Clio '95r - warto?

Data: 2009-08-12 14:48:19
Autor: Michal Kowalczyk
Clio '95r - warto?
badzio pisze:
Witam,

znalazlem nastepujace ogloszenie:
http://moto.gratka.pl/tresc/renault-clio-bogata-wersja-1-2-benzyna-10816729.html?utm_source=ap_moto&utm_medium=email&utm_campaign=ap

[ciach]

posiadam od 2001 - obecnie przebieg 230 kkm i ro艣nie :)
Auto mam zagazowane - jest to jednopunktowy wtrysk wi臋c instalacja prosta. Spalanie rz臋du 8-10 l/100km lpg. Benzyna - 6-8 l/100 km. Je艣li to silnik e7f to wyst臋puje w dw贸ch wersjach 1,2 i 1,4 l. R贸偶nice 偶adne tylko wi臋ksza pojemno艣膰.
Silnik - je艣li olej wymieniany w sensownym przebiegu (ja wymieniam co 12-13 kkm) nie do zaje偶d偶enia. Na co zwraca膰 uwag臋 - szczeg贸lnie na rud膮 w tylnych nadkolach (rant b艂otnika) i tylna klapa pod uszczelkami lubi pordzewie膰. Pompa wody - je艣li nie by艂a wymieniana z rozrz膮dem lubi sobie "popu艣ci膰". Tzw "tuleja" metalowo-gumowa w tylnym zawieszeniu zu偶ywa si臋 - skutkuje to do艣膰 g艂o艣nymi stukami podczas jazdy po do艂ach. Z ty艂u jest belka skr臋tna kt贸ra te偶 mo偶e si臋 zu偶y膰 (objaw - skrzypienie zawieszenia na wybojach). Aczkolwiek nie jest to awaria kt贸ra umiemo偶liwia jazd臋.
Ja wymienia艂em ponadto uszczelk臋 pod g艂owic膮 - przy 100 kkm ale to chyba wina lpg.
Generalnie auto niezawodne kt贸re polecam.

Pozdr

Clio '95r - warto?