Clio I, układ kierowniczy, Łódź

Data: 2009-07-13 01:04:15
Autor: Jurij Atarov
Clio I, układ kierowniczy, Łódź
Witam!
Mam Clio'94 1.2 energy, wspomaganie hydrauliczne. Na kierownicy są dość spore luzy. Jak to najtaniej naprawić?
Szukałem na Allegro przekładni kierowniczej, wersja ze wspomaganiem jest niezbyt popularna - raptem jeden sprzedawca z jakiejś wsi na końcu Polski - cena 250zł. Napisane, że sprawna, ale cholera wie jak w rzeczywistości...
Może ktoś już przerabiał taki problem?
Nie wiem czy lepiej poszukać przekładni na szrocie i dać mechanikowi do wymiany, czy też może oddać samochód do firmy regenerującej układy kierownicze...

Data: 2009-07-12 23:08:05
Autor: tadek
On 13 Lip, 01:04, Jurij Atarov <ar...@cia.gov> wrote:
[...]

obie wersje są złe. Jak padła przekładnia do mojegp volvo 940 to
serwis zaproponował mi nową za 2500 zł. Pochytrzyłem. Kupiłem używkę
ze szrotu. Okazała się po zamontowaniu też zła. Zregenerowałem starą.
koszt kilka lat temu chyba 600 zł + geometria 50 zł. Po 2-3 latach
ponowna regeneracja tym razem cena przeszło 700 zł , niedawno 3
regeneracja cena 800 zł + geometria. Wytrzymuje ten zabieg  2-3 lata a
mało jeżdżę. Jeżeli nie przewidujesz szybkiej sprzedaży samochodu to
szkoda kasy na regenerację

Data: 2009-07-13 09:05:55
Autor: krzysiek82
tadek pisze:
  Jeżeli nie przewidujesz szybkiej sprzedaży samochodu to szkoda kasy na regenerację

Obstawiam partacza a nie dobrą firmę regenerującą, dobrze zregenerowana maglownica będzie tak trwała jak nowa. A koszty sporo niższe.

--
krzysiek82

Data: 2009-07-13 10:33:20
Autor: Jurij Atarov
tadek pisze:

[...]

W jakiej firmie regenerowałeś?

Data: 2009-07-13 02:45:23
Autor: tadek
On 13 Lip, 10:33, Jurij Atarov <ar...@cia.gov> wrote:
tadek pisze:

> [...]
> regeneracja cena 800 zł + geometria. Wytrzymuje ten zabieg  2-3 lata a
> mało jeżdżę. Jeżeli nie przewidujesz szybkiej sprzedaży samochodu to

pierwszy raz na Łubinowej ,następny na Pomorskiej , trzeci raz na
Przędzalnianej 6 ale to są ci sami co na Pomorskiej bo się przenieśli

Data: 2009-07-13 16:22:01
Autor: Jurij Atarov
tadek pisze:

pierwszy raz na Łubinowej ,następny na Pomorskiej , trzeci raz na
Przędzalnianej 6 ale to są ci sami co na Pomorskiej bo się przenieśli

Dzięki za informacje, będę musiał sprawę przemyśleć jeszcze raz.

Pozdrawiam!

Clio I, układ kierowniczy, Łódź