Co Robi Komorka w Trakcie Jazdy Samochodem

Data: 2012-01-04 17:04:15
Autor: Glub
Co Robi Komorka w Trakcie Jazdy Samochodem
http://www.youtube.com/watch?v=BgHstrHug_0

na bagiety z nim...

--
Glub
SW-T400

Data: 2012-01-04 11:55:10
Autor: Texen
On Jan 4, 5:04 pm, Glub <glub...@gmail.com> wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=BgHstrHug_0

na bagiety z nim...

przy okazji ogladania wpadlo mi w oko ciekawe "related" video:
"pozdrowionka by french": www.youtube.com/watch?v=cUMKF9u_PeE

btw. sporo kultury jazdy/wspoluczestnictwa w ruchu drogowym moglibysmy
sie od nich nauczyc...

--
texen
B12

Data: 2012-01-04 11:57:35
Autor: Texen
On Jan 4, 8:55 pm, Texen <fa...@c.dk> wrote:
> [...]

"pozdrowionka by french":www.youtube.com/watch?v=cUMKF9u_PeE

btw. sporo kultury jazdy/wspoluczestnictwa w ruchu drogowym moglibysmy

jeszcze raz linka wrzucam bo cos nie zahulalo:

Data: 2012-01-04 23:11:03
Autor: Qlfon
W dniu 2012-01-04 20:57, Texen pisze:
jeszcze raz linka wrzucam bo cos nie zahulalo:
www.youtube.com/watch?v=cUMKF9u_PeE
A u nas coś się ta nóżka przyjąć nie może. Jeszcze między motocyklistami to jako-tako ale jak puszce machnę nogą to następnego już nie przepuści bo pomyśli że go "olewam":)

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2012-01-05 07:10:23
Autor: Glub
On Wed, 04 Jan 2012 23:11:03 +0100, Qlfon <rav@life.pl> wrote:
W dniu 2012-01-04 20:57, Texen pisze:
> jeszcze raz linka wrzucam bo cos nie zahulalo:
> www.youtube.com/watch?v=cUMKF9u_PeE
A u nas co¶ się ta nóżka przyj±ć nie może. Jeszcze między
motocyklistami
to jako-tako

Jeszcze sie nie zdazylo by mi ktos nozka odmachal.

ale jak puszce machnę nog± to następnego już nie przepu¶ci bo pomy¶li że go "olewam":)

Ano wlasnie. A tam nawet Goldasem pojada kanionem.

--
Glub
SW-T400

Data: 2012-01-05 08:17:07
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Glub napisał(a):
Jeszcze sie nie zdazylo by mi ktos nozka odmachal.

u nas w Krakowie w tramwajach sie to stosuje, od razu poznac ze motocyklista

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Co Robi Komorka w Trakcie Jazdy Samochodem