Co Pan proponuje, panie Jadrys?

Data: 2009-09-04 10:59:05
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Co Pan proponuje, panie Jadrys?
Mamy XXI wiek a tu wróciło stare..

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Wstrzasajacy-raport-w-Polsce-sa-
tysiace-glodnych-dzieci,wid,11459142,wiadomosc_prasa.html

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

Co Pan proponuje, panie Jadrys? (opócz instalowanie Linuksa)
Proszę o konkrety.
Jaką ustawę by Pan zadekretował, aby poprawić ten stan rzeczy?
Konkretnie proszę, konkretnie!
K.S.

Data: 2009-09-04 11:36:56
Autor: jadrys
kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:
[...]

To proste - precz z kapitalizmem... Precz z milionowymi pensjami i odprawami dla prezesów i członków zarządów spółek skarbu państwa -  jednoroczna pensja prezesa takiej spółki w zupełności wystarczyłaby na zaspokojenie głodu na okres roku u wszystkich ww. dzieci.. To jakieś szaleństwo żeby półpasożyt pławił się w luksusie podczas gdy dzieci idą spać głodne.

PS. I do ku..wy nędzy skończ z tym panem..

Data: 2009-09-04 11:57:14
Autor: VicAbarca
jadrys пишет:
 Precz z milionowymi pensjami i
odprawami dla prezesĂłw i członkĂłw zarządĂłw spółek skarbu państwa -  jednoroczna pensja prezesa takiej spółki w zupełności wystarczyłaby na zaspokojenie głodu na okres roku u wszystkich ww. dzieci.. To jakieś szaleństwo Ĺźeby półpasoĹźyt pławił się w luksusie podczas gdy dzieci idą spać głodne.

Spolka skarbu panstwa ma sie tak do kapitalizmu jak piesc do oka...

--
Vic

Data: 2009-09-04 12:02:42
Autor: jadrys
VicAbarca pisze:
jadrys пишет:
[...]

Wszystko jest kapitalizmem co Ĺźeruje na drugim człowieku.  Na tym polega współczesny kapitalizm... Ten dziewiętnastowieczny odszedł juĹź do lamusa.

Data: 2009-09-04 12:25:24
Autor: VicAbarca
jadrys пишет:
Wszystko jest kapitalizmem co Ĺźeruje na drugim człowieku.  Na tym polega współczesny kapitalizm... Ten dziewiętnastowieczny odszedł juĹź do lamusa.

Jaaaaasne. A matka Teresa z Kalkuty to komunistka...

--
Vic

Data: 2009-09-04 13:33:30
Autor: jadrys
VicAbarca pisze:
jadrys пишет:
[...]

Widzę że zaczynasz chwytać o co w tym wszystkim chodzi..

Data: 2009-09-04 14:10:02
Autor: Piotr
Co Pan proponuje, panie Jadrys?
Dnia Fri, 04 Sep 2009 12:02:42 +0200, jadrys napisał(a):

Wszystko jest kapitalizmem co żeruje na drugim człowieku.  Na tym polega współczesny kapitalizm... Ten dziewiętnastowieczny odszedł już do lamusa.

Kapitalizm to wyzysk człowieka przez człowieka! W socjalizmie było na
odwrót.
Piotr

Data: 2009-09-04 15:10:13
Autor: jadrys
Piotr pisze:
[...]

A skąd wiesz? Widziałeś Ty socjalizm Prawdziwy na własne oczy? Dajesz Piotrze posłuch różnym kapitalistyczny szubrawcom.. A oni pieprzą dla samego pieprzenia.

Data: 2009-09-04 15:18:27
Autor: Piotr
Dnia Fri, 04 Sep 2009 15:10:13 +0200, jadrys napisał(a):

A skąd wiesz? Widziałeś Ty socjalizm Prawdziwy na własne oczy? Dajesz Piotrze posłuch różnym kapitalistyczny szubrawcom.. A oni pieprzą dla samego pieprzenia.

A ktoś widział?
Z tym twoim "socjalizmem" to troche jak z Yeti, wszyscy słyszeli, ale
niekt nie widział.
Piotr

Data: 2009-09-04 15:33:18
Autor: jadrys
Piotr pisze:
[...]

Ojejku, to już chyba mój dziesiąty post na ten temat, ale powtórzę jeszcze raz - ja widziałem.. A było to w byłej Jugosławii.

Data: 2009-09-04 15:57:08
Autor: Piotr
Dnia Fri, 04 Sep 2009 15:33:18 +0200, jadrys napisał(a):

Ojejku, to już chyba mój dziesiąty post na ten temat, ale powtórzę jeszcze raz - ja widziałem.. A było to w byłej Jugosławii.

Widziałeś... Hm, a taki wałkun widział za Gierka...
Piotr

Data: 2009-09-04 18:42:59
Autor: jadrys
Piotr pisze:
[...]

Nie wiem jak było za Gierka, słabo kojarzę.. Ale dużo ludzi chwali tą "epokę", więc coś najprawdopodobniej jest na rzeczy.

Data: 2009-09-04 09:48:20
Autor: Antenka
Co Pan proponuje, panie Jadrys?
Nie wiem jak było za Gierka, słabo kojarzę.. Ale dużo ludzi chwali tą
"epokę", więc coś najprawdopodobniej jest na rzeczy.

Skąd możesz wiedzieć, przecież nie było nas wtedy na świecie. Ale
wałkuń to stary pryk jest - on ci opowie ;-)

Antenka

Data: 2009-09-04 21:54:56
Autor: VicAbarca
Antenka пишет:
Skąd możesz wiedzieć, przecież nie było nas wtedy na świecie. Ale
wałkuń to stary pryk jest - on ci opowie ;-)

Jadrysa nie bylo???

--
VicAbarca

Data: 2009-09-05 11:16:28
Autor: Antenka
Co Pan proponuje, panie Jadrys?

Jadrysa nie bylo???

Chyba nie, bo  to jest mlodzian w skóre odzian ;-))

Antenka

Data: 2009-09-05 21:32:05
Autor: Slavinka
Co Pan proponuje, panie Jadrys?

Uzytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisal w wiadomosci

Jadrysa nie bylo???

Chyba nie, bo  to jest mlodzian w skóre odzian ;-))

Antenka

Golodupiec?

Co Pan proponuje, panie Jadrys?