Co Trumpowcy już "zniknęli" z internetu [Wykarczowane jak Lasek Smoleński]

Data: 2017-01-21 00:31:14
Autor: A. Filip
Co Trumpowcy już "zniknęli" z internetu [Wykarczowane jak Lasek Smoleński]
https://www.nytimes.com/2017/01/20/us/politics/donald-trump-inauguration.html
The Trump era begins on the web
It didn't take long.
The Department of Labor's report on lesbians, bisexuals, gays and
transgender people in the workplace? Gone.
The White House's exposition on the threat of climate change and
efforts to combat it? Gone.

Kaczyzm szaleje w USA! ;-)

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Co Trumpowcy już "zniknęli" z internetu [Wykarczowane jak Lasek Smoleński]