Co

Data: 2010-07-26 18:02:08
Autor: apr...
Co
te qrwy wyprawiają to się w pale nie mieści !
http://tiny.pl/h7cb5
...Rodzina z trójką dzieci na zakup nowych książek musi wydać 2 tys. zł, a wydawcy dzięki nowelizacji ustawy zarobią w tym roku najwięcej od 10 lat - wylicza "Dziennik Gazeta Prawna"...

Data: 2010-07-26 20:10:14
Autor: Wiesiaczek
Co

Użytkownik " apr..." <aprecjator.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i2kij0$gcv$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jebać biednych!

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2010-07-26 20:19:25
Autor: jadrys
Co
  W dniu 2010-07-26 20:02,  apr... pisze:
[...]

Do kogo masz pretensje?

Data: 2010-07-26 18:53:37
Autor: apr...
Co
jadrys <andrzej203@op.pl> napisał(a):
> [...]
> wydawcy dzięki nowelizacji ustawy zarobią w tym roku najwięcej od 10 lat -

do stada bezmyślnych baranów głosujących od 20 lat na te same świńskie ryje / żydokomunistyczne / z lewa i prawa i do ciebie też, jak już. --

Data: 2010-07-26 21:22:26
Autor: jadrys
Co
  W dniu 2010-07-26 20:53,  apr... pisze:
[...]

A kto krzyczał - "precz z komuną", - "chcemy gospodarki rynkowej i demokracji" ?? Ja słysząc te hasła tylko pukałem się w czoło i z politowaniem patrzyłem na "baranów" je wznoszących..

Data: 2010-07-26 12:48:09
Autor: J-23
Co
On 26 Lip, 21:22, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

> [...]

demokracji" ?? Ja słysząc te hasła tylko pukałem się w czoło i z
politowaniem patrzyłem na "baranów" je wznoszących..

Co w tej "komunie" bylo atrakcyjnego? moze kartki na cukier? albo na
benzyne? bo juz tzw. "maly fiat" to absolutny szczyt techniki byl...
hm! O palowaniu w zomowskich nyskach subtelnie pomilcze.

J-...

Data: 2010-07-26 22:02:44
Autor: jadrys
Co
  W dniu 2010-07-26 21:48, J-23 pisze:
[...]

To że nie musiałeś stawać w kolejce po zasiłek dla bezrobotnych, mogłeś pracować na swoim.. i co najważniejsze - wtedy Polska była Polską, a nie tanią dziwką dla "zachodu" jak jest dzisiaj..

Data: 2010-07-26 22:09:34
Autor: Bogdan Idzikowski
Co

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i2kpmp$vvj$1news.onet.pl...
[...]

Bo była tanią dziwką dla "wschodu". Co za różnica dla dziwki. Jebią ją jednakowo.

Data: 2010-07-27 09:30:19
Autor: jadrys
Co

[...]

Nie, nie była.. Przykładem defilady na placu czerwonym - Polscy przywódcy zawsze stali w pierwszym rzędzie przy przywódcach ZSRR.. Z tanią dziwką nikt by się nie afiszował tak ostentacyjnie. A teraz masz - pod obchody rocznicy bitwy pod "Monte Cassino" nawet nie zaproszono Polaków..

Data: 2010-07-26 22:53:08
Autor: J-23
Co
On 26 Lip, 22:02, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

> [...]

pracować na swoim.. i co najważniejsze - wtedy Polska była Polską, a nie
tanią dziwką dla "zachodu" jak jest dzisiaj..

Co za roznica czy sie stoi w kolejce po zasilek, czy w kolejce po
kielbase?
Nie stoje w pierwszej, i nie stalem nigdy w tej drugiej,
peerelowskiej.
Faktem jest, ze na socjalistycznych wielkich budowach zatrudniano
nadwyzki demograficzne z Polski "B".
Teraz okazuje sie sie 2/3 ludzi w RP to "odpady", z ktorymi nie
wiadomo co zrobic.
Bo ani kwalifikacji, ani wyksztalcenia. A do lopaty sie juz nie
zatrudnia, z uwagi na powszechnosc wszelkich maszyn do prac ziemnych.
Jak mniemam, nie zyles w okresie PRL-u skoro twierdzisz ze ktos
wowczas "pracowal na swoim".
Na jakim "swoim"???

J-...

Data: 2010-07-27 08:13:28
Autor: Bogdan Idzikowski
Co

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:11c05a88-c566-4a51-97c6-3f4eb675fedec16g2000vbp.googlegroups.com...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Ja pracowałem na swoim. Od początku lat 80-tych miałem zakład rzemieślniczy.

Data: 2010-07-27 09:28:54
Autor: jadrys
Co
  W dniu 2010-07-27 07:53, J-23 pisze:
[...]

Stanie po zasiłek jest upokorzeniem. Jest to przecież forma żebractwa.

Do tej twojej segregacji klasy pracującej nie odniosę się.. - Ponieważ takich bzdur nie wymyśliłby nawet  sam Walther Funk..

Jak to nie na swoim? A czyje były kopalnie, huty. stocznie PGR-y itd?

Data: 2010-07-27 01:17:26
Autor: J-23
Co
On 27 Lip, 09:28, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

> [...]

takich bzdur nie wymyśliłby nawet  sam Walther Funk..

Jak to nie na swoim? A czyje były kopalnie, huty. stocznie PGR-y itd?

Qrde, jakiej segregacji? Jak jestes taki przystojny to idz na rozmowe
kwalifikacyjna w gumiakach i bez dyplomu ukonczenia chocby licencjatu,
oraz bez znajomosci j.odcego... To jest selekcja, na przystajacych do
wspolczesnych zasad funkcjonowania w spoleczenstwie postindustrialnym,
i na tych co nie przystaja. To nie jest walka klasowa. Jest to podzial
na zdolnych pracowitych i ustosunkowanych, i tych co nie maja
szczescia w zyciu.

Czyje były kopalnie, huty. stocznie PGR-y itd... to sobie sam
odpowiedz, bo moje nie byly na pewno. Choc jak sadze doplacalem do
tego badziewia ze swojej pensji. A zarcie i tak bylo na kartki, i
wystane w dlugich kolejkach.

J-...

Data: 2010-07-27 14:10:31
Autor: Wiesiaczek
Co

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:f631fd0b-fed8-4eb2-a6bd-7beda93dd683t19g2000vbf.googlegroups.com...
On 27 Lip, 09:28, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
[...]

[...]

-- -- -- -- -- -- -

To teraz skup się i odpowiedz:
Jakie żarcie było na te kartki, którymi się tak ekscytujesz (mam na myśli jakość)?
Jakie żarcie jest w obfitości, tanie i bez kolejki w sklepach Biedronka, Groszek etc.? (podaj zawartość soi GMO, kukurydzy GMO, chemii, konserwantów etc. w stosunku do podstawowego składnika: mięsa)
Skąd się bierze coraz więcej ludzi na oddziałach onkologicznych?
O ile dłuższe są obecnie kolejki do lekarzy (pamiętaj o zapisach na pilne zabiegi z wyprzedzeniem roku lub więcej)?
Ile ludzi zmarło z głodu i/lub zimna w PRL-u a ile obecnie?
Jaki jest poziom wykształcenia maturzysty w PRL-u a jaki obecnie?
Ile wynosiło zadłużenie Polski za Gierka (w szczycie ówczesnego zadłużenia) a ile teraz?
Jakie było bezrobocie?
W jakim stopniu byliśmy niezależni pod względem wyżywienia i surowców przemysłowych?
Ile wynosił majątek kraju będący w rękach Polaków a ile wynosi teraz?

Na razie tylko tyle, to przecież tylko proste pytania.

Data: 2010-07-27 05:35:11
Autor: J-23
Co
On 27 Lip, 14:10, "Wiesiaczek" <ciotkazielin...@vp.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:f631fd0b-fed8-4eb2-a6bd-7beda93dd683t19g2000vbf.googlegroups.com...
[...]

Odpowiem w zakresie, ktory mnie dotyczy. Na zasadzie - pierwsza czsc
linijki to czasy peerelu, dalej czasy wspolczesne.
Fiat 126p - Passat 2,5 TDI z automatem
mieszkanie w bloku M-3 - dom wolnostojacy w miescie + caloroczny na
wsi
otrzymanie paszportu graniczylo z cudem - za granice jezdze kilka razy
w miesiacu, bo zarowno zona jak i dzieci, w Polsce nie mieszkaja.
urlop nad polskim morzem, biednie i zimno - na ogol w poludniowej
czesci Europy
teraz odnosnie Twojej uwagi, do jakosci jedzenia:
glownie tluste potrawy z udzialem miesa - miesa jak najmniej, kuchnia
raczej grecko-wloska + wina rozne

proste pytania - proste odpowiedzi

Zdluzenie Gierka, i inne zdluzenia nie obchodza mnie w ogole, bo ja
dlugow nie mam. W niepowazaniu mam niezaleznosc PRL, surowcowa i w
produkty rolne, skoro zarcie bylo na kartki, i benzyna rowniez Mysle,
a nawet jestem pewny (niedawno byla informacja
http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/rekordowe;oszczednosci;polakow,57,0,579129.html)
ze w "rekach" polakow znajduje sie calkiem pokazny majatek. W dup...
mam dlug panstwowy, bo to swiadczy ze najlepiej jest w tych obszarach
gdzie tzw. panstwo z chciwymi pazurami, nie wpieprza sie do zycia
Polaka.

J-...

PS. piles nie jedz, nie piles napij sie

Data: 2010-07-27 15:05:37
Autor: Wiesiaczek
Co

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:8c655f48-e342-4ae7-93a5-88cbbebcff8fv23g2000vbi.googlegroups.com...
[...]

================

To może napisz, po co w ogóle wypowiadasz się na polskiej grupie?
Żeby poszpanować swoim (?) dorobkiem?
Powiedz o tym dobrobycie ludzom odżywiającym się na tyłach sklepów tym, co wyrzucą do śmietników.
Powiedz im, że "glownie tluste potrawy z udzialem miesa" są niezdrowe.

Polska jest w sytuacji kogoś, kto srzedał dom odziedziczony po rodzicach , którzy go budowali całe życie, w zamian za świecidełka, kolorowe reklamy, makdonaldy, komórki etc.
I teraz mówi, jak to jest wspaniale jest teraz!
To, że już nie mieszka w swoim kraju nic go nie obchodzi i wisi mu, że jego dzieci i wnuki będą niewolnikami innych.

P.S. Ja urlop spędzam raczej w północnej Afryce i to najczęściej dwa razy w roku, samochód też mam nieco lepszy, ale to mi nie przesłania tego, co się dzieje dookoła mnie, w moim kraju.

Data: 2010-07-27 22:25:52
Autor: Polok_prawdziwy
Co
Wiesiaczek wrote:

P.S. Ja urlop spędzam raczej w północnej Afryce i to najczęściej dwa razy
w roku, samochód też mam nieco lepszy, ale to mi nie przesłania tego, co
się dzieje dookoła mnie, w moim kraju.

Niemenc siem ztym gupielokiem, semsu nima...

- tsa łodcekać porem lotek, az robotem straci - potem gały musiem zaświecom...

Data: 2010-07-27 22:44:51
Autor: J-23
Co

===============>
[...]

Wypowiadam sie zeby przekazac, ze w zyciu trzeba zapierda... i wybijac
sie ponad przecietnosc. Czasem uda sie odniesc sukces. Samo biadolenie
i oskarzanie kolejnych politykow, kasy piszacemu takie elaboraty nie
przyniesie. Od takiego biadolenia lepsze juz jest zbieranie butelek,
bo zawsze jakis grosz "wpadnie". Jak chodzi o Polske czasow PRL-u i
Twoja analogie zwiazana z jakims domem, to mnie sie wydaje ze to byl
taki dom, w ktorym wszyscy wiedzieli jak zyc ale nikt nie wiedzial za
co. W krajach znacznie bogatszych od Polski tez sa ludzie, ktorzy
zbieraja odpadki i zyja na ulicy. Czesto spia we wnekach witryn
sklepowych, lub wrecz na chodniku. Zycie to je bajka, albo ruchasz,
albo ciebie ruchaja...

J-...

Data: 2010-07-28 08:10:21
Autor: Wiesiaczek
Co

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:bc32526a-c015-468d-b4fa-86b948a091c5d37g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

"Wypowiadam sie zeby przekazac, ze w zyciu trzeba zapierda... i wybijac
sie ponad przecietnosc. "

Czyli jesteś zwolennikiem wyścigu szczurów.
Zauważ, że matematycznie tylko połowa społeczeństwa może wybić się "ponad przeciętność".
Praktycznie rozkład jest inny i np. tylko 10-20% wybije się znacznie wyżej niż reszta. Co robić z tą resztą?
Przecież jak ci pozostali się wybiją to Ty spadniesz automatycznie na dno, co powiesz wtedy?

"Zycie to je bajka, albo ruchasz, albo ciebie ruchaja...

To takie maksymy tatuś Ci wciskał?
Mnie raczej uczono: "Żyj i daj żyć innym"

Data: 2010-07-28 03:14:28
Autor: J-23
Co
On 28 Lip, 08:10, "Wiesiaczek" <ciotkazielin...@vp.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:bc32526a-c015-468d-b4fa-86b948a091c5d37g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

[...]

Nie jestem zwolennikiem niczego w zakresie zycia spolecznego, w tym i
nie jestem zwolennikiem "wyscigu szczurow". Bo co to ma do rzeczy, czy
ktos jest zwolennikiem panstwa opiekunczego, czy krwawego drapieznego
kapitalizmu. Pytanie jaki wplyw na ksztaltowanie ogolnie mowiac
otoczenia, ma jednostka? Moim zdaniem, zaden. Od tysiecy lat mimo
roznych okolicznosci zawsze nieliczne jednostki zdobywaly dobra i
zaszczyty kosztem pozostalej mniej ekspansywnej reszty spolecznosci.
Czy jaks czesc z poszczegolnych grup umrze, wyginie, czy wyprowadzi
sie na inna planete, to zasada pozostanie podobna, bo jest rzeczona
zasada utrwalona od tysiacleci. Zawsze zasadne sa proby stworzenia
ustroju tzw. sprawiedliwosci spolecznej. Sam mam poglady centro-
lewicowe, i bliskie sa mi rozwiazania panstw skandynawskich w tym
zakresie. Ale jak na razie Polska jest krajem prawicowo-katolickim, i
moje poglady niestety sa malo popularne. Mozna albo sie dostosowac,
albo wyjechac.

J-...

To takie maksymy tatuś Ci wciskał?
Mnie raczej uczono: "Żyj i daj żyć innym"

takie trywialne kolokwializmy sa wielce niestosowne, bo po pierwsze
wychowalem sie bez ojca, a po drugie niejako sugeruja brak
odpowiedniej wiedzy i swiadomosci u rozmowcy, ktory niejako pod
wplywem zlych zabiegow wychowawczych jest pozbawiony dystansu i
rozeznania w przedmiocie poruszanych zagadnien.

Data: 2010-07-28 03:55:22
Autor: J-23
Co
> [...]

wplywem zlych zabiegow wychowawczych jest pozbawiony dystansu i
rozeznania w przedmiocie poruszanych zagadnien.

po korekcie, za duzo "niejako":

takie trywialne kolokwializmy sa wielce niestosowne, bo po pierwsze
wychowalem sie bez ojca, a po drugie sugeruja brak

Data: 2010-07-27 23:41:36
Autor: jadrys
Co
  W dniu 2010-07-27 10:17, J-23 pisze:
[...]

"Polska B",  "2/3 to odpady" .. Kim ty do diabła jesteś, J 23?

[...]

Ja wiem czyje były. Na pewno nie wiecznie nienażartych kapitalistycznych świńskich ryjów. Na których byśmy pracowali.

Kartki były przez krótki okres czasu.. A i te kolejki nie zawsze były długie.

Data: 2010-07-27 10:57:53
Autor: Wojciech Pietruszewski
Co
W dniu 2010-07-27 09:28, jadrys pisze:

Jak to nie na swoim? A czyje były kopalnie, huty. stocznie PGR-y itd?

Państwa.

--
Wojciech Pietruszewski

PGP PUBLIC KEY http://cnetside.net/0xD386865A.asc

Data: 2010-07-27 11:24:30
Autor: Polok_prawdziwy
Co
Wojciech Pietruszewski wrote:

W dniu 2010-07-27 09:28, jadrys pisze:

Jak to nie na swoim? A czyje były kopalnie, huty. stocznie PGR-y itd?

Państwa.

A Pańctwo, to wto był, GNOJAżU...!?

Data: 2010-07-27 13:24:26
Autor: Wojciech Pietruszewski
Co
W dniu 2010-07-27 11:24, Polok_prawdziwy pisze:
Wojciech Pietruszewski wrote:

W dniu 2010-07-27 09:28, jadrys pisze:

Jak to nie na swoim? A czyje były kopalnie, huty. stocznie PGR-y itd?

Państwa.

A Pańctwo, to wto był, GNOJAżU...!?

O i mała uwaga, określenie Polak prawdziwy niespecjalnie pasuje do
Ciebie. Socjalista prawdziwy, Komunista prawdziwy prędzej.

I jak już wspomniałem, oszczędź sobie tych chamskich docinek.

Data: 2010-07-27 13:44:34
Autor: Polok_prawdziwy
Co
[...]

A coto, według ciebie "komunista"...?

Data: 2010-07-27 23:35:12
Autor: jadrys
Co
  W dniu 2010-07-27 13:44, Polok_prawdziwy pisze:
[...]

Wg. ogłupionych propagandą komunista to ktoś zły..

Data: 2010-07-27 23:35:27
Autor: jadrys
Co
  W dniu 2010-07-27 10:57, Wojciech Pietruszewski pisze:
W dniu 2010-07-27 09:28, jadrys pisze:

Jak to nie na swoim? A czyje były kopalnie, huty. stocznie PGR-y itd?
Państwa.

Tak, czyli nasze - Polaków. Pracowaliśmy na swoim.

Data: 2010-07-26 22:27:53
Autor: Klin
Co
Użytkownik jadrys napisał:

A kto krzyczał - "precz z komuną", - "chcemy gospodarki rynkowej i
demokracji" ?? Ja słysząc te hasła tylko pukałem się w czoło i z
politowaniem patrzyłem na "baranów" je wznoszących..

   Nie było wyjścia przez coraz bardziej nieszczelne granice uciekali ludzie.
   Mur Berliński nie wystarczał coś z tym trzeba było zrobić. System
   kruszał ludzie głosowali nogami. Zakazany owoc nęcił. Nie wydaję
   mi się by ten drenaż mózgów udało się przyhamować stąd nasze
   problemy.

Data: 2010-07-27 09:28:26
Autor: jadrys
Co
  W dniu 2010-07-26 22:27, Klin > pisze:
Użytkownik jadrys napisał:

[...]

Te zamknięte granice to jeden z największych absurdów władz PRL-u. Na dobrą sprawę to chyba nikt nie wie czemu to miało służyć?

Data: 2010-07-27 10:53:31
Autor: Wojciech Pietruszewski
Co
W dniu 2010-07-27 09:28, jadrys pisze:

Te zamknięte granice to jeden z największych absurdów władz PRL-u. Na
dobrą sprawę to chyba nikt nie wie czemu to miało służyć?

Bo gdyby były otwarte to ludzie by uciekli.

Też mi piękne czasy, lata ruskiej grabieży, prześladowań i smalcu w
sklepach.

Data: 2010-07-27 11:23:37
Autor: Polok_prawdziwy
Co
Wojciech Pietruszewski wrote:

Też mi piękne czasy, lata ruskiej grabieży, prześladowań i smalcu w
sklepach.

Ruskiej grabiezy...?

- ato syćkie surowce do dalsego psetwozanio, rudy, paliwa, milutarnom łochronem, wyposazenie armji itd zadarmo miały ci Kacapy dować, ty śMIERDZONCY MAMUCIE, cyjak...!?

Popats sem ino dzisioj na polckom armiem - porem niefruwajoncych F16 i porem "wuzuw bojowych", wture na kupie krowiej siem rozlatujom, mo...

Dzisioj, gdyby do milutarnego starcio dojść miało, to Polcka prendzej by padła, niźli w 1939-ym, ty KAPUSTOKWAśNO...!!!

PS - a niewspominom, ze jesce DWA POKOLENIA POLOKUW musi ten hamerykońcki złom spłocać...!!!

Data: 2010-07-27 13:07:08
Autor: Wojciech Pietruszewski
Co
W dniu 2010-07-27 11:23, Polok_prawdziwy pisze:
[...]

śMIERDZONCY MAMUCIE? Litości.. oszczędź sobie tego typu pyskówki.
Frustracja Ci wcale nie służy.

Ruskiej grabieży, tak. Nie chodzi o dary z serca samej matki rosji tylko
o wykradanej polskiej technologi, o tym jak każdego dnia obywatel był
traktowany jak popychadło i ostatecznie o tym że przez te wszystkie
lata, jakże wspaniałego ustroju, Polska stała się krajem tak zacofanym,
że musiała kupować obcą technologię do produkcji najprostszych rzeczy.
Spójrz na Poloneza, przez tyle lat, jedno auto, duma polskiej motoryzacji!

[...]

Pozostałością po tym całym ustroju była wielka nierentowna i
przestarzała armia, którą i tak zlikwidowali.

Następnym razem, komunisto, przyłóż się mocniej do tego co wypisujesz.

Data: 2010-07-27 13:43:21
Autor: Polok_prawdziwy
Co
[...]

Znacysiem mom rozumieć, ze psed II wojnom Polcka łokrutnom potengom technicnom była, ino Kacapy jej syćkie projekty latryn z serduskiem wykradły...?

Cotam latryny...!!!
- psedwojennom elektryfikacjem,struktury skolnictwa, tak rozbudowane, ze chopy naucane były nie jednym, ino TSEMA KSYZYKAMI siem podpisywać, nom wykradły...!!!
Dotego dochodzom KUNIE.
Armijne, wysokostechnicyzowanie KUNIE, FURKI I SABELKI...!!!

Wcasie, gdy hitrelowskie Miemce ino gupie cołgi, cienckie harmaty, flotem i gupie lotnictwo miały, my, Polcka Psedwojenno biłymy ich nasom technikom wciongu 1 tygodnia...!!!

Itom nasom technikem i jej myśl Kacapy nom wykradły...!

Inacej by wojny niewygrały...!

No...
- CIMNOMASO...

Data: 2010-07-27 14:24:59
Autor: Wojciech Pietruszewski
Co
W dniu 2010-07-27 13:43, Polok_prawdziwy pisze:
[...]

Skoro poruszasz temat latryn to napisz o tym, że papieru toaletowego nie
było w sklepach.

[...]

Polska kawaleria odnosiła sukcesy w walce z czołgami. Jeżeli uważasz, że
lataliśmy z szabelkami na czołgi to proponuję zmienić książki, z tych
komunistyczno-propagandowych na te prawdziwe.

Wcasie, gdy hitrelowskie Miemce ino gupie cołgi, cienckie harmaty, flotem i gupie lotnictwo miały, my, Polcka Psedwojenno biłymy ich nasom technikom wciongu 1 tygodnia...!!!

Ty na prawdę jesteś patriotą, jak mogłem wątpić..

...ale skoro pojawił się temat II wojny światowej,to napisz kto strzelał
nam w plecy? Czyżby Rosjanie złamali pakt o nieagresji? Nie.....

Itom nasom technikem i jej myśl Kacapy nom wykradły...!

Napisz o Jacku Karpińskim, informatyku, którego projekt został wycofany.
Projekt naddźwiękowego odrzutowca stworzony przez polskich inżynierów,
który został zaniechany. O takich rzeczach nie mówisz.

No...
- CIMNOMASO...

A Ty ciągle swoje.

Data: 2010-07-27 22:21:13
Autor: Polok_prawdziwy
Co
Wojciech Pietruszewski wrote:

Tak sceze pedziawsy, to godać ztobom misiem niechce...

- skoda mi casu, wolem z Marynom wdohtora siem zabawić...

Data: 2010-07-27 23:33:55
Autor: jadrys
Co
  W dniu 2010-07-27 10:53, Wojciech Pietruszewski pisze:
W dniu 2010-07-27 09:28, jadrys pisze:

Te zamknięte granice to jeden z największych absurdów władz PRL-u. Na
dobrą sprawę to chyba nikt nie wie czemu to miało służyć?

Bo gdyby były otwarte to ludzie by uciekli.

Myślisz że uciekło by ich tyle co teraz, - prawie 4 miliony?

Też mi piękne czasy, lata ruskiej grabieży, prześladowań i smalcu w
sklepach

Lepszy  na wolności kąsek byle jaki niż w niewoli przysmaki.

Data: 2010-07-27 23:55:44
Autor: Wojciech Pietruszewski
Co
W dniu 2010-07-27 23:33, jadrys pisze:

Bo gdyby były otwarte to ludzie by uciekli.

Myślisz że uciekło by ich tyle co teraz, - prawie 4 miliony?

Kiedyś nie uciekali bo nie mogli, a teraz uciekają bo mogą. Ta sama gra,
inne reguły hehehe.

Data: 2010-07-28 00:10:40
Autor: jadrys
Co
  W dniu 2010-07-27 23:55, Wojciech Pietruszewski pisze:
[...]

Ależ mogli  i kiedyś wyjechać. - Kto naprawdę chciał wyjechać to wyjechał. Wbrew pozorom cała masa ludzi miała paszporty.

Data: 2010-07-26 20:28:29
Autor: zenek
Co
[...]

teraz juz wiesz dlaczego polacy emigruja z rodzinami do anglii i irlandii. Tam poprostu ksiazki sa darmowe jak zreszta mundurki i posilki.

Data: 2010-07-26 11:42:30
Autor: J-23
Co
On 26 Lip, 20:28, zenek <ze...@op.pl> wrote:
> [...]

teraz juz wiesz dlaczego polacy emigruja z rodzinami do anglii i
irlandii. Tam poprostu ksiazki sa darmowe jak zreszta mundurki i posilki.

stad dupa odpada angolom, bo socjal rozklada na lopatki ich gospodarke

J-...

Data: 2010-07-26 20:51:58
Autor: bolek
Co

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:dd0a8b71-0dd8-4b1b-9c5b-0bc66f191bedr27g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]

irlandii. Tam poprostu ksiazki sa darmowe jak zreszta mundurki i posilki.

stad dupa odpada angolom, bo socjal rozklada na lopatki ich gospodarke

-- -- -- -- -
A u nas nie ma socjalu, a gospodarka leży jeszcze dokładniej.

bolek

Data: 2010-07-26 12:44:52
Autor: J-23
Co
On 26 Lip, 20:51, "bolek" <bo...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:dd0a8b71-0dd8-4b1b-9c5b-0bc66f191bedr27g2000yqb.googlegroups.com...

> [...]

J-...

-- -- -- -- -
A u nas nie ma socjalu, a gospodarka leży jeszcze dokładniej.

"u nas" lezy bo nigdy nie "stala", zas w Anglii teraz "lezy" (jeszcze
jak), a kiedys "stala" (i to jak). a rozpier... ja rozbychany socjal

J-...

Data: 2010-07-27 10:36:14
Autor: Polok_prawdziwy
Co
 apr... wrote:

[...]

A cowyście myślały, ze w kapituliźmie syćkie milijonerami bedziecie...!?

- 20-30% społecećctwa na jakotakim "poziomie" zyje, a resta...

- ZAPIERDALAć NANICH...!!!

- ITO PRYNDKO...!!!

Co