Clio Grand Tour - dlaczego nie kupić ?

Data: 2010-02-08 16:18:10
Autor: qlistes
Clio Grand Tour - dlaczego nie kupić ?
Witam. Zainteresowało mnie takie małe, z doładowanym silnikiem benzynowym 1.2 100 KM. Można kupić u dilera z przyzwoitym rabatem. I tu pytanie do Szanownych : czy ktoś użytkuje i mógłby podsunąć garść wrażeń ? Jak z ekonomią, dynamiką, trwałością ?

Będę wdzięczny za wszelkie opinie.

Data: 2010-02-08 16:55:17
Autor: Nostradamus

Użytkownik "qlistes" <fredd.krugerSPAM@PRECZinteria.pl> napisał w wiadomości news:hkpa44$a5c$1atlantis.news.neostrada.pl...

Będę wdzięczny za wszelkie opinie.
Nie kupuje siÄ™  aut na "f".
Czyli żadnych Fordów, Fiatów i Fszystkich francuskich ;)

Data: 2010-02-08 16:00:38
Autor: Waldek Godel
Clio Grand Tour - dlaczego nie kupiæ ?
Dnia Mon, 8 Feb 2010 16:55:17 +0100, Nostradamus napisa³(a):

Nie kupuje siê  aut na "f".
Czyli ¿adnych Fordów, Fiatów i Fszystkich francuskich ;)

no to ju¿ zab³ysn±³e¶, a teraz wracaj do lekcji

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-02-08 17:20:53
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Waldek Godel pisze:
Dnia Mon, 8 Feb 2010 16:55:17 +0100, Nostradamus napisa³(a):

Nie kupuje siê  aut na "f".
Czyli ¿adnych Fordów, Fiatów i Fszystkich francuskich ;)

no to ju¿ zab³ysn±³e¶, a teraz wracaj do lekcji

Nie podgryza Ciê co¶? :>

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wroc³aw, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-02-08 19:29:13
Autor: Nostradamus
Clio Grand Tour - dlaczego nie kupiæ ?

U¿ytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> napisa³ w wiadomo¶ci news:hkpduj$cgd$1news.dialog.net.pl...

Nie podgryza Ciê co¶? :>

Pewnie ma cu¶ na "f". biedak ;)

Data: 2010-02-08 20:19:24
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Nostradamus pisze:

U¿ytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> napisa³ w wiadomo¶ci news:hkpduj$cgd$1news.dialog.net.pl...

Nie podgryza Ciê co¶? :>

Pewnie ma cu¶ na "f". biedak ;)

Nie on jeden. :P

Data: 2010-02-08 17:01:19
Autor: Rafa³ Grzelak
Nostradamus wrote:

> [...]

> Będę wdzięczny za wszelkie opinie.
Nie kupuje siÄ™  aut na "f".
Czyli żadnych Fordów, Fiatów i Fszystkich francuskich ;)

Folcwagenów, Ferrari...

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2010-02-09 08:06:22
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK]
W dniu 2010-02-08 17:01, � pisze:
Nostradamus wrote:

Użytkownik "qlistes"<fredd.krugerSPAM@PRECZinteria.pl>  napisaÅ‚ w
[...]

Faudi, Fopli i reszty Folksdojczów... ;)

--
                      Wojciech Smagowicz

Data: 2010-02-09 11:09:59
Autor: Rafa³ Grzelak
Wojciech Smagowicz [ZIWK] wrote:

W dniu 2010-02-08 17:01, � pisze:
Faudi, Fopli i reszty Folksdojczów... ;)

Fubaru! --
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2010-02-09 11:35:24
Autor: rz
Clio Grand Tour - dlaczego nie kupiæ ?

U¿ytkownik "Nostradamus" <lesiosan@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hkpc5r$t1k$1opal.icpnet.pl...

U¿ytkownik "qlistes" <fredd.krugerSPAM@PRECZinteria.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hkpa44$a5c$1atlantis.news.neostrada.pl...

Bêdê wdziêczny za wszelkie opinie.
Nie kupuje siê  aut na "f".
Czyli ¿adnych Fordów, Fiatów i Fszystkich francuskich ;)
 i faszystowskich :D

Data: 2010-02-08 17:31:25
Autor: fajnefele
Clio Grand Tour - dlaczego nie kupiæ ?

Bêdê wdziêczny za wszelkie opinie.

Bylem na jezdzie testowej Twingo z takim silnikiem (1.2 cte 100km). Twingo latalo jak szalone, bylem w szoku, mysle ze ze sporo wiekszym Clio spokojnie da sobie rade. Jesli chodzi o wytrzymalosc to ciezko powiedziec, idea downsizingu jest dosc swieza.. A samo nowe Clio zbiera pozytywne recenzje. Przejedz sie najlepiej.

Data: 2010-02-08 20:14:50
Autor: to
fajnefele wrote:

Bêdê wdziêczny za wszelkie opinie.

Bylem na jezdzie testowej Twingo z takim silnikiem (1.2 cte 100km).
Twingo latalo jak szalone, bylem w szoku

Na co dzień dylasz Meleksem? ;)

--
cokolwiek

Data: 2010-02-09 16:33:35
Autor: fajnefele
Clio Grand Tour - dlaczego nie kupia ?

U¿ytkownik "to" <to@abc.xyz> napisa³ w wiadomo¶ci news:4b7070ba$1news.home.net.pl...

Na co dzieñ dylasz Meleksem? ;)

Wtedy 60 konnym  twingo :-). Ale naprawdê 100km na tak± popierdulke jak Twingo dawalo rade..

Data: 2010-02-09 10:44:24
Autor: Gabriel'Varius'
Użytkownik qlistes napisał:
[...]

Ja mam takie cudo z 2008 roku, jak do tejpory odpukac w niemalowane wszystko bardziej niz OK a 101KM a czasem i 106KM (poczytaj instrukcje :-) ) pozwal sprawnie jedzic nawet zaladowanym autem.
Spalanie w zimie na bardzo krotkich odcinkach to max 8,4l/100 (z wyliczen nie z kompa) w lecie max z klima wlaczona caly czas nie przekracza 7.5l/100km w miescie a nie mam lekkiej nogi :-) Na trasie mozna spokojnie wyprzedzac nawet z 4 pasazerami i zaladowanym bagaznikiem a spalanie nie przekracza przy danimicznej jedzie 7l/100km. W wersji jaka mam a jest to Dynamic + b.duzo dodatkowego wyposazenia jest prawie wszystko co potrzebne (nie mam tylko aut. klimy bo nie chialem czekac na auko kolejne 2 miesiace, jest reczna klima), bagaznik ma dwie podlogi i jest pakowny. Jak masz pytania to pisz
ps. dbaj o turbo :-)

                Oskar Wilde

Data: 2010-02-09 10:54:35
Autor: Gabriel'Varius'
Clio Grand Tour - dlaczego nie kupić ?

ps. dbaj o turbo :-)
I jescze jedno zapytaj Adama F. lub Marthena, to napisza Ci jak sie sprawowalo moje Clio podczas powrotu z ubieglorocznego zlotu (w aucie 2 doroslych+dziecko+zaladowany na maxa bagaznik)
Porownaniem bedzie A3 i "miata"

                Oskar Wilde

Data: 2010-02-09 19:58:34
Autor: qlistes
Clio Grand Tour - dlaczego nie kupić ?
W dniu 10-02-09 10:44, Gabriel'Varius' pisze:

[...]

Dzięki za rzeczową wypowiedź. Stało się, że dziś zamówiliśmny ;). Wersja TechRun z przyzwoitym wyposażeniem, m.in. nawigacja. Około tydzień czekania.

ps. dbaj o turbo :-)

Tj. rozgrzewanie/studzenie + nie oszczędzanie na oleju ? Coś pominąłem ?

pozdrawiam

Pozdrawiam również.

Data: 2010-02-10 11:38:55
Autor: Gabriel'Varius'
[...]

Tak jak piszesz, na zimno nie cisnac za mocno a po intensywnym cisnieciu na trasie nie wylaczac auta zaraz po zatrzymaniu. Chyba, ze jest kawalek drogi gdzie sie dojezdza w normalnym tempie lub manewry na parkingu + pamietac o wymianie oleju.
szerokiej drogi

                Oskar Wilde

Data: 2010-02-10 13:37:42
Autor: qlistes
Clio Grand Tour - dlaczego nie kupić ?
W dniu 10-02-10 11:38, Gabriel'Varius' pisze:

[...]+ pamietac o wymianie oleju.
szerokiej drogi
pozdrawiam

Może trochę offtopicznie, ale jak to właśnie ma się do pierwszego przeglądu po 20 tysiącach lub po roku ( w naszym wypadku na jedno wyjdzie). Dwadzieścia tysięcy nowym, doładowanym silnikiem to nie za dużo trochę ? Wiem, że jest gwarancja i nie powinienem się nawet zastanawiać, ale... ;-)

Dzięki za dyskusję.
Pozdrawiam.

Clio Grand Tour - dlaczego nie kupić ?