Civic sport?

Data: 2011-05-08 17:41:28
Autor: Dysiek
Civic sport?
Witam

Szukam auta dla sobie powoli i mam takie pytanie. Natrafiam na wersje sport civica (VII generacja chyba 2001-2005). Czy rozni sie ona jedynie designem wnetrza czy silnikowo jakos tez?

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2011-05-09 08:43:33
Autor: Agent
Civic sport?

Użytkownik "Dysiek" <brak@brak.pl> napisał w wiadomości news:iq6dje$e0a$1inews.gazeta.pl...
[...]

Silnikowo to chyba tylko Type-R. Ale na forum było kiedyś że tarcze kamulcowe są inne, amorki twardsze - takie jak w dieslu itp.

Data: 2011-05-09 07:48:30
Autor: AdamA
Civic sport?
Agent <wprzyjemski@onet.ue> napisał(a):
> [...]
Silnikowo to chyba tylko Type-R. Ale na forum było kiedyś że tarcze

Była jeszcze wersja VSA, 2.0 160KM z kontrolą trakcji.

pozdr
aA

--

Civic sport?