Clone+

Data: 2011-01-22 09:48:46
Autor: Maria
Clone+
Wła¶nie natknęłam się w necie na Clone+
http://www.cloneplus.com/pl/home.html
Podpowiedzcie ciekawskiej, czy sprzęt Clone+ opłaca się zakupić, gdy mam CPolsat? Czy wszystkie programy można rozprowadzić po pokojach bezprzewodowo, czy tylko te FTA?
Jakie haczyki czekaj± na nieznaj±cych się na rzeczy?

Data: 2011-01-22 10:37:24
Autor: Tomek-N
Clone+
Data: 2011-01-22 10:38:39
Autor: blur
Clone+
?Użytkownik "Maria"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:ihe5l4$p1o$1@news.onet.pl...

[...]

Jeden hak, z Polsatem to nie zadziała, karta jest przypisana do tunera i pozamiatane.

Data: 2011-01-22 15:37:08
Autor: Robert_J
Clone+
Wła¶nie natknęłam się w necie na Clone+
http://www.cloneplus.com/pl/home.html
Podpowiedzcie ciekawskiej, czy sprzęt Clone+ opłaca się zakupić, gdy mam CPolsat?

Nie ma najmniejszego sensu, ponieważ w CP karta jest parowana z dekoderem/modułem CI. Nie zadziała w żadnym innym urz±dzeniu :-). To w naszych warunkach działa tylko z C+. I chyba jeszcze z TnK, ale to musiałby kto¶ potwierdzić...

Czy wszystkie programy można rozprowadzić po pokojach bezprzewodowo,

To nie rozprowadza programów, ale uprawnienia odbioru z karty "matki" do poszczególnych kart w tunerach. Tuner i tak musi być przy każdym telewizorze.

czy tylko te FTA?

FTA to odbierasz bez żadnych kart, więc po co Clone?

Jakie haczyki czekaj± na nieznaj±cych się na rzeczy?

Wła¶nie takie jak wyżej napisałem ;-))
Pozdr.

Data: 2011-01-22 16:40:18
Autor: Brooks
Clone+
<ciach>
w CP karta jest
parowana z dekoderem/modułem CI. Nie zadziała w żadnym innym
urz±dzeniu :-). To w naszych warunkach działa tylko z C+. I
chyba jeszcze z TnK, ale to musiałby kto¶ potwierdzić...

Sorry Robercie bo odpowiedzialem na pytanie na które udzieliles juz
Pani Marii odpowiedzi. Natomiast chcialem zaadac pytanie skad
zainteresowanie takim drogim rozwiazaniem jakim jest clone+.
A co do zastosowania clone+ to nikt na grupie nie chcial sie przyznac
do zastosowania go z telewizja orange TP. Zamiast tego którys z
grupowiczów przekonywal mnie do Tnk, zupelnie jakbym jej juz nie
przerabial ;-P
<ciach>

--
Brooks

Data: 2011-01-24 09:23:01
Autor: Robert_J
Clone+
...którys z
grupowiczów przekonywal mnie do Tnk

A to już zupełny masochizm ;-))). TnK kosztuje 10 zł miesięcznie, czyli kupno Clone to jakie¶ 4 lata abonamentu za TnK ;-)))).

Data: 2011-01-22 16:26:59
Autor: Brooks
Clone+
On Jan 22, 8:48 am, "Maria" <Maria_TNI...@TNIJTo.pl> wrote:
W a nie natkn am si w necie na Clone+http://www.cloneplus.com/pl/home.html
Podpowiedzcie ciekawskiej, czy sprz t Clone+ op aca si zakupi , gdy mam
CPolsat? Czy wszystkie programy mo na rozprowadzi po pokojach
bezprzewodowo, czy tylko te FTA?
Jakie haczyki czekaj na nieznaj cych si na rzeczy?

Clone+ to dosyc droga "zabawka". Mniej wiecej roczny abonament
któregos pakietu np. w cyfrze+.
Zadam prowokujace pyanie czy chcesz cos dokupic do posiadanego
monoblocka czy pytasz tylko aby zaspokoic ciekawosc?
Idea uzywania clona czy innego splitera polega na podzieleniu
uprawnien karty abonenckiej. Nie ma tu mowy o bezprzewodowym
rozprowadzaniu obrazu i dzwieku. Kazdy dodatkowy dekoder musi miec
podlaczony sygnal z anteny satelitarnej. Moze to byc ta sama antena
dla dwóch dekoderów z zastosowaniem np. konwetera twin.
Kanaly FTA wogóle nie wymagaja kart abonenckich a co za tym idzie
mozna do ich odbioru kupic najtanszy dekoder FTA. Dekoder polsatu po
zakonczeniu umowy abonenckiej prawdopodobnie tez bedzie odbierac
kanaly FTA. Warto to sprawdzic (u operatora) zanim sie go odda na
elektrozlom.

--
Brooks

Data: 2011-01-23 15:57:36
Autor: blur
Clone+
UĹĽytkownik "Brooks"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:8b95f06d-5fe2-4a47-960d-c986b2a1e0da@l7g2000vbv.googlegroups.com...

[...]

ktĂłregos pakietu np. w cyfrze+.

Ostatnio zaprosił mnie znajomy żebym u podłączył spliter dla cyfry + do 3 tunerów, kupił sobie quatro. Przychodzę i co widzę, jest spliter 3 karty, kable i do tego 3 tunery linbox, po godzinie kombinowania okazało się że spliter jest walnięty, tunery najtańsze linboxy są na conaxa , mówię mu że tunery dopiero trzeba przeprogramować a spliter do wymiany na co on wielkie oczy no przecie ja to kupiłem w salonie Canal+ i mało działać od ręki :)

Data: 2011-01-23 16:18:15
Autor: pawell32
Clone+
W dniu 23.01.2011 15:57, blur pisze:
[...]

może dekodery mają zmieniony soft. sprawdzaliście czy dekodery czytają
oryginalnÄ… karte?
programowaliście karty ze spliterem?

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2011-01-23 17:09:24
Autor: blur
Clone+
UĹĽytkownik "pawell32"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:4d3c4660$1@news.home.net.pl...

[...]

dekodery nie czytały oryginalnej karty

programowaliście karty ze spliterem?

oczywiście, po prostu bubel, sprzęt został zwrócony zaraz na drugi dzień

nie jestem lajkonikiem w temacie, tylko dziwi mnie perfidność sprzedawcy który nawciskał sprzętu osobie nie mającej o tym zielonego pojęcia

Data: 2011-01-24 07:33:51
Autor: pawell32
Clone+
W dniu 2011-01-23 17:09, blur pisze:
[...]

dziwne, jeszcze nie trafiłem.
po czy poznałeś, że clone zaliczył pada?

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2011-01-24 09:29:50
Autor: blur
Clone+
UĹĽytkownik "pawell32"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:4d3d1d8f$1@news.home.net.pl...

[...]

gdzie ja napisałem że to były clone ?

Data: 2011-01-24 10:29:25
Autor: pawell32
Clone+
W dniu 2011-01-24 09:29, blur pisze:
gdzie ja napisałem że to były clone ?

fakt, pisałeś bezpośrednio po tym postem, dlatego
uznałem, że masz na myśli ten sam ;-)

--
pozdrawiam.  pawell32

Data: 2011-01-24 11:09:47
Autor: blur
Clone+
UĹĽytkownik "pawell32"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:ihjgpp$bju$1@news.onet.pl...

W dniu 2011-01-24 09:29, blur pisze:
gdzie ja napisałem że to były clone ?

fakt, pisałeś bezpośrednio po tym postem, dlatego
uznałem, że masz na myśli ten sam ;-)

przykleiłem tylko żeby nowego splitero wątku nie zakładać :)

Data: 2011-01-24 15:16:37
Autor: Brooks
Clone+
On Jan 24, 10:09 am, "blur" <bl...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "pawell32"  napisał w wiadomo¶ci grup

W dniu 2011-01-24 09:29, blur pisze:

> gdzie ja napisałem że to były clone ?
>fakt, pisałe¶ bezpo¶rednio po tym postem, dlatego
>uznałem, że masz na my¶li ten sam ;-)

przykleiłem tylko żeby nowego splitero w±tku nie zakładać :)

wysplitowales watek kolego ;-)

Brooks

Data: 2011-01-23 17:28:01
Autor: Brooks
Clone+
On Jan 23, 2:57 pm, "blur" <bl...@poczta.onet.pl> wrote:

<ciach>
Ostatnio zaprosił mnie znajomy żebym u podł±czył spliter dla cyfry + do 3
tunerów, kupił sobie quatro. Przychodzę i co widzę, jest spliter 3 karty,
kable i do tego 3 tunery linbox, po godzinie kombinowania okazało się że
spliter jest walnięty, tunery najtańsze linboxy s± na conaxa , mówię mu że
tunery dopiero trzeba przeprogramować a spliter do wymiany na co on wielkie
oczy no przecie ja to kupiłem w salonie Canal+ i mało działać od ręki :)

No i co wyjales z kapelusza wazna karte conax? Jakis odbiór po
wsunieciu karty conax w spliter?
A czy te Linboxy nie mozna polaczyc w siec (przewodowa) bez uzycia
zewnetrznego splitera?

--
Brooks

Data: 2011-01-24 09:32:47
Autor: blur
Clone+
?Użytkownik "Brooks"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:632bbc7b-5ff6-4fa3-897d-5dcd926b9d29@w17g2000yqh.googlegroups.com...

[...]

nie musiałem z kapelusza, miałem swoj± od TNK , w tunerku ¶migała przez spliter nie,
niestety wcisneli im najtańszego linboxa bez lan

Data: 2011-01-24 15:15:54
Autor: Brooks
Clone+

> [...]

spliter nie,
niestety wcisneli im najtańszego linboxa bez lan

Za zaoszczedzone pieniadze 4-pak piwa?

--
Brooks

Clone+