Co Merkel i jej partia ukrywają przed wyborcami? [Co hackerska głasnost ujawni?]

Data: 2016-12-12 14:22:21
Autor: A. Filip
Co Merkel i jej partia ukrywają przed wyborcami? [Co hackerska głasnost ujawni?]
http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-38288181
Russian hackers 'threaten Germany 2017 election', MPs warn
The German election is at risk from "outside manipulation", said
Wolfgang Bosbach, a senior MP in Chancellor Angela Merkel's
conservative CDU party.
The warnings came amid a US furore over Russian hackers accused over
leaks of sensitive US Democratic Party files. [...]

Czego "głupi niemieccy wyborcy" powinni nie wiedzieć? ;-)

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Co Merkel i jej partia ukrywają przed wyborcami? [Co hackerska głasnost ujawni?]