Co Tusk ma na gornej wardze?

Data: 2010-06-07 20:34:07
Autor: Edel
Co Tusk ma na gornej wardze?
Prawicowe nawyki wychodza mu materia (o ile wiesz przyglupie - co to oznacza?)

E/

Data: 2010-06-07 22:44:36
Autor: awe
Co Tusk ma na gornej wardze?

Użytkownik "Edel" <edel@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:huje30$8bg$1news.onet.pl...
Prawicowe nawyki wychodza mu materia (o ile wiesz przyglupie - co to oznacza?)

E/
-- -- -- -- -- -
materia wiem co to jest, ale wiesz nie uscisliles jaka? moze malaria? albo kila
awe

Data: 2010-06-07 23:12:52
Autor: Pikolo
Co Tusk ma na gornej wardze?

"Edel" <edel@xl.wp.pl> wrote in message news:huje30$8bg$1news.onet.pl...
Prawicowe nawyki wychodza mu materia (o ile wiesz przyglupie - co to oznacza?)

A ty kiedy kurwo ostatni raz patrzyles w lustro?

Data: 2010-06-08 23:37:32
Autor:
Co Tusk ma na gornej wardze?
Edel <edel@xl.wp.pl> napisał(a):
Prawicowe nawyki wychodza mu materia (o ile wiesz przyglupie - co to oznacza?)

Ja jestem przygłupem i wiem - pewnie całował wały. Ale pewności nie mam, bo
zdjęć nie ma.
Świetny człowiek z tego Tuska, ale to kim się otoczył (jego otoczyli?) i co z
Nim robią, to ... szkoda gadać.
Porządnie się zachowuje i normalnie gada, jak nie ma pod ręką tych "doradców".

--

Co Tusk ma na gornej wardze?