Class&more w Raiffeisen Banku

Data: 2009-08-04 10:31:42
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
Class&more w Raiffeisen Banku
Witam,
zauważyłem, że Rajfi stworzył nową kartę kredytową, pseudoluksusową.
Posiadacze karty mają przywileje w postaci rabatów za zakupy w
sklepach. Jak na razie, partnerów zaledwie kilku, a rabaty nie
przekraczają zawrotnej stawki, czyli 10%.
Ponadto, do karty dołączony jest pakiet ubezpieczeń. Mnie oczywiście
interesuje ubezpieczenie w podróży. I tu się rozczarowałem. Dla
ulubionego przeze mnie zdarzenia, czyli zagubienia bagażu SU wynosi
500 zł i to dopiero po 48 godzinach. Kpina w święto ludowe, ponieważ
standardem jest 6 godzin, lepsze ubezpieczenia oferują zwrot kosztów
zakupionych rzeczy gdy bagażu nie ma przez 4 godziny, gorsze po 24
godzinach, ale tu przesada.
Aha, chętnych nęcą konkursem. do wygrania Audi.
Hmm, marketingowcy z Rajfiego chyba są z hibernacji, bo widać, że
kontaktu z rzeczywistością długo nie mieli....

Data: 2009-08-04 11:04:06
Autor: bradley.st
Class&more w Raiffeisen Banku
To sie rzeczywiscie nazywa "Class & More", czy jestes zlosliwy? Bo
malo co nie spadlem pod biurko kiedy to zobaczylem.

"Portal dla ludzi z klasa" sie przypomina... Grunt to sie
dowartosciowac! :D

Data: 2009-08-04 11:21:37
Autor: Krzysztof Krawczyk
On 4 Sie, 20:04, "bradley.st" <bradley...@gazeta.pl> wrote:
To sie rzeczywiscie nazywa "Class & More", czy jestes zlosliwy? Bo
malo co nie spadlem pod biurko kiedy to zobaczylem.

"Portal dla ludzi z klasa" sie przypomina... Grunt to sie
dowartosciowac! :D

Nie no, tak się ten twór nazywa :)
A jeżeli chodzi o drugą część pytania, to powiem, że czasem bywam :p
Tak czy inaczej, typuję tą kartę do konkursu na bankowy gniot II
półrocza.

Data: 2009-08-04 20:30:14
Autor: MarekZ
Użytkownik "Krzysztof Krawczyk" <krzysztof_krawczyk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:b02bca83-e565-4294-850d-49f1f1ea909bo15g2000yqm.googlegroups.com...

Nie no, tak się ten twór nazywa :)
A jeżeli chodzi o drugą część pytania, to powiem, że czasem bywam :p
Tak czy inaczej, typuję tą kartę do konkursu na bankowy gniot II
półrocza.

A gdzie można poczytać o tym wynalazku?

Data: 2009-08-04 11:34:59
Autor: Krzysztof Krawczyk
On 4 Sie, 20:30, "MarekZ" <b...@adresu.pl> wrote:
Użytkownik "Krzysztof Krawczyk" <krzysztof_krawc...@gazeta.pl> napisał w
> [...]

> A jeżeli chodzi o drugą część pytania, to powiem, że czasem bywam :p
> Tak czy inaczej, typuję tą kartę do konkursu na bankowy gniot II

Toż na witrynie www.raiffeisen.pl jest mniej więcej na środku taki
kwadracik z brązowym tłem i płynącym tekstem class and more pisanym
kursywą.

Data: 2009-08-04 11:49:25
Autor: bradley.st
Class&more w Raiffeisen Banku
On 4 Sie, 14:34, Krzysztof Krawczyk <krzysztof_krawc...@gazeta.pl>
wrote:

Toż na witryniewww.raiffeisen.pljest mniej więcej na środku taki
kwadracik z brązowym tłem i płynącym tekstem class and more pisanym
kursywą.

Class & Club! Class & Club, nie "Class & More"! Narobiles mi
apetytu! :)

Gdyby na tej karcie bylo napisane "Class & More" to bylaby to
absolutna rewelacja.
A tak jest tylko bez sensu -- chyba, ze chodzi o "Nie klasą go to
pałką"? :)

Data: 2009-08-04 20:56:36
Autor: MarekZ
wrote:

Class & Club! Class & Club, nie "Class & More"! Narobiles mi apetytu! :)

Gdyby na tej karcie bylo napisane "Class & More" to bylaby to absolutna rewelacja.

Fakt, też się trochę nakręciłem. To byłoby wydarzenie na skalę co najmniej paneuropejską (bo w USA to pewnie nie takie rzeczy już mieli).

Data: 2009-08-04 12:00:59
Autor: Krzysztof Krawczyk
wrote:

> [...]

Fakt, też się trochę nakręciłem. To byłoby wydarzenie na skalę co najmniej
paneuropejską (bo w USA to pewnie nie takie rzeczy już mieli).

Może tą drugą część nazwy pokręciłem, ale dałbym sobie rękę uciąć, że
w tekście o karcie było coś w stylu class and more...
Chyba za karę Rajfi mi zabronił wejścia na ich stronę.

Data: 2009-08-04 12:09:42
Autor: bradley.st
Class&more w Raiffeisen Banku
On 4 Sie, 15:00, Krzysztof Krawczyk <krzysztof_krawc...@gazeta.pl>
wrote:

Może tą drugą część nazwy pokręciłem, ale dałbym sobie rękę uciąć, że
w tekście o karcie było coś w stylu class and more...

Smiem przypuszczac ze Ci sie "Miles & More" nalozylo. Ale nie bede sie
upieral. :)

Data: 2009-08-05 13:15:28
Autor: Jacek Osiecki
wrote:
[...]

Nie powiem, mnie też to zainteresowało - byłoby ciekawie gdyby Miles&more
miało nowego partnera bankowego :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-08-05 06:42:26
Autor: bradley.st
On 5 Sie, 09:15, Jacek Osiecki <jos...@ceti.pl> wrote:

Nie powiem, mnie też to zainteresowało - byłoby ciekawie gdyby Miles&more
miało nowego partnera bankowego :)

"Miles & Class & Club & More"?

"Miles & Class & Then some"?

:)

Data: 2009-08-05 12:24:13
Autor: Krzysztof Krawczyk
On 5 Sie, 15:42, "bradley.st" <bradley...@gazeta.pl> wrote:
On 5 Sie, 09:15, Jacek Osiecki <jos...@ceti.pl> wrote:

> Nie powiem, mnie też to zainteresowało - byłoby ciekawie gdyby Miles&more
> [...]

A teraz zagadka :) Jakie obroty zwalniają z opłaty rocznej za
użytkowanie karty? :)

Data: 2009-08-05 21:46:49
Autor: MarekZ
Użytkownik "Krzysztof Krawczyk" <krzysztof_krawczyk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:eacbaf06-fe06-4ab2-ab64-105c6f81a0c2a26g2000yqn.googlegroups.com...

A teraz zagadka :) Jakie obroty zwalniają z opłaty rocznej za użytkowanie karty? :)

Hehehe, też to zwróciło moją uwagę. 208,34 zł miesięcznie. ;-)

Data: 2009-08-05 13:16:09
Autor: Krzysztof Krawczyk
On 5 Sie, 21:46, "MarekZ" <b...@adresu.pl> wrote:
> [...]

> karty? :)

Hehehe, też to zwróciło moją uwagę. 208,34 zł miesięcznie. ;-)

A jak interpretujesz tekst "średnio 2500 PLN" ? Myślę, że zapomnieli
dodać słowa miesięcznie.
Pewnie będzie korekta toip rodem z Aliora.

Data: 2009-08-05 22:25:39
Autor: MarekZ
Użytkownik "Krzysztof Krawczyk" <krzysztof_krawczyk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:15ccfedf-dddc-4b20-9e61-b3503fe439d4c14g2000yqm.googlegroups.com...

A jak interpretujesz tekst "średnio 2500 PLN" ? Myślę, że zapomnieli
dodać słowa miesięcznie.
Pewnie będzie korekta toip rodem z Aliora.

Rajfi często zmienia TOiP, to może nawet w normalnym stylu to zrobią a nie Aliorowym.

W głównej TOiP dla kart jeszcze tej karty w ogóle nie ma, a na pewno ją dopiszą.

Widać VP się im nie sprzedaje, bo ewidentnie pozycjonują tę kartę pomiędzy VG a VP.

Data: 2009-08-04 21:03:47
Autor: MarekZ
Użytkownik "Krzysztof Krawczyk" <krzysztof_krawczyk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:d46cddb7-962f-4012-a078-a4433c4ae343w41g2000yqb.googlegroups.com...

Chyba za karę Rajfi mi zabronił wejścia na ich stronę.

Bo pewnie połowa grupy gmera po rajfiowym serwisie w poszukiwaniu informacji o karcie pod hasłem: "Nasze płatki owsiane to więcej niż owies".

Data: 2009-08-05 13:14:28
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Tue, 4 Aug 2009 11:34:59 -0700 (PDT), Krzysztof Krawczyk napisał(a):
> [...]
Toż na witrynie www.raiffeisen.pl jest mniej więcej na środku taki
kwadracik z brązowym tłem i płynącym tekstem class and more pisanym

Ta karta jest równie mądrym pomysłem co ich "fajna" flashowa stronka :)
Zamiast podać link, trzeba podawać przepis jak dotrzeć do informacji...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-08-05 06:39:46
Autor: bradley.st
On 5 Sie, 09:14, Jacek Osiecki <jos...@ceti.pl> wrote:

Ta karta jest równie mądrym pomysłem co ich "fajna" flashowa stronka :)
Zamiast podać link, trzeba podawać przepis jak dotrzeć do informacji...

Mozna tez sycic oczy bezposrednio, u zrodla:

http://www.classandclub.pl/

Nie, to nie jest reklama czekolady Dove. :D

Data: 2009-08-05 13:37:09
Autor: Austriak
Class&more w Raiffeisen Banku

1. karta i program partnerski nazywają się Class&Club (class&more to rabaty w firmach spoza programu)
2. \"nie jest prawdą jakoby\", czyli: po 4h bank płaci 250 euro, jeśli nie ma bagażu w ciągu 48 h dodatkowo 500 EURO
a więc nie zgadzają się kwoty i waluta
propagandy nie będę uprawiał, karta i profity mogą się podobać lub nie; to tylko gwoli wyjaśnienia, pzdr

Data: 2009-08-05 12:18:09
Autor: Krzysztof Krawczyk
On 5 Sie, 15:37, "Austriak" <jedski@WYTNIJ_TOo2.pl> wrote:
[...]
Wiadomość wysłana z serwisu Money.pl Zajrzyj nahttp://msp.money.pl

Przeczytałem dokładnie warunku ubezpieczenia przy tej karcie. Teraz
zauważyłem, że po 4 godzinach oczekiwania na bagaż należy się zwrot
kosztów za zakupione rzeczy do wysokości 250 Euro.
Jest jeszcze jedna ciekawa opcja, którą Uniqa przeniosła z
ubezpieczenia Podróż i Radość, to w przypadku opóźnienia transportu na
lotnisko zwracają koszty posiłków itp.
Brakuje tylko jednej bardzo ciekawej opcji związanej z opóźnieniem
transportu na lotnisko. W płatnym, ogólnie dostępnym ubezpieczeniu
Podróż i Radość jest taka możliwość, że jak jedziemy pociągiem,
autobusem na lotnisko i ten środek lokomocji się spóźni i nie zdążymy
na samolot, to pokrywają koszty zakupu nowego biletu do 5000 złotych.

Dzięki za zwrócenie uwagi, bo nie chciałoby mi się drugi raz czytać
tych warunków ubezpieczenia.

Data: 2009-08-06 08:21:17
Autor: xbartx