Co PiS chce ukryć ?

Data: 2010-08-20 17:54:46
Autor: konus
Co PiS chce ukryć ?

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:i4lshi$a5i$1tioat.net...
Utajniono akt zgonu prezydenta. To skąd ja mam wiedzieć, czy on żyje, czy
nie skoro nie istnieją na to dokumenty ?

Zennon

Pis a zwlaszcza kaczy konus II rozpetana histeria w sprawie podejrzen o domniemanych sprawcow katastrofy , calej jej otoczki w tym kreowanie na lewo i prawo oskarzen , "obrona krzyza" a takze  zadanie pomnikow dla kaczki I , usiluje skryc prawde a ta jest fakt , ze prawdziwym  sprawca katastrofy jest L.Kaczynski a wspolwinnym jego brat blizniak . Ta prawda jest znana wszystkim w tym samemu furerowi pisu a skladanie przez niego w ofierze kraju i jego demontaz , ma na celu nie tylko zaklamanie prawdy ale przytlumienie choc w czesci sumienie furera , jako , ze jego wina rowniez wydaje sie byc bezsporna . Opowiadanie , ze rozmowa braci przed katastrofa dotyczyla zdrowia matki , mozna miedzy bajki wlozyc , choc nie mozna wykluczyc , ze i ten watek na moment mogl sie pojawic . Ledwie godzine po wylocie z Warszawy Lechu dzwoni do Jarka po to aby dowiedziec  sie o zdrowie matki ? , tak jakby byl conajmniej miesiac za granica ? brednie . Rozmowa dotyczyla ladowania i tego ze pilot nie che tego robic . Jaroslaw radzil Lechowi aby polecil przez generala ladowac bo bedzie obciach a nieobecnosc w Katyniu bedzie politycznie zle widziana a brak zgody ruskich na ladowanie a takze twierdzenie pilota , ze nie da sie ladowac  to polityczny spisek .
Nie uspokoi jednak kaczy konus sumienia tym , ze pograzy Polske w haosie , zreszta jego sumienie lata mi kolo tylka . Niech go zezre do konca bo i on nie liczy sie nie tylko ze mna zreszta ale z calym spoleczenstwem .
Jego odejscie od polityki a potem postawienie w stan oskarzenia zacaloksztalt , to jedyna droga dla Polski , ktora ma ambicje byc demokratycznym panstwem prawa .

kwakwa

Co PiS chce ukryć ?