Cmentarz

Data: 2020-10-30 17:57:04
Autor: J.F.
Cmentarz

Cmentarze zamkniete ... ale co Prezes brata nie odwiedzi ?
Czy to bedzie delegacja panstwowa, wiec przepisy dla holoty sie jej nie tyczą ? :-)

J.

Data: 2020-10-30 12:37:58
Autor: rowerex
Cmentarz
W dniu piątek, 30 października 2020 17:57:08 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
Cmentarze zamkniete ...

Już za chwileczkę, już za momencik - trafiłem na moment, gdy przed sekundami na dziennikustaw.gov.pl pojawiła się poz. 1917 z rozporządzeniem (jeszcze nie chce się ściągać pdf.) - zakładając zamknięcie cmentarzy od 31-11, należałoby założyć, że chodzi o godz. 00:00, czyli tuż po północy z piątku na sobotę...

Czyli:

- obywatele mają jeszcze kilka godzin by zdążyć odwiedzić cmentarz (wielu zapewne chodzi to po głowie).

- no a czy policja ma również kilka godzin na przygotowanie się (czyt: zaopatrzenie się w odpowiednią ilość druków) do ustawienia w bramach cmentarzy, by każdemu kto po godz 00:00 nie zdąży opuścić obszaru cmentarza wlepić całkiem bezprawny mandat, a najlepiej karę administracyjną?

Się pojawiło w trakcie pisania posta - jak w relacji "na żywo":

,,§ 28a. Od  dnia  31 października  2020 r.  do dnia 2 listopada 2020 r.  zakazuje  się wstępu na  teren  cmentarzy, z wyjątkiem pogrzebu i czynności z nim związanych."

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2020-10-30 21:22:37
Autor: Shrek
Cmentarz
W dniu 30.10.2020 o 20:37, rowerex@op.pl pisze:

[...]

Policja aktualnie nie działa - przynajmniej w warszawie - pilnują puste dome kaczelika (bo zapewne spierdolił) i czynowników prtyjnych. Pozostali to przyjedni i nawet jakbyś im kazał ponaklejać kartki na wejściach do cmentarzy to się pogubią.

--
Shrek

Data: 2020-10-30 22:33:15
Autor: Animka
Cmentarz
W dniu 2020-10-30 o 20:37, rowerex@op.pl pisze:
[...]

Nie wlepią mandatow, bo nie ma policjantów. Pan najwyższy prezes wziął sobie do ochrony 60 radiowozów i helikopter.
Zamkną bramy cmentarzy o  godz.24:00 i ten kto nie zdąży wyjść pomieszka na cmentarzu do 3-go listopada .

--
animka

Data: 2020-10-31 22:18:36
Autor: WAM
Cmentarz
On Fri, 30 Oct 2020 22:33:15 +0100, Animka <animka@tonie.ja.wp.pl>
wrote:

Zamkną bramy cmentarzy o  godz.24:00 i ten kto nie zdąży wyjść pomieszka na cmentarzu do 3-go listopada .
W Ciecinie ciężko byłoby zamknąć te bramę:
https://goo.gl/maps/KomDuKF8KauQbB9Y6

WAM
--
www.nawakacje.pl ?
pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

Data: 2020-10-31 22:54:38
Autor: Animka
Cmentarz
wrote:

Zamkną bramy cmentarzy o  godz.24:00 i ten kto nie zdąży wyjść pomieszka
na cmentarzu do 3-go listopada .
W Ciecinie ciężko byłoby zamknąć te bramę:
https://goo.gl/maps/KomDuKF8KauQbB9Y6

Pięknie tam, ale cmentarza nie widzę.
Dzisiaj na jakiś cmentarz przyjechało 60 km. małżeństwo. Mąż podsadzał żonę przez bramę wieczorem, potem pomagał jej w przechodzeniu z powrotem. Dziwne to, że cmentarz zamknięty, a wszystkie groby były oświetlone. Reporterzy robili zdjęcia i solidaryzowali się z tym małżeństwem. To jest chyba na stronie Super Expresu.

--
animka

Data: 2020-10-31 23:34:30
Autor: WAM
Cmentarz
On Sat, 31 Oct 2020 22:54:38 +0100, Animka <animka@tonie.ja.wp.pl>
wrote:

W Ciecinie ciężko byłoby zamknąć te bramę:
https://goo.gl/maps/KomDuKF8KauQbB9Y6
Pięknie tam, ale cmentarza nie widzę.
Za tą bramą jest cmentarz. Jeden z największych na świecie.

WAM

Data: 2020-11-01 00:21:13
Autor: Marcin Debowski
Cmentarz

Wjechałem za bramę i widzę, że wojsko już pilnuje aby nikt nie wlazł: https://goo.gl/maps/mnvgSrqfcrfLmwWz6

--
Marcin

Data: 2020-11-01 18:20:05
Autor: Animka
Cmentarz
wrote:

[...]

Jakie to podłe, że panocków nie interesuje to, że wojsko i milicja to też ludzie i wirusem mogą się zarazić. Na dodatek ci wojskowi są bez maseczek. To jakaś paranoja.

--
animka

Data: 2020-11-03 19:33:25
Autor: PiotRek
Cmentarz
wrote:

[...]

W 2014 roku nie było obowiązku noszenia maseczek.

--
P.

Data: 2020-11-03 20:11:46
Autor: Animka
Cmentarz
wrote:

[...]

Co się działo w 2014 roku, bo nie mogę sobie skojarzyć?

--
animka

Data: 2020-11-03 21:50:49
Autor: PiotRek
Cmentarz
W dniu 2020-11-03 o 20:11, Animka pisze:

> Co się działo w 2014 roku, bo nie mogę sobie skojarzyć?

W 2014 roku samochód należący do Google przejechał się po Cmentarzu Centralny w Szczecinie (na którym zarejestrował żołnierzy, o których pisałaś).

--
P.

Data: 2020-11-04 12:57:06
Autor: Animka
Cmentarz
W dniu 2020-11-03 o 21:50, PiotRek pisze:

 > Co się działo w 2014 roku, bo nie mogę sobie skojarzyć?

W 2014 roku samochód należący do Google przejechał się po Cmentarzu Centralny w Szczecinie (na którym zarejestrował żołnierzy, o których pisałaś).

Aha! Czyli to zdjęcie jest z 2014 roku! LOL

--
animka

Data: 2020-11-01 19:39:42
Autor: Michal Jankowski
Cmentarz
wrote:

Zamkną bramy cmentarzy o  godz.24:00 i ten kto nie zdąży wyjść pomieszka
na cmentarzu do 3-go listopada .
W Ciecinie ciężko byłoby zamknąć te bramę:
https://goo.gl/maps/KomDuKF8KauQbB9Y6

Zaraz tam zamknąć:

https://bi.im-g.pl/im/5e/3d/19/z26464862V.jpg

Ale nie wiem, czy wypuszczają. :)

   MJ

Data: 2020-11-01 19:53:10
Autor: Shrek
Cmentarz
W dniu 01.11.2020 o 19:39, Michal Jankowski pisze:

Zaraz tam zamknąć:

https://bi.im-g.pl/im/5e/3d/19/z26464862V.jpg

Ale nie wiem, czy wypuszczają. :)

Strzelają, na żeby przebywać legalnie to trzeba być martwym:P

--
Shrek

Data: 2020-11-01 23:31:07
Autor: Animka
Cmentarz
wrote:

[...]

Widzę, że brama zamknięta i stoi nieugięty pan w żóltej kamizelce. Może za parę zł. wpuści, ale czy wypuści to będzie zależało od jego humoru chyba.

Jeszcze trochę to i toalet będa pilnować. Nad Auchanem pietro wyżej jest toaleta, ale zaryglowana. Jest tam też przyychodnia lekarska i zamknięta .. Kontakt tylko przez telefon i e-maila. Do toalety w przychodni ni diabła nie wpuszczą. W carrefourze jest otwarta elegancka toaleta, ale to raczej daleko. Tak sobie myślę, że z dnia na dzień będzie coraz gorzej i wojsko będzie toalet pilnować ;-)

Z tym zdjęciem kojarzą mi się koncerty  (głupie skojarzenie, ale) zespołów zagranicznych  w Kongresowej czy na Torwarze. Tłum ludzi bez biletów pod bramami i co jakiś czas wpuszczali, bo mieli dobre serca, a bilety były bardzo drogie, szczególnie dla nastolatków. Moja siostrzenica "diabelica" wszędzie i zawsze weszła, a potem opowiadała.
Pomyślałam sobie, co, ja mam być gorsza od Kaśki? Wzięłam córke i pojechałyśmy na Torwar. Występ Modern tolking. Długo nie stałyśmy u "wrót".Wpuścili nas za darmo.
Na tym Torwarze kurz, smród, zapach potu. Brak klimatyzacji. Wepchnęłyśmy się z córka na początek, ale w tym tłumie normalnie zaczynałam się dusić z braku powietrza. Wyszłyśmy przed zakończeniem koncertu nie bardzo smutne z tego powodu bo co to za przujemnośc oglądać pajaca z nowa żonką-śpiewającego z playbacku (nie wiem czy dobrze napisałam playback). Koncert to powinien byc koncert, a nie udawanie, że się śpiewa.
Nie na temat napisałam, ale jakoś dziwnie mi się te bramy skojarzyły.

Teraz w telewizji koncert na cześć ś.p Lipki. Maryla Rodowicz tak stękała, że nie mogłam tego słuchać, Umiński to śpiewal tak jakby miał jakąs rurke w gardle. Ogólnie kompromitacja. Jeden jedyny, niepowtarzalny Krzysztof Cugowski pięknie jak zwykle zaśpiewał.

--
animka

Data: 2020-11-03 10:28:27
Autor: Tomasz Kaczanowski
Cmentarz
[...]

Czy czynnością związaną z pogrzebem nie jest przeżywanie żałoby i modlitwa? Co z tego, ze pogrzeb był 10 lat temu, przecież mogę sobie żałobę obchodzić tag długo jak chcę...

--
http://kaczus.ppa.pl

Data: 2020-10-30 18:42:52
Autor: ąćęłńóśźż
Cmentarz
Śp. Prezydent RP pochowany jest w katedrze, a nie na cmentarzu.

Data: 2020-10-30 19:32:23
Autor: Animka
Cmentarz
W dniu 2020-10-30 o 17:57, J.F. pisze:

Cmentarze zamkniete ... ale co Prezes brata nie odwiedzi ?
Czy to bedzie delegacja panstwowa, wiec przepisy dla holoty sie jej nie tyczą ? :-)

Mamusię to raczej napewno odwiedzi. Cały cmentarz będzie jego.

Przy okazji zapytam: gdzie rozdają takie maseczki? Już tyle nawydawałam pieniędzy na różne maseczki, więc chociaż jedną chciałabym dostać za darmo. Taką:
https://www.se.pl/wiadomosci/polityka/koronawirus-w-polsce-zamkna-szkoly-i-przedszkola-premier-wyjasnia-aa-DbHq-kWR9-6N5p.html

--
animka

Data: 2020-11-02 11:26:46
Autor: Olin
Cmentarz
Dnia Fri, 30 Oct 2020 17:57:04 +0100, J.F. napisał(a):

Cmentarze zamkniete ... ale co Prezes brata nie odwiedzi ?

Ale Cacescu jedzie na Wawel. Oprócz królów spoczywają tam:

- książę Józef Poniatowski (rozbił Austriaków pod Raszynem)
- marszałek Józef Piłsudski (rozbił bolszewików pod Warszawą)
- prezydent Lech Kaczyński (rozbił samolot pod Smoleńskiem)

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl