Clinton mogła zostać otruta! Czy z Clinton leci Macierewicz? ;-)

Data: 2016-09-13 08:58:02
Autor: A. Filip
Clinton mogła zostać otruta! Czy z Clinton leci Macierewicz? ;-)
Antoni Macierewicz ma wielk± szansę stać się eksportowym hitem RP3! ;-)

https://www.washingtonpost.com/news/early-lead/wp/2016/09/12/the-man-who-discovered-cte-thinks-hillary-clinton-may-have-been-poisoned/
The man who discovered CTE thinks Hillary Clinton may have been poisoned
By Cindy Boren September 12 at 9:09 AM

A to jest fotmontaż jak najbardziej na miejscu bo "nie rasistowski" ;-)
https://i.wpimg.pl/644x432/d.wpimg.pl/15711184-- 1033931552/antoni-macierewicz.png [1]
[1] http://film.wp.pl/smolensk-antoni-macierewicz-jako-szalony-naukowiec-i-maciej-stuhr-w-roli-tupolewa-czyli-miedzynarodowe-zarty-z-obrazu-antoniego-krauzego-6036142356710529a
[ Zanęta filmu Smoleńsk jako "nie do zignorowania" zamierzona ]

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel, jedna "nie¶wietlana" przyszło¶ć.
Ja i mój brat jeste¶my przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem

Clinton mogła zostać otruta! Czy z Clinton leci Macierewicz? ;-)