, jak sie do niego dobrac?
Tez bym stawial na oporniki. Wymienialem to dawno temu ale z tego co pamietam to oporniki przymocowane sa do klapki ktora znajduje sie w obudowie silnika nawiewu (chyba w gornej czesci) silnik jest oczywiscie nad nogami pasazera ;) Przy okazji ja naprawilem to tak ze wstawilem zwykle oporniki duzej mocy. Do tej pory to dziala - wartosci dobieralem w zasadzie empirycznie.
|