Co Plus kombinuje?

Data: 2013-12-20 15:28:00
Autor: J.F
Co Plus kombinuje?
Użytkownik "Big Jack"  napisał w wiadomości
Od kilkunastu tygodni widzę, że w wielu miejscowościach Plus nie pokazuje lokalizacji (BTS-ów). Czasem widzę tylko region/województwo albo nic. Na moje pytanie z 8 października BOK odpowiedział: "Obecnie Plus modernizuje urządzenia zainstalowane na stacjach bazowych, aby dostosować je do pracy w najnowocześniejszych technologiach.

Ale to nie tylko Plus.
Kiedys tam wlaczylem jakies kanaly  CB w telefonie zeby zobaczyc co to jest.
Cos tam przychodzilo, potem przestalo, nie interesowalo mnie.
Ale wyjezdzam gdzies w Polske ... przychodza jakies randki, samochody, skad ? A prawda, w telefonie ciagle odbior ustawiony.
A w domu nie przychodzi.
No i nie wiem - dolnoslaskie BTS nie rozsylaja ? Bo nie tylko w domu, w polowie Polski nie przychodza.

Czy cos w telefonie jest zle ustawione ... ale co ?
Sprawa dotyczy t-mobile, i chyba orange tez.

J.

Co Plus kombinuje?