Co..

Data: 2012-09-20 17:40:33
Autor: Trybun
Co..

sądzicie o tym aparacie?

http://www.mgsm.pl/pl/katalog/alcatel/ot993d/Alcatel-OT-993D.html

Czy 4" wystarczą do w miarę wygodnego przeglądania netu?

Data: 2012-09-21 05:40:48
Autor: PiteR
Co..
Trybun pisze tak:

Czy 4" wystarczą do w miarę wygodnego przeglądania netu?

10" 1024x600 też nie ;)

--
Piter

Data: 2012-09-21 09:02:14
Autor: Trybun
Co..
W dniu 2012-09-21 05:40, PiteR pisze:
Trybun pisze tak:

Czy 4" wystarczą do w miarę wygodnego przeglądania netu?

10" 1024x600 też nie ;)

Nie pytam o komfortowe przeglądanie stron, ale o takie w miarę znośne;-). Mam tablet  7"  480x800 i nie narzekam, ale już w telefonie 3" przeglądanie netu to istna tortura.

Data: 2012-09-21 09:30:28
Autor: MM
Co..
Użytkownik "Trybun" <ilich@yachoo.com> napisał
Czy 4" wystarczą do w miarę wygodnego przeglądania netu?
10" 1024x600 też nie ;)
Nie pytam o komfortowe przeglądanie stron, ale o takie w miarę znośne

OIDP to są parametry takie jak w Galaxy S, więc można uznać, że nie będzie to tortura ;)

Data: 2012-09-21 14:19:00
Autor: Trybun
Co..
W dniu 2012-09-21 09:30, MM pisze:
[...]

No ale  ekran GS to chyba super amoled, cokolwiek to znaczy..

Data: 2012-09-21 09:41:19
Autor: Michal Tyrala
Co..
On Fri, 21 Sep 2012 09:02:14 +0200, Trybun wrote:

> 10" 1024x600 też nie ;)

 Nie pytam o komfortowe przeglądanie stron, ale o takie w miarę  znośne;-). Mam tablet  7"  480x800 i nie narzekam, ale już w telefonie  3" przeglądanie netu to istna tortura.

A ten 3" to ma 640x480, czy 320x240? :-)
IMO o ile nie masz jakiegos ciezkiego defektu wzroku, to istotniejsza
jest rozdzielczosc niz fizyczny rozmiar ekranu.
Ja z Sensation (4.3", 540x960) przezylem kwartal bez komputera, wiec IMO
spokojnie się da.

pozdrawiam,
--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2012-09-21 14:20:34
Autor: Trybun
Co..
W dniu 2012-09-21 11:41, Michal Tyrala pisze:
[...]

240x400. Nie mam, nawet do czytania nie używam okularów. Problem nie nie leży w braku kryształowych znaków w tym telefonie z 3calowym ekranikiem, ale po prostu wszystko w nim jest za małe. Np. do przewijania strony muszę ją powiększać bo nie można trafić precyzyjnie w odnośnik. W tablecie 7" z niezbyt przecież wysoką rozdzielczością nie ma tego typu problemów.

Choć ten Twój ma większy ekran i rozdzielczość to jednak już mam jakiś odnośnik - dzięki za opinię.

Data: 2012-09-23 15:21:50
Autor: Adramelech
Co..
Trybun <ilich@yachoo.com> Odpowiedz na news:k3hlvb$igt$2news.task.gda.pl:

240x400. Nie mam, nawet do czytania nie używam okularów. Problem nie nie leży w braku kryształowych znaków w tym telefonie z 3calowym ekranikiem,

Pierwsza Omnia? Wgraj customa z WM6.5.x będzie wygodniej.

Piotr Sobolewski
adramel.cba.pl - portfolio 3d

Data: 2012-09-24 09:20:57
Autor: Trybun
Co..
W dniu 2012-09-23 17:21, Adramelech pisze:
[...]

Pozdrawiam

Nie, jest to Samsung Monte.

Data: 2012-09-21 10:03:02
Autor: Q