Co łączy chusteczki Foxy z M.Falentą?:)

Data: 2019-06-16 12:23:21
Autor: Bytomir Szimoza
Co łączy chusteczki Foxy z M.Falentą?:)
Chusteczki Foxy
M.Rozenek (reklama Foxy) M.Rozenek córka S.Kostrzewskiego   ...współpracę z TVN, pełniąc funkcję S.Kostrzewski (były skarbnik Prawa i Sprawiedliwości )
https://pl.wikipedia.org/wiki/Stanis%C5%82aw_Kostrzewski

S.Kostrzewski podobno nakłaniał Falente do podsłuchiwania
złej zmiany:)

https://youtu.be/t38cLnvhE04 jak kogo interesuje.

Niech tam Dudeł się spręża z Ziobrowską prokuraturą i szybko ułaskawią
podsłuchującego:)

Data: 2019-06-17 00:34:54
Autor: Lord Donald
W dniu 16.06.2019 o 21:23, Bytomir Szimoza pisze:
[...]

Bez znaczenia, kto kogo namawiał dlaczego. Rząd jest na usługach Polaków, tak samo jak pracodawca ma prawo założyć w firmie i kontrolować jak pracownicy pracują, tak samo Polacy mają prawo kontrolować swój rząd. Bez znaczenia czy Falenta to jakiś Zorro, czy po prostu sprawdzał rząd dla swojego interesu. To nie zmienia faktu, że rządziła nami od 25 lat banda złodziei, co zrobili z kraju "Huj i dupa, kamieni kupa". Tak czy inaczej przysłużył się Polsce, obnażył bandę złodziei. Spowodował że zadziałał mechanizm demokratyczny weryfikacji, gdzie społeczeństwo zobaczyło kim oni są i zasadziło im kopa. Istotą demokracji jest właśnie prawda o rządzących, bez prawdy wybory nie mają sensu. To dziennikarze, i każdy obywatel powinni mieć prawo to kontrolowania rządzących i obnażania ich łajdactw. Nie powinno się karać nikogo kto działa w interesie kraju, bo każdy kto działa w interesie kraju po części działa we swoim interesie. Bez znaczenia czy ktoś go namówił, czy sam na to wpadł, czy bronił swoich interesów, czy był altruistą i bronił interesu innych Polaków. Ważne, że  przyczynił się Polakom, i nie powinien być za to karany. Jego sprawa zastrasza innych, teraz nikt nie odważy się pokazać prawdę o rządzących bandytach, mimo że to obowiązek każdego obywatela Polski, zgłosić przestępstwo jak ma się taką wiedzę. Jak PiSiory chcą być uczciwi to powinni go uwolnić i poprawić prawo tak, aby w przyszłości, ten kto zdemaskuje oszustów nie był zastraszany i gnębiony przez sądy. Bo jak na razie POsrańcy chodzą i się śmieją, plują Polakom w twarz, a ścigają tych co ich bandyctwa pokazali Polakom. Zdrowa informacja i prawda jest częścią demokracji, bez tego wybory to jedynie fikcja i oszustwo.

Data: 2019-06-16 17:45:19
Autor: Zenek Kapelinder
Co łączy chusteczki Foxy z M.Falentą?:)
Od zawsze wiadomo ze gdyby wybory mogly cos zmienic to byly by zakazane. Od zmian jest procedura rewolucji. Im krwawsza jest rewolucja tym zmiany sa wieksze i na dluzej wystarczaja. Rewolucja ktora byla w Polsce zostala wywolana przez czerwona bande i miala na celu utrzymanie wladzy przez tych co rewolucje wywolali. Rewolucja gwarantowala im rowniez bezkarnosc za wszystko co robili przed rewolucja i co beda robili po rewolucji. W takiej sytuacji o demokratycznych procedurach moze mowic tylko nieuleczany pacjent szpiala dla wariatow.

Data: 2019-06-17 07:49:01
Autor: Pajdak
kto rządził do 1994 r?
troll kremlowski "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:qe6g6c$ltl$1gioia.aioe.org...

[...]

Ooooo, to w 2007-2007 też byli złodzieje>? ;-)))

Co się działo do roku 1994 (2019-25)?

Rządziła twoja komuna!  ;-)))

Został ktoś jeszcze z tych czerwonych dinozaurów?

--
Pajdak

Data: 2019-06-17 07:45:56
Autor: Pajdak
pajac "Bytomir Szimoza" <bytomir.kwasny@gmail.com> napisał w wiadomości news:b9252d4b-03bf-4842-b43c-d647919df0abgooglegroups.com...
[...]

Podobno to ty jesteś "mondry" ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-06-17 08:18:30
Autor: boukun
Użytkownik "Bytomir Szimoza"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Michalkiewicz uczy się ode mnie polityki. Dopiero dziś mówi otwarcie o tym, co ja od zarania mówiłem, że Kiszczak dobrał sobie do biesiadnego stołu tylko swoją agenturę i że to służby specjalne pod siebie przeprowadziły "przemianę" ustrojową w 1989 roku i wcześniej... Bez służb specjalnych nic się nie dzieje od 1981 roku w Polsce....

boukun

Data: 2019-06-17 16:45:37
Autor: Pajdak
świniopas "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości

Michalkiewicz uczy się ode mnie polityki.

Od ciebie? ;-))))

Dopiero dziś mówi otwarcie o tym,  co ja od zarania mówiłem,

Medal ci A. Duda przyzna!  W TV Trwam cię pokażą! ;-)

że Kiszczak dobrał sobie do biesiadnego stołu  tylko swoją agenturę i że
to służby specjalne pod siebie przeprowadziły "przemianę" ustrojową w 1989
roku i wcześniej...

Widzicie towarzyszu! Można było! ;-)

Niestety, was nie dopuścili do koryta! ;-)

Bez służb specjalnych nic  się nie
dzieje od 1981 roku w Polsce....

Dlaczego od 1981? ;-))))

--
Pajdak

Data: 2019-06-17 17:32:36
Autor: boukun
Użytkownik "Pajdak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Cel był taki, żeby na "przemianie"ustrojowej uwłaszczyła się nomenklatura na majątku narodowym wielopokoleniowym Polaków. Rabunek systemowy Polaków i tu uwłaszczyła się tylko nomenklatura i agentura okrągłostołowa.... Nie ma czego zazdrościć...

boukun

Data: 2019-06-17 20:26:07
Autor: Pajdak

Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:qe8bqj$ssk$1gioia.aioe.org...
[...]

A TY SKĄD TO WIESZ? Byłeś przy "rozmowach"?

na majątku narodowym wielopokoleniowym Polaków.

Jak sądzisz, skąd PiS ma taki olbrzymi majatek?

Rabunek systemowy Polaków i tu uwłaszczyła się tylko nomenklatura i agentura okrągłostołowa....

Konkretnie kto? Wymień kogoś.

Kilka nazwisk z PO, a resztę z PiS.

Nie ma czego zazdrościć...

Pracując w świniarni horyzonty mialeś zaniżone! ;-)))
Bo co mogłeś uwłaszczyć: koryto? ;-)))

--
Pajdak

Co łączy chusteczki Foxy z M.Falentą?:)