Clippers - TWolves

Data: 2009-07-21 00:41:56
Autor: Tomasz Radko
Clippers - TWolves
Richardson za Madsena, Telfaira i Smitha.
Faktem jest, że Clippers spuścili $9.3M za $7.8M, ale Telfair ma opcję na następny sezon za $2.7M.

Ze sportowego punktu widzenia wymiana pozbawiona jakiegokolwiek znaczenia.

BTW czy znacie inny przykład gracza, który by w trakcie jednego offseason zaliczył czterech (jak do tej pory) pracodawców? I to gościa zarabiającego ponad 150% średniej.

pzdr

TRad

Data: 2009-07-20 23:23:16
Autor: sooobi
Clippers - TWolves
On 21 Lip, 00:41, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
[...]

Telfair jako backup Davis'a ma sportowe znaczenie.
Ten ruch to koniec plotek o AI w Clippers.

Data: 2009-07-22 15:51:33
Autor: wiLQ
Clippers - TWolves
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Ze sportowego punktu widzenia wymiana pozbawiona jakiegokolwiek znaczenia..

Telfair jako backup Davis'a ma sportowe znaczenie.
Ten ruch to koniec plotek o AI w Clippers.

Eeee, zakonczyc plotki moze tylko nowy kontrakt Iversona ;-)
A i to tylko tymczasowo dopoki nie bedzie mogl byc sprzedany.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-21 15:58:00
Autor: wiLQ
Clippers - TWolves
Tomasz Radko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Richardson za Madsena, Telfaira i Smitha.
Faktem jest, że Clippers spuścili $9.3M za $7.8M, ale Telfair ma opcję na następny sezon za $2.7M.

Hmm, to oznacza, ze Rubio bedzie gral w Wolves od tego sezonu?
Czy to po prostu ciag dalszy zamiatania po poprzedniku?

BTW czy znacie inny przykład gracza, który by w trakcie jednego offseason zaliczył czterech (jak do tej pory) pracodawców?

Jesli notatki mnie nie myla to Darryl Dawkins zostal sprzedany 3 razy
miedzy pazdziernikiem, a koncem listopada 1987.

Ale QRich jeszcze jest w grze...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-22 00:28:17
Autor: sooobi
Clippers - TWolves
On 21 Lip, 15:58, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

Hmm, to oznacza, ze Rubio bedzie gral w Wolves od tego sezonu?
Czy to po prostu ciag dalszy zamiatania po poprzedniku?

Czy bedzie czy nie bedzie po prostu robia miejsce dla Flynna.

Data: 2009-07-22 09:49:56
Autor: s
Clippers - TWolves
[...]

Eee, dla Flynna i tak jest miejsce.
A ze wlasnie pozbyli sie jego planowanego zmiennika - moze i faktycznie cos z tym Rubio jest na rzeczy.

Ponoc teraz szukaja kasy na wykupne w potencjalnych kontraktach reklamowych.

A tak swoja droga, co za idiota w jego imieniu ten kontrakt z Joventutem zawieral? Jak moze byc tak wielka dysproporcja pomiedzy rocznymi zarobkami a kwota wykupu?

Pozdr

Data: 2009-07-22 00:53:51
Autor: sooobi
Clippers - TWolves
On 22 Lip, 09:49, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> [...]

A tak swoja droga, co za idiota w jego imieniu ten kontrakt z Joventutem
zawieral? Jak moze byc tak wielka dysproporcja pomiedzy rocznymi

Nie wiem w jakim wieku on podpisal z Jovenutem kontrakt, ale chyba
jako 15-16letni chlopak. Wtedy dostal kase i nie myslal ze tak szybko
sie rozwinie i beda sie o niego bic kluby z NBA. Chyba za rok konczy
mu sie kontrakt, wiec Jovenut w koncu opusci cene bo za rok nie
dostanie za niego nic.

Ps; Wydaje mi sie ze w takim wieku podpisal i wydaje mi sie ze za rok
mu sie konczy kontrakt:)

Data: 2009-07-22 15:13:04
Autor: wiLQ
Clippers - TWolves
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Nie wiem w jakim wieku on podpisal z Jovenutem kontrakt, ale chyba
jako 15-16letni chlopak.

Oj chyba wczesniej. Zadebiutowal w Joventut jako prawie 15-latek, wiec
kontrakt musial podpisac wczesniej... a raczej jego rodzice.

Wtedy dostal kase i nie myslal ze tak szybko
sie rozwinie i beda sie o niego bic kluby z NBA. Chyba za rok konczy
mu sie kontrakt, wiec Jovenut w koncu opusci cene bo za rok nie
dostanie za niego nic.

Za dwa lata sie konczy...

Ps; Wydaje mi sie ze w takim wieku podpisal i wydaje mi sie ze za rok
mu sie konczy kontrakt:)

... wiec raczej zle Ci sie wydawalo w obu przypadkach ;-) --
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-22 15:49:48
Autor: wiLQ
Clippers - TWolves
s napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

A tak swoja droga, co za idiota w jego imieniu ten kontrakt z Joventutem zawieral?

Zapewne ojciec...
Jak moze byc tak wielka dysproporcja pomiedzy rocznymi zarobkami a kwota wykupu?

Jak widac moze, wystarczy by sie na to zgodzila druga strona ;-P

--
pzdr
wiLQ

Clippers - TWolves