Co

Data: 2010-07-26 20:28:29
Autor: zenek
Co
W dniu 2010-07-26 20:02,  apr... pisze:
te qrwy wyprawiają to się w pale nie mieści !
http://tiny.pl/h7cb5
..Rodzina z trójką dzieci na zakup nowych książek musi wydać 2 tys. zł, a
wydawcy dzięki nowelizacji ustawy zarobią w tym roku najwięcej od 10 lat -
wylicza "Dziennik Gazeta Prawna"...

teraz juz wiesz dlaczego polacy emigruja z rodzinami do anglii i irlandii. Tam poprostu ksiazki sa darmowe jak zreszta mundurki i posilki.

Data: 2010-07-26 11:42:30
Autor: J-23
Co
On 26 Lip, 20:28, zenek <ze...@op.pl> wrote:
> [...]

teraz juz wiesz dlaczego polacy emigruja z rodzinami do anglii i
irlandii. Tam poprostu ksiazki sa darmowe jak zreszta mundurki i posilki.

stad dupa odpada angolom, bo socjal rozklada na lopatki ich gospodarke

J-...

Data: 2010-07-26 20:51:58
Autor: bolek
Co

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:dd0a8b71-0dd8-4b1b-9c5b-0bc66f191bedr27g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]

irlandii. Tam poprostu ksiazki sa darmowe jak zreszta mundurki i posilki.

stad dupa odpada angolom, bo socjal rozklada na lopatki ich gospodarke

-- -- -- -- -
A u nas nie ma socjalu, a gospodarka leży jeszcze dokładniej.

bolek

Data: 2010-07-26 12:44:52
Autor: J-23
Co
On 26 Lip, 20:51, "bolek" <bo...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:dd0a8b71-0dd8-4b1b-9c5b-0bc66f191bedr27g2000yqb.googlegroups.com...

> [...]

J-...

A u nas nie ma socjalu, a gospodarka leży jeszcze dokładniej.

"u nas" lezy bo nigdy nie "stala", zas w Anglii teraz "lezy" (jeszcze
jak), a kiedys "stala" (i to jak). a rozpier... ja rozbychany socjal

J-...

Co