Clio & i20

Data: 2011-09-27 07:13:49
Autor: Agent
Clio & i20

Użytkownik "Waldek" <niet@niet.net> napisał w wiadomości news:j5pra4$l00$1news.onet.pl...
Ot dylemat .... co wybrac - praktycznie z tym samym wypos. i w tej samej cenie (nowe)
silniki podobne 1,2 - 75KM  via 78KM
Na plus Clio chyba lepsze plastiki wewnatrz, na minus 2 lata gwarancji - i20 5lat
Oba sie wlasciwie zonce podobaja - a co do jakosci ?
-  nie mam pojecia,  jezdze od kilku lat fordem i sluzbowa honda
nie mam rozeznania w malych autkach do miasta.
Tu "francuz" tam "koreanczyk" ..... sugestie mile widziane bo na "wyglad" oba sa IMO ok.

A może nowa Fiesta? Byłem w weekend w salonie i mają wersję 1.2 60 KM z klimą, radiem i ESP w cenie poniżej 37 tys. Podobno mozna dopłacić 2800 zł do wersji 1.2 80 KM.

Data: 2011-09-27 13:45:00
Autor: szufla
Clio & i20
A może nowa Fiesta? Byłem w weekend w salonie i mają wersję 1.2 60 KM z klimą, radiem i ESP w cenie poniżej 37 tys. Podobno mozna dopłacić 2800 zł do wersji 1.2 80 KM.

Jesli to autko tylko na miasto, to w ogole bym sie na moc nie patrzyl.

sz.

Data: 2011-09-27 17:19:52
Autor: Mikołaj Tutak
Clio & i20

[...]

[...]