Co Tusk ma na gornej wardze?

Data: 2010-06-07 19:59:50
Autor: awe
Co Tusk ma na gornej wardze?
Czy ktos mu w koncu przypierdolil podczas robienia sobie fotek na walach?
awe

Data: 2010-06-07 12:18:26
Autor: Pistacjusz
Co Tusk ma na gornej wardze?
On 7 Cze, 19:59, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Czy ktos mu w koncu przypierdolil podczas robienia sobie fotek na walach?
awe

Taki wąsik sobie zapuszcza który kiedyś był bardzo modny.

Data: 2010-06-07 14:24:48
Autor: Antenka
Co Tusk ma na gornej wardze?
On 7 Cze, 19:59, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Czy ktos mu w koncu przypierdolil podczas robienia sobie fotek na walach?
awe

Nie, kominiarz urodził się z króliczą wargą :D

Antenka

Data: 2010-06-08 05:10:24
Autor: zbig
Co Tusk ma na gornej wardze?
On 7 Cze, 23:24, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
> [...]

> awe

Nie, kominiarz urodził się z króliczą wargą :D

No cóż dla niektórych cymbałów wady wrodzone są powodem do rechotu.
Życzę ci , aby twoją rodzinę ta przypadłość nie ominęła, Będziesz się
wtedy śmiać, oj będziesz.

Data: 2010-06-08 11:36:55
Autor: Antenka
Co Tusk ma na gornej wardze?
> [...]

No cóż dla niektórych cymbałów wady wrodzone są powodem do rechotu. Życzę ci , aby twoją rodzinę ta przypadłość nie ominęła, Będziesz się wtedy śmiać, oj będziesz.<

Nie ma takiej możliwości - dobry materiał genetyczny. :-P

Antenka

Data: 2010-06-08 15:16:44
Autor: zbig
Co Tusk ma na gornej wardze?
On 8 Cze, 20:36, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
> [...]

Nie ma takiej możliwości - dobry materiał genetyczny. :-P

Jesteś głupia jak but. Takie wady moga się prztytrafić każdemu, nawet
z dobry materiałem genetycznym.

Data: 2010-06-09 05:17:46
Autor: Panslavista
Co Tusk ma na gornej wardze?

"zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> wrote in message news:0756f9b1-91f9-45e2-b05b-8655d0598689b35g2000yqi.googlegroups.com...
> [...]

Antenka

Jesteś głupia jak but. Takie wady moga się prztytrafić każdemu, nawet

I rozszczep podniebienia aż do musku.
A to indukowany rozszczep przez jakąś hostessę, może z wirusem...

Data: 2010-06-08 16:58:40
Autor: cirrus
Co Tusk ma na gornej wardze?
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:fb8edff6-c2ff-4485-a173-af8abf8d7c88z10g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Nie ma z czego, sama ma mongolizm.

--
stevep

Data: 2010-06-08 23:24:12
Autor: Adam
Co Tusk ma na gornej wardze?

> [...]

No cóż dla niektórych cymbałów wady wrodzone są powodem do rechotu.
Życzę ci , aby twoją rodzinę ta przypadłość nie ominęła, Będziesz się
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Skoro można rechotać na całego z niskiego wzrostu byłego prezydenta oraz z faktu, że były premier nie ma konta w banku i - o zgrozo: prawa jazdy, to czemu nie można się pochichotać z zajęczej wargi?
AC

Data: 2010-06-08 15:13:22
Autor: zbig
Co Tusk ma na gornej wardze?
On 8 Cze, 23:24, "Adam" <bluesman1...@poczta.fm> wrote:
czemu nie można się pochichotać z zajęczej wargi?
Nie wiesz tępaku? Nie dziwie  się. jesteście bandą prostaków i tyle.

Data: 2010-06-07 20:34:07
Autor: Edel
Co Tusk ma na gornej wardze?
Prawicowe nawyki wychodza mu materia (o ile wiesz przyglupie - co to oznacza?)

E/

Data: 2010-06-07 22:44:36
Autor: awe
Co Tusk ma na gornej wardze?

Użytkownik "Edel" <edel@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:huje30$8bg$1news.onet.pl...
Prawicowe nawyki wychodza mu materia (o ile wiesz przyglupie - co to oznacza?)

E/
-- -- -- -- -- -
materia wiem co to jest, ale wiesz nie uscisliles jaka? moze malaria? albo kila
awe

Data: 2010-06-07 23:12:52
Autor: Pikolo
Co Tusk ma na gornej wardze?

"Edel" <edel@xl.wp.pl> wrote in message news:huje30$8bg$1news.onet.pl...
Prawicowe nawyki wychodza mu materia (o ile wiesz przyglupie - co to oznacza?)

A ty kiedy kurwo ostatni raz patrzyles w lustro?

Data: 2010-06-08 23:37:32
Autor:
Co Tusk ma na gornej wardze?
Edel <edel@xl.wp.pl> napisał(a):
Prawicowe nawyki wychodza mu materia (o ile wiesz przyglupie - co to oznacza?)

Ja jestem przygłupem i wiem - pewnie całował wały. Ale pewności nie mam, bo
zdjęć nie ma.
Świetny człowiek z tego Tuska, ale to kim się otoczył (jego otoczyli?) i co z
Nim robią, to ... szkoda gadać.
Porządnie się zachowuje i normalnie gada, jak nie ma pod ręką tych "doradców".

Data: 2010-06-07 20:36:55
Autor: azot
Co Tusk ma na gornej wardze?

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hujbsu$k4$1news.onet.pl...
Czy ktos mu w koncu przypierdolil podczas robienia sobie fotek na walach?
awe
Toż to SYF normalny. Wyszło mu od całowania z Putinem.

azot

Data: 2010-06-07 21:09:38
Autor: Piotr
Co Tusk ma na gornej wardze?
Dnia Mon, 7 Jun 2010 20:36:55 +0200, azot napisał(a):

Toż to SYF normalny. Wyszło mu od całowania z Putinem.

Myślisz? To co za zarazę ma ten Wołodia na tyłku?
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/7723de0717e75d88/

Data: 2010-06-07 21:31:21
Autor: raff
Co Tusk ma na gornej wardze?
W dniu 2010-06-07 21:09, Piotr pisze:
Dnia Mon, 7 Jun 2010 20:36:55 +0200, azot napisał(a):

Toż to SYF normalny. Wyszło mu od całowania z Putinem.

Myślisz? To co za zarazę ma ten Wołodia na tyłku?
Piotr

To pewnie od Janukowycza.

R.

Data: 2010-06-07 21:21:18
Autor: sofu
Co Tusk ma na gornej wardze?

> [...]
walach?
> awe
Toż to SYF normalny. Wyszło mu od całowania z Putinem.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

i owszem jak sie dupy całuje i liże to tak wychodzi............

Data: 2010-06-07 21:48:22
Autor: Gdzie waluta EUR obiecana do 2009
Co Tusk ma na gornej wardze?
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hujbsu$k4$1news.onet.pl...
Czy ktos mu w koncu przypierdolil podczas robienia sobie fotek na walach?
awe

Kaczynski i PiS bije?

Data: 2010-06-08 00:30:43
Autor: Adam
Co Tusk ma na gornej wardze?

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hujbsu$k4$1news.onet.pl...
Czy ktos mu w koncu przypierdolil podczas robienia sobie fotek na walach?
awe
Moim zdaniem to narośl nowotworowa. Chyba długo chłopina nie pociągnie - to bardzo złośliwa odmiana.
AC

Data: 2010-06-08 13:20:34
Autor: cirrus
Co Tusk ma na gornej wardze?
Użytkownik "Adam" <bluesman1952@poczta.fm> napisał w wiadomości news:4c0d7316$0$17084$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ty masz kretynie narośl na chuju.

--
stevep

Data: 2010-06-08 19:54:59
Autor: 'heÂŽsk'
Co Tusk ma na gornej wardze?
On Tue, 8 Jun 2010 13:20:34 +0200, "cirrus"
<cirrus@tinvalid.kdami.net> wrote:

> Moim zdaniem to narośl nowotworowa. Chyba długo chłopina nie pociągnie -
> to  bardzo złośliwa odmiana.
> AC

Ty masz kretynie narośl na chuju.

 Te bydlaki nie maja ani krzty kultury.  Jest taka zasada: watpliwosci umiejetnie podsycane  przeradzaja sie w fanatyzm. U tych typkow w obled.

--

 HeSk

Data: 2010-06-08 14:26:59
Autor: Antenka
Co Tusk ma na gornej wardze?
On 8 Cze, 00:30, "Adam" <bluesman1...@poczta.fm> wrote:
Użytkownik "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomościnews:hujbsu$k4$1news.onet.pl...> Czy ktos mu w koncu przypierdolil podczas robienia sobie fotek na walach?
> awe

Moim zdaniem to narośl nowotworowa. Chyba długo chłopina nie pociągnie - to
bardzo złośliwa odmiana.
AC

Czerniak

Antenka

Data: 2010-06-08 14:31:22
Autor: Hans Kloss
Co Tusk ma na gornej wardze?
On 7 Cze, 19:59, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Czy ktos mu w koncu przypierdolil podczas robienia sobie fotek na walach?
awe

To raczej kał. Kałnawardze. Ktoś domniemywał, nie bez racji że to kał
pucina pozostały po pamiętnym lizaniu zadu
J-23

Co Tusk ma na gornej wardze?