Co PiS chce ukryć ?

Data: 2010-08-20 15:29:15
Autor: dK
Co PiS chce ukryć ?

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:i4lshi$a5i$1tioat.net...
Utajniono akt zgonu prezydenta. To skąd ja mam wiedzieć, czy on żyje, czy
nie skoro nie istnieją na to dokumenty ?

A to ma dalekie konsekwencje!
Jeśli nie ma aktu zgodu znaczy nie umarł.
Jełśi nie umarł znaczy stanowisko prezydenta się nie wypróżniło
Skoro się nie wypróżniło, to znaczy że wybory były nieważne bo bezprzedmiotowe.
Skoro wybory były nieważne to prezydent powinien jak najszybciej ponownie umrzeć, żeby wybory powtórzyć....
Operację można powtórzyć wielokrotnie, aż do uzyskania pożądanego skutku.

dK

Data: 2010-08-20 15:34:37
Autor: Bogdan Idzikowski
Co PiS chce ukryć ?

Użytkownik "dK" <caria@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c6e8341$0$27039$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Pieprzenie kotka przy pomocy młotka...

http://www.fakt.pl/Ujawniono-akt-zgonu-Lecha-Kaczynskiego-,artykuly,80224,1.html

Data: 2010-08-20 15:38:50
Autor: u2
Co PiS chce ukryć ?
Pieprzenie kotka przy pomocy młotka...

Czyli bekon we własnej osobie :)

Data: 2010-08-20 15:44:44
Autor: dK
Co PiS chce ukryć ?

--
Eee ... zniszczyłeś nadzieje Wszystkich Prawdziwych Polaków.... ;)
dK

Co PiS chce ukryć ?