Co PiS chce ukryć ?

Data: 2010-08-20 12:30:43
Autor: Eulalia Browarek
Co PiS chce ukryć ?
Utajniono akt zgonu prezydenta. To skąd ja mam wiedzieć, czy on żyje, czy nie skoro nie istnieją na to dokumenty ?

Zennon

Data: 2010-08-20 12:32:57
Autor: Eulalia Browarek
Co PiS chce ukryć ?

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:i4lshi$a5i$1tioat.net...
Utajniono akt zgonu prezydenta. To skąd ja mam wiedzieć, czy on żyje, czy
nie skoro nie istnieją na to dokumenty ?

Poprawka. Utajnionio protokoły sekcji zwłok. Czy istnieje akt zgonu dalej nie wiadomo.

Zennon

Data: 2010-08-20 15:00:37
Autor: Tomek
Co PiS chce ukryć ?

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomoœci news:i4lshi$a5i$1tioat.net...
Utajniono akt zgonu prezydenta. To skąd ja mam wiedzieć, czy on żyje, czy
nie skoro nie istnieją na to dokumenty ?

Ukrywa sie przed bandš dorzynajšcš watahy... :-)
Tomek

Data: 2010-08-20 15:29:15
Autor: dK
Co PiS chce ukryć ?

[...]

A to ma dalekie konsekwencje!
Jeśli nie ma aktu zgodu znaczy nie umarł.
Jełśi nie umarł znaczy stanowisko prezydenta się nie wypróżniło
Skoro się nie wypróżniło, to znaczy że wybory były nieważne bo bezprzedmiotowe.
Skoro wybory były nieważne to prezydent powinien jak najszybciej ponownie umrzeć, żeby wybory powtórzyć....
Operację można powtórzyć wielokrotnie, aż do uzyskania pożądanego skutku.

dK

Data: 2010-08-20 15:34:37
Autor: Bogdan Idzikowski
Co PiS chce ukryć ?

Użytkownik "dK" <caria@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c6e8341$0$27039$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Pieprzenie kotka przy pomocy młotka...

http://www.fakt.pl/Ujawniono-akt-zgonu-Lecha-Kaczynskiego-,artykuly,80224,1.html

Data: 2010-08-20 15:38:50
Autor: u2
Co PiS chce ukryć ?
Pieprzenie kotka przy pomocy młotka...

Czyli bekon we własnej osobie :)

Data: 2010-08-20 15:44:44
Autor: dK
Co PiS chce ukryć ?

--
Eee ... zniszczyłeś nadzieje Wszystkich Prawdziwych Polaków.... ;)
dK

Data: 2010-08-20 17:54:46
Autor: konus
Co PiS chce ukryć ?

[...]

Pis a zwlaszcza kaczy konus II rozpetana histeria w sprawie podejrzen o domniemanych sprawcow katastrofy , calej jej otoczki w tym kreowanie na lewo i prawo oskarzen , "obrona krzyza" a takze  zadanie pomnikow dla kaczki I , usiluje skryc prawde a ta jest fakt , ze prawdziwym  sprawca katastrofy jest L.Kaczynski a wspolwinnym jego brat blizniak . Ta prawda jest znana wszystkim w tym samemu furerowi pisu a skladanie przez niego w ofierze kraju i jego demontaz , ma na celu nie tylko zaklamanie prawdy ale przytlumienie choc w czesci sumienie furera , jako , ze jego wina rowniez wydaje sie byc bezsporna . Opowiadanie , ze rozmowa braci przed katastrofa dotyczyla zdrowia matki , mozna miedzy bajki wlozyc , choc nie mozna wykluczyc , ze i ten watek na moment mogl sie pojawic . Ledwie godzine po wylocie z Warszawy Lechu dzwoni do Jarka po to aby dowiedziec  sie o zdrowie matki ? , tak jakby byl conajmniej miesiac za granica ? brednie . Rozmowa dotyczyla ladowania i tego ze pilot nie che tego robic . Jaroslaw radzil Lechowi aby polecil przez generala ladowac bo bedzie obciach a nieobecnosc w Katyniu bedzie politycznie zle widziana a brak zgody ruskich na ladowanie a takze twierdzenie pilota , ze nie da sie ladowac  to polityczny spisek .
Nie uspokoi jednak kaczy konus sumienia tym , ze pograzy Polske w haosie , zreszta jego sumienie lata mi kolo tylka . Niech go zezre do konca bo i on nie liczy sie nie tylko ze mna zreszta ale z calym spoleczenstwem .
Jego odejscie od polityki a potem postawienie w stan oskarzenia zacaloksztalt , to jedyna droga dla Polski , ktora ma ambicje byc demokratycznym panstwem prawa .

kwakwa

Co PiS chce ukryć ?