Clone+

Data: 2011-01-22 15:37:08
Autor: Robert_J
Clone+
Właśnie natknęłam się w necie na Clone+
http://www.cloneplus.com/pl/home.html
Podpowiedzcie ciekawskiej, czy sprzęt Clone+ opłaca się zakupić, gdy mam CPolsat?

Nie ma najmniejszego sensu, ponieważ w CP karta jest parowana z dekoderem/modułem CI. Nie zadziała w żadnym innym urządzeniu :-). To w naszych warunkach działa tylko z C+. I chyba jeszcze z TnK, ale to musiałby ktoś potwierdzić...

Czy wszystkie programy można rozprowadzić po pokojach bezprzewodowo,

To nie rozprowadza programów, ale uprawnienia odbioru z karty "matki" do poszczególnych kart w tunerach. Tuner i tak musi być przy każdym telewizorze.

czy tylko te FTA?

FTA to odbierasz bez żadnych kart, więc po co Clone?

Jakie haczyki czekają na nieznających się na rzeczy?

Właśnie takie jak wyżej napisałem ;-))
Pozdr.

Data: 2011-01-22 16:40:18
Autor: Brooks
Clone+
<ciach>
w CP karta jest
parowana z dekoderem/modułem CI. Nie zadziała w żadnym innym
urządzeniu :-). To w naszych warunkach działa tylko z C+. I
chyba jeszcze z TnK, ale to musiałby ktoś potwierdzić...

Sorry Robercie bo odpowiedzialem na pytanie na które udzieliles juz
Pani Marii odpowiedzi. Natomiast chcialem zaadac pytanie skad
zainteresowanie takim drogim rozwiazaniem jakim jest clone+.
A co do zastosowania clone+ to nikt na grupie nie chcial sie przyznac
do zastosowania go z telewizja orange TP. Zamiast tego którys z
grupowiczów przekonywal mnie do Tnk, zupelnie jakbym jej juz nie
przerabial ;-P
<ciach>

--
Brooks

Data: 2011-01-24 09:23:01
Autor: Robert_J
Clone+
...którys z
grupowiczów przekonywal mnie do Tnk

A to już zupełny masochizm ;-))). TnK kosztuje 10 zł miesięcznie, czyli kupno Clone to jakieś 4 lata abonamentu za TnK ;-)))).

Clone+