Co Wy na to? M3 500KM Polak potrafi!

Data: 2009-07-23 13:42:53
Autor: gorgu
Co Wy na to? M3 500KM Polak potrafi!
Data: 2009-07-23 11:50:44
Autor: LET ki
Co Wy na to? M3 500KM Polak potrafi!
gorgu <alibabka12@gmail.com> napisał(a):
http://informacyjny-24.pl/index.php/Motoryzacja/BMW-M3-E46-
Supercharger-500KM.h
tml

Tylko ciekawe jak toto jeździ po zakrętach.
gorg

pewnie bokiem ;)

--
pzdr
LETki

Data: 2009-07-23 13:29:33
Autor: Waldek Godel
Co Wy na to? M3 500KM Polak potrafi!

ile ci płaci ta stronka za reklamę? --
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-07-23 14:32:53
Autor: gorgu

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:1i5fwf44j3lbl$.dlglepper.institute.com...

ile ci płaci ta stronka za reklamę?

Nie płaci mi, po prostu można tam znaleźć ciekawe skróty.
gorg

Data: 2009-07-23 13:33:50
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 23 Jul 2009 14:32:53 +0200, gorgu napisał(a):

Nie płaci mi, po prostu można tam znaleźć ciekawe skróty.

skrótu do netykiety przypadkiem nie znalazłeś?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-07-23 14:40:11
Autor: gorgu
Co Wy na to? M3 500KM Polak potrafi!

skrótu do netykiety przypadkiem nie znalazłeś?

Co jest niezgodnego w moim poście z netykietą? Temat? Link? oświeć mnie proszę. Kilka osób się wypowiedziało i nie widzą problemu.
gorg.

Data: 2009-07-23 13:47:36
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 23 Jul 2009 14:40:11 +0200, gorgu napisał(a):

Co jest niezgodnego w moim poście z netykietą? Temat? Link? oświeć mnie proszę. Kilka osób się wypowiedziało i nie widzą problemu.

Spam, reklama komercyjnej strony, która w dodatku niczego od siebie nie
wnosi, tylko pasożytuje na innych stronach.
Cała twoja aktywność na tej grupie to chamska reklama tej nędznej stronki.
I jeszcze rżniesz głupa, że nie wiesz o co chodzi.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-07-23 15:03:42
Autor: gorgu

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:1wr406qpjo6p8$.dlglepper.institute.com...
[...]

Twoja aktywność na grupie ogranicza się do pisania nudnych postów na temat węgierskich opon na które nikt nie odpowiada. Konstrukcja strony którą podałem mnie nie interesuje, czy pasożytuje czy nie - pewnie tak - jak każdy agregator rrs. Ważna jest treść i dyskusja - jest to grupa dyskusyjna. Link podaje ze strony gdzie go znalazłem. I wyluzuj trochę strażniku moralności i netykiety, już czwartek....
gorg

Data: 2009-07-23 14:04:51
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 23 Jul 2009 15:03:42 +0200, gorgu napisał(a):

[...]

Ile jeszcze teorii dorobisz do swojej spamerskiej działalności, spamerze?

--
Nie pozdrawiam, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-07-23 15:30:38
Autor: Rafał \"SP\" Gil
gorgu pisze:

dyskusyjna. Link podaje ze strony gdzie go znalazłem. I wyluzuj trochę strażniku moralności i netykiety, już czwartek....

Cóż za tępy spamer.

Stronka należy do firmy z Gdańska, i totalnym zbiegiem okoliczności reklamuje ją *wieloletni użytkownik usenetu*, też z Gdańska ...
Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2009-07-23 14:34:56
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 23 Jul 2009 15:30:38 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

Stronka należy do firmy z Gdańska, i totalnym zbiegiem okoliczności reklamuje ją *wieloletni użytkownik usenetu*, też z Gdańska ...

A 47 jego wystąpień w usenecie na 64 ogółem zawiera reklamę tego badziewia.
Czyli pozostaje 17 postów niereklamowych, z czego 5 w tym wątku. Głównie z
pyskówkami.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-07-23 22:40:55
Autor: gorgu

Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości news:h49ols$j1b$1inews.gazeta.pl...
gorgu pisze:

[...]

Lepiej biegnij i sprawdź opony w aucie bo moze masz węgierskie :))) Wtedy radosna tfu...rczość Waldka Godela nabierze sensu i nie będzie zaśmiecaniem usnetu.

gorg

Data: 2009-07-24 13:08:18
Autor: Rafał \"SP\" Gil
gorgu pisze:

[...]

Czyli tępy spamer.

Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2009-07-23 13:29:53
Autor: kamil

"gorgu" <alibabka12@gmail.com> wrote in message news:h49ibu$umo$1news.onet.pl...
http://informacyjny-24.pl/index.php/Motoryzacja/BMW-M3-E46-Supercharger-500KM.html

Tylko ciekawe jak toto jeździ po zakrętach.

Co to za rewelacja? Kupujesz zawieszenie i inne graty na ebay, do tego jakis supercharger kit i pakujesz do srodka. Polowa tej "Listy modyfikacji które przeszło to auto" to jakies carbonowe pierdoly.

http://www.simpsonmotorsport.co.uk/default.asp?id=78&pid=70&name=BMW%20M3%20CSL-RS%20Road%20Car

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-07-23 14:37:06
Autor: gorgu
[...]

 To się zgadza, ale skoro to takie proste to dlaczego tak niewiele aut jeździ po takich przeróbkach. Pewnie jeżdżą ale krótko... :) Poczytaj jaki koszt jest przygotowania np. Lancera Evo do rajdu. To wszystko NIE jest proste. Co do jakości przeróki tej emki to też nie wiadomo.
gorg

Data: 2009-07-23 14:19:42
Autor: kamil

"gorgu" <alibabka12@gmail.com> wrote in message news:h49lhs$7mr$1news.onet.pl...

[...]

Nie jezdzi, bo ich nie widzisz, czy nie jezdzi, bo ich nie widzisz w polsce, gdzie kilkanascie milionow ludzi zarabia ochlapy i maja wazniejsze problemy na glowie? Czy moze nie widzisz, bo wiekszosc osob kupuje samochod do przemieszczania sie z A do B, a nie szpanowania carbonowa maska na zlotach?

Bo troche tego jest:

http://www.google.co.uk/search?source=ig&hl=en&rlz=1G1GGLQ_ENUK274&=&q=m3+supercharged&btnG=Google+Search&meta=lr%3D&aq=f&oq=

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-07-23 14:42:10
Autor: Jakub Jewuła
[...]

Bo auto sluzy do transportu, a nie powiekszania penisa? ;)

Data: 2009-07-23 14:42:50
Autor: krzysiek82
Jakub Jewuła pisze:
Bo auto sluzy do transportu, a nie powiekszania penisa? ;)

Nie dla każdego auto to tylko auto, i to należy brać pod uwagę. Każdy ma swoją pasję i auto taką pasją także może być. Mój znajomy zainwestował w swojego cinquecento już ponad 20tyś i wcale mu nie szkoda, ja go rozumiem.

--
krzysiek82

Data: 2009-07-23 15:03:21
Autor: BaX
Co Wy na to? M3 500KM Polak potrafi!

To się zgadza, ale skoro to takie proste to dlaczego tak niewiele aut jeździ po takich przeróbkach.

Bo auto sluzy do transportu, a nie powiekszania penisa? ;)

Jak ktoś jeździ strupem to mu może wystawać przez dziure np. w podłodze. ;)

Data: 2009-07-24 06:38:28
Autor: MarcinJM
gorgu pisze:

[...]

Niewiele takich jezdzi, bo ci co chce naprawde jezdzic wydaja kase na niewidoczne optycznie rzeczy. Sadzisz, ze przygotowanie Evo do rajdu polega na dodaniu karbonowych podstawek pod obrotomierz i pierdolnieciu widoczku na tylnym zderzaku?

A z tym spamem to maja racje, i nie tlumacz, ze tam mozna cos fajnego znalezc, bo nie mozna.

MarcinJM

Data: 2009-07-24 07:24:43
Autor: gorgu

Użytkownik "MarcinJM" <marcin@inetia.pl> napisał w wiadomości news:h4bds5$5kn$1news.onet.pl...
gorgu pisze:

[...]

Dokładnie odwrotnie. Chodzi mi o np. kute tłoki czy korbowody itp...
Gorg

Data: 2009-07-23 13:50:19
Autor: Jakub Jewuła
Co Wy na to? M3 500KM Polak potrafi!
http://informacyjny-24.pl/index.php/Motoryzacja/BMW-M3-E46-Supercharger-50
0KM.html
Tylko ciekawe jak toto jeździ po zakrętach.

"Łączny koszt inwestycji przekroczył 300 tys zł."

Jak widac potrafi zmarnowac kupe kasy...

Data: 2009-07-23 14:01:06
Autor: miklo
Dnia 23-07-2009 o 13:50:19 Jakub Jewuła <biuro@skanowanie.com.pl>  napisał(a):

"Łączny koszt inwestycji przekroczył 300 tys zł."
Jak widac potrafi zmarnowac kupe kasy...

Też mnie to uderzyło. Albo jest drugie dno - sprzęt się sypie co chwila ;-)

--
pozdrawiam,
miklo

Data: 2009-07-23 14:27:45
Autor: BaX
Co Wy na to? M3 500KM Polak potrafi!

Tylko ciekawe jak toto jeździ po zakrętach.

"Łączny koszt inwestycji przekroczył 300 tys zł."

Jak widac potrafi zmarnowac kupe kasy...

Sa tacy którzy potrafią w płot władować 50-80kzł i więcej, i to JEST głupota.

Data: 2009-07-23 15:03:23
Autor: Cyprian Prochot

Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:h49lhk$8gn$1nemesis.news.neostrada.pl...

Sa tacy którzy potrafią w płot władować 50-80kzł i więcej, i to JEST głupota.

wiesz, plot moze miec i 500 m i kilometr, wiec wtedy to sie nazywa "taniocha" ;)

Cyprian Prochot

Data: 2009-07-23 17:47:06
Autor: MariuszM
W dniu 2009-07-23 14:27, BaX pisze:

Sa tacy którzy potrafią w płot władować 50-80kzł i więcej, i to JEST
głupota.

Mam wrażenie, że zazdrościsz.
--
M.

Data: 2009-07-23 22:22:04
Autor: Mirek Ptak
*MariuszM* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

Sa tacy którzy potrafią w płot władować 50-80kzł i więcej, i to JEST
głupota.

Mam wrażenie, że zazdrościsz.

Płotu?

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-07-24 14:51:26
Autor: BaX
Co Wy na to? M3 500KM Polak potrafi!
Sa tacy którzy potrafią w płot władować 50-80kzł i więcej, i to JEST
głupota.

Mam wrażenie, że zazdrościsz.

Czego płotu? buehehehehehe, toś mnie ubawił, tej M3 to na pewno bo moje ma tylko 231KM

Data: 2009-07-24 20:17:31
Autor: DoQ
BaX pisze:

Czego płotu? buehehehehehe, toś mnie ubawił, tej M3 to na pewno bo moje ma tylko 231KM

To samo uslyszalem od znajomego, xxxx PLN wyrzucone na hamulce w bloto bo on kupil komplet za 299pln w InterCarsie i tez przeciez hamuje.

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2009-07-23 16:20:37
Autor: Robert Rędziak
Co Wy na to? M3 500KM Polak potrafi!
On Thu, 23 Jul 2009 13:50:19 +0200, Jakub Jewuła
<biuro@skanowanie.com.pl> wrote:

"Łączny koszt inwestycji przekroczył 300 tys zł."

Jak widac potrafi zmarnowac kupe kasy...

 Chciałem coś napisać, ale się zaciąłem: właściwie to ja się
 zastanawiam, czy to jeszcze jest pl.misc.samochody, czy już
 pl.misc.stetryczałe-pierdziele-w-skodach-octaviach-1.4-75km.

 r.
robert rędziak                     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2009-07-24 10:57:41
Autor: DoQ
Robert Rędziak pisze:

[...]

Ten co przejedzie 1000km na polowie baku kosmołuchem za 20k to jest teraz koles, w przeciwnym razie mega frajer - nie wiedziales? Takie trendy ;)
ATSD samochodzik ladnie dopieszczony, stal u mnie w garazu jakis czas:)

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-07-24 09:09:30
Autor: Paweł
Użytkownik "Jakub Jewuła" <biuro@skanowanie.com.pl> napisał w wiadomości news:h49jcv$5la$1nemesis.news.neostrada.pl...

"Łączny koszt inwestycji przekroczył 300 tys zł."
Jak widac potrafi zmarnowac kupe kasy...

Jak go stać to w czym problem?
A jak ktoś przepije albo wyda na dziwki to będzie lepiej?

Osobiście wydałbym na dziwki niż na pakowanie w auto :-)

--
Paweł

Data: 2009-07-25 07:23:40
Autor: Jakub Jewuła
[...]

W mysleniu? Kase mozna wydawac na milion sposobow,
madrzejszych badz glupszych. To jeden z najglupszych jakie
mi przychodza do glowy.

Osobiście wydałbym na dziwki niż na pakowanie w auto :-)

No widzisz :)

Data: 2009-07-25 09:05:34
Autor: ania
Co Wy na to? M3 500KM Polak potrafi!

Użytkownik "Jakub Jewuła"

W mysleniu? Kase mozna wydawac na milion sposobow,
madrzejszych badz glupszych. To jeden z najglupszych jakie
mi przychodza do glowy.

mi sie tuning tez nie podoba, ale nie krytykuje innych tylko, dlatego ze wola kase wydac na inne reflektory czy pomalowanie zderzaka, tak sama jak mi lata, ze ktos wydaje kase i marnuje czas na robienie sikacza w domu - rozumiesz?
ludzie maja zainteresowania, hobby, pasje - i takich ludzi nalezy cenic, a nie sluchac zwyklych szarakow nie majacych ambicji, a wydajacych osady o innych

--
ania

Data: 2009-07-26 08:06:44
Autor: Jakub Jewuła
[...]

Gdybys umiala czytac ze zrozumieniem to bys zauwazyla, ze ja nie krytykuje
wlasciciela - nie napisalem np. "gopek" tylko skrykowalem marnowanie kasy.

Tym bardziej, ze tu spora jej czesc poszla na "siatex"...

Data: 2009-07-26 09:25:50
Autor: Robert Rędziak
Co Wy na to? M3 500KM Polak potrafi!
On Sun, 26 Jul 2009 08:06:44 +0200, Jakub Jewuła
<biuro@skanowanie.com.pl> wrote:

Gdybys umiala czytac ze zrozumieniem to bys zauwazyla, ze ja nie krytykuje
wlasciciela - nie napisalem np. "gopek" tylko skrykowalem marnowanie kasy.

 Marnowanie jest pojęciem względnym. Gość ma takie hobby, więc
 jego zdaniem dobrze spożytkował każdą zarobioną przezeń
 złotówkę. A to w jaki sposób je zarobił nas nie powinno
 interesować.

Tym bardziej, ze tu spora jej czesc poszla na "siatex"...

 Gdzie ten mityczny siatex?

Data: 2009-07-26 12:58:50
Autor: DoQ
Jakub Jewuła pisze:

Gdybys umiala czytac ze zrozumieniem to bys zauwazyla, ze ja nie krytykuje
wlasciciela - nie napisalem np. "gopek" tylko skrykowalem marnowanie kasy. Tym bardziej, ze tu spora jej czesc poszla na "siatex"...

Co wy sie tak tego "siatexa" uczepiliscie?
Facet zrobil kompleksowa przerobke, od silnika poprzez wydech, zawieszenie az do hamulcow a wy przypierdzielacie sie jakby to byla ospojlerowana gadzetami z supermarketu 316tka.

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2009-07-26 11:21:27
Autor: Robert Rędziak
Co Wy na to? M3 500KM Polak potrafi!
On Sun, 26 Jul 2009 12:58:50 +0200, DoQ <pawel.doq@gmail.com>
wrote:

Co wy sie tak tego "siatexa" uczepiliscie?

 Pewnie zobaczyli kratkę w zderzaku. Oryginalną zresztą.

Data: 2009-07-26 13:25:53
Autor: DoQ
wrote:
Co wy sie tak tego "siatexa" uczepiliscie?
 Pewnie zobaczyli kratkę w zderzaku. Oryginalną zresztą.

No wlasnie tym bardziej tego nie pojmuje..
ATSD ciekawe czy plujacy jadem zdaja sobie sprawe ile kosztuja "gadzety"   w postaci dodatkowego wyposazenia przy zakupie _nowego_ sportowego autka czy tez topowej limuzyny.

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2009-07-26 16:15:42
Autor: Robert Rędziak
Co Wy na to? M3 500KM Polak potrafi!
On Sun, 26 Jul 2009 13:25:53 +0200, DoQ <pawel.doq@gmail.com>
wrote:

ATSD ciekawe czy plujacy jadem zdaja sobie sprawe ile kosztuja "gadzety"   w postaci dodatkowego wyposazenia przy zakupie _nowego_ sportowego autka czy tez topowej limuzyny.

 Gadżety, jak gadżety. Tein pewnie kosztuje coś koło 6-10kPLN,
 BBK też pewnie z 5-10k. Komplet dobrych, lekkich, kutych felg
 następne 6-8k, opony ze 4k. Jak się dobrze rozejrzeć, to takich
 drobiazgów uzbiera się kilkanaście-kilkadziesiąt. Tylko że potem
 ktoś to musi poskładać i za darmo tego nie będzie robił. A im
 większe wymagania mamy w stosunku do jakości czy estetyki...

 No i sam wózek, M3 tanie nie jest, eksploatacja, nawet serii,
 też nie.

Data: 2009-07-26 16:29:06
Autor: ania
Co Wy na to? M3 500KM Polak potrafi!

Użytkownik "DoQ"

ATSD ciekawe czy plujacy jadem zdaja sobie sprawe ile kosztuja "gadzety" w postaci dodatkowego wyposazenia przy zakupie _nowego_ sportowego autka czy tez topowej limuzyny.

mysle, ze nawet nie wiedza, ile kosztuja nowe auta chociaz klasy troszke wyzszej i jak sie je kupuje
ma ktos kase - wlasna, opodatkowamna, urzad nie ma nic przeciwko - to czemu jakies parszywe szaraki sie goscia czepiaja? zawisc? chyba na pewno... "i niech mu ta krowa zdechnie"

--
ania

Data: 2009-07-25 09:41:15
Autor: BaX
[...]

Jak byś miał taką kasę i nie musiał byś się martwić o jej stały dopływ to robił byś wiele rzeczy które obecnie uważasz za głupie. Przez znajomego poznałem gościa który w modyfikacje swoich BMW wpakował taką kasę, że można się pogubić w liczeniu. Dlaczego to robi? Bo lubi, bo woli to niż jechać w podróż dookoła świata itd, itp. Koleś to czech, nie polak, a te 300tyś zł 'utopione' w tej M3 to przy jego inwestycjach w M5 i M6 które widziałem to drobne.

Data: 2009-07-26 08:07:49
Autor: Jakub Jewuła
[...]

Uwazasz, ze nadmiar kasy powoduje gwaltowne obnizenie poziomu
inteligencji? Na szczescie nie w kazdym wypadku :)

Data: 2009-07-26 09:26:55
Autor: Robert Rędziak
Co Wy na to? M3 500KM Polak potrafi!
On Sun, 26 Jul 2009 08:07:49 +0200, Jakub Jewuła
<biuro@skanowanie.com.pl> wrote:

Uwazasz, ze nadmiar kasy powoduje gwaltowne obnizenie poziomu
inteligencji? Na szczescie nie w kazdym wypadku :)
  Uważam, że brak kasy czasami mocno zawęża horyzont.

Data: 2009-07-27 10:09:18
Autor: BaX
[...]

Może dla Ciebie wydawanie własnej kasy na swój sposób aczkolwiek odmienny od spojrzenia gołodupców świadczy o niższej inteligencji, dla wielu ludzi nie.

Data: 2009-07-23 14:10:30
Autor: bratPit[pr]
Co Wy na to? M3 500KM Polak potrafi!

http://informacyjny-24.pl/index.php/Motoryzacja/BMW-M3-E46-Supercharger-500KM.html

Tylko ciekawe jak toto jeździ po zakrętach.

ciekawe czy "bezwypadkowy" czy bezwypadkowy ;-)
brat

Data: 2009-07-23 16:18:55
Autor: Robert Rędziak
Co Wy na to? M3 500KM Polak potrafi!
On Thu, 23 Jul 2009 13:42:53 +0200, gorgu <alibabka12@gmail.com>
wrote:
http://informacyjny-24.pl/index.php/Motoryzacja/BMW-M3-E46-Supercharger-500KM.html

Tylko ciekawe jak toto jeździ po zakrętach.

 Ma szansę nie gorzej niż seria.

Data: 2009-07-23 17:08:08
Autor: KJ Siła Słów
gorgu pisze:

Tylko ciekawe jak toto jeździ po zakrętach.
gorg

flokowane slupki pod zegary
3. carbonowe skory + alcantara
26. oleje motul 300v + rbf 660 + pelen serwis aso

Powazna kasa a opis taki szczeniakowaty momentami.

Fajnie miec 500 KM, choc juz 500 KM w osce to trzeba bardzo lubic i bardzo umiec.

Kupa kasy wydana na dyskusyjny efekt i jak dla mnie w dyskusyjnym momentami stylu.

KJ

Data: 2009-07-23 18:21:03
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Co Wy na to? M3 500KM Polak potrafi!

http://informacyjny-24.pl/index.php/Motoryzacja/BMW-M3-E46-Supercharger-500KM.html Tylko ciekawe jak toto jeździ po zakrętach.

Dzidek! Gdzie jest Dzidek!

Kupa kasy wydana na powiększenie fiutka.
Tak, nie stać mnie, za to właściciel pewnie nie kupiłby takiego roweru jaki posiadam (jeden z trzech).

Za 280 tysiaków można mieć wzmocnione STI. Nowe!
BTW http://www.cardomain.com/ride/2614296

zyga

Data: 2009-07-23 16:24:46
Autor: Robert Rędziak
Co Wy na to? M3 500KM Polak potrafi!
On Thu, 23 Jul 2009 18:21:03 +0200, Zygmunt M. Zarzecki
<zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> wrote:

Za 280 tysiaków można mieć wzmocnione STI. Nowe!
BTW http://www.cardomain.com/ride/2614296

 Jest taka różnica między M3, a STI, że może ten pierwszy nie w
 każdych warunkach jest szybszy, ale za to jak doń wsiadasz, to
 nie masz wrażenia, że siedzisz w kompakcie za 20kPLN.

Data: 2009-07-23 18:38:58
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Mieć wrażenie, a czuć się to zupełnie inne sprawy.
Auto ma dobrze jeździć i nie psuć się, a nie wyglądać.

zyga

Data: 2009-07-23 19:48:25
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
Dnia 23.07.2009 Zygmunt M. Zarzecki <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał/a:

[...]

Ludzie którzy maja do czynienia z Subarakami na codzieńnazywają "Lanosa"
dupowozem bez agresji ;) Inni uważają, że to lepsze auto na codzień niż
Evo9, lepsze ale sporo wolniejsze. --
Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

Data: 2009-07-23 20:40:43
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Bo Evo twardsze m. in.

zyga

Data: 2009-07-23 19:56:15
Autor: Robert Rędziak
Co Wy na to? M3 500KM Polak potrafi!
On Thu, 23 Jul 2009 20:40:43 +0200, Zygmunt M. Zarzecki
<zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> wrote:

Bo Evo twardsze m. in.

 Bo Evo ma... i tu należy wymienić tysiąc rzeczy, których nie ma
 STI. A i Evo wzorem elegancji nie jest.

Data: 2009-07-23 19:55:12
Autor: Robert Rędziak
Co Wy na to? M3 500KM Polak potrafi!
On Thu, 23 Jul 2009 18:38:58 +0200, Zygmunt M. Zarzecki
<zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> wrote:

Mieć wrażenie, a czuć się to zupełnie inne sprawy.

 A jak mam się czuć w aucie, które ma plastiki jak rodem z
 koreańskiej taczki i koło sterowe z zapasów fabryki w Szeged?
 Dobrze, że niektóre wersje chociaż zacne fotele mają.

Auto ma dobrze jeździć i nie psuć się, a nie wyglądać.

 Ile popsutych (popsutych, nie zamordowanych przez pastuchów) i
 źle jeżdżących M3 znasz/widziałeś? I dlaczego M3 CSL przejeżdża
 Ring 7:50, a STI MY05 w 8:24, a do tego jeszcze wygląda jak sto
 dolarów, a nie jak tandetny kompakt po kuracji metanabolem?

Data: 2009-07-24 10:09:50
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
[...]

Szczególnie 2.5 litrowe subaraki turbo się nie psują :->

Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

Data: 2009-07-24 08:21:04
Autor: Robert Rędziak
Co Wy na to? M3 500KM Polak potrafi!
On Fri, 24 Jul 2009 10:09:50 +0200, Adam 'Chloru' Drzewososki
<karmmnie@chloru.net> wrote:

Szczególnie 2.5 litrowe subaraki turbo się nie psują :->

 Taaaa... Amory w STI i niektórych WRX-ach nie stukają. Tarcze w
 spowalniaczach się nie krzywią, dwumasowe sprzęgła wcale nie
 padają. W starszych to nawet panewki są wieczne :P

Data: 2009-07-23 20:34:06
Autor: miklo
Dnia 23-07-2009 o 18:21:03 Zygmunt M. Zarzecki  <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał(a):

Za 280 tysiaków można mieć wzmocnione STI. Nowe!
BTW http://www.cardomain.com/ride/2614296

I co z tego? To zupełnie różne samochody. RWD w pewnych warunkach będzie  szybsze. Zwłaszcza o takiej mocy ;-)

--
miklo

Data: 2009-07-23 20:39:44
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

W pewnych, hehe, ze świateł do pierwszego zakrętu.

zyga

Data: 2009-07-23 20:00:56
Autor: Robert Rędziak
Co Wy na to? M3 500KM Polak potrafi!
On Thu, 23 Jul 2009 20:39:44 +0200, Zygmunt M. Zarzecki
[...]

 Nordschleife:

 M3 CSL -- 7:50
 M3 E92 -- 8:05
 Evo IX -- 8:11
 M3 E36 -- 8:20
 M3 E46 -- 8:22
 STI MY05 -- 8:24
 Evo VII -- 8:25

 http://fastestlaps.com/track2.html

Data: 2009-07-23 22:27:33
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Moce i masy sobie porównajaj.

zyga

Data: 2009-07-23 20:35:36
Autor: Robert Rędziak
Co Wy na to? M3 500KM Polak potrafi!
On Thu, 23 Jul 2009 22:27:33 +0200, Zygmunt M. Zarzecki
[...]

 No i? Jak zapytasz o cenę, to moja odpowiedź również będzie
 brzmiała ,,no i?''.

 To co? M3 jest kiepsko wykonanym, powolnym lansowozem?

Data: 2009-07-23 22:54:10
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Właśnie tak jest!
;-)

zyga

Data: 2009-07-23 21:02:54
Autor: Robert Rędziak
Co Wy na to? M3 500KM Polak potrafi!
On Thu, 23 Jul 2009 22:54:10 +0200, Zygmunt M. Zarzecki
<zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> wrote:

 To co? M3 jest kiepsko wykonanym, powolnym lansowozem?

Właśnie tak jest!
;-)

 A teraz pomódl się do ołtarzyka z Subarakiem wyciętym z gazetki

Data: 2009-07-23 23:05:43
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Jestem o krok dalej, mam zdalnie sterowany model.
:-P

zyga

Data: 2009-07-24 11:40:10
Autor: DoQ
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

Jestem o krok dalej, mam zdalnie sterowany model.
:-P

Dokręć mu sonde lambda :P

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2009-07-24 07:37:00
Autor: Maciej Leszczynski
Robert Rędziak <rekin@gm.wkurw.org> wrote in news:slrnh6hico.6nc.rekinlazarus.wkurw.org:

Moce i masy sobie porównajaj.

 No i? Jak zapytasz o cenę, to moja odpowiedź również będzie
 brzmiała ,,no i?''.

 To co? M3 jest kiepsko wykonanym, powolnym lansowozem?

nie jest - BMW to bardzo dobre samochody - tyle, ze targetem sti/evo sa glownie rajdy, a ze wykorzystuje sie je glownie na ulicy, no coz - co kto lubi - na ulice wybralbym na pewno jakies mocne bmw

Data: 2009-07-23 22:33:08
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

[...]

Ale to Ty zacząłeś ze stwierdzeniem, że RWD nie skręca. Teoretyku. No chyba, że piszesz na podstawie doświadczeń z tą swoją brandzlozjazdówką, to może zasługujesz na miano prawiepraktyka.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] Czarna Laguna kombi - oklejona.

Data: 2009-07-25 12:44:43
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Thu, 23 Jul 2009 22:27:33 +0200, Zygmunt M. Zarzecki napisał(a):

 http://fastestlaps.com/track2.html

Moce i masy sobie porównajaj.

Racja, liżyrowku. W FWD nie mozna takiej mocy dać, jak w RWD. --
     ___________ (R)

Data: 2009-07-25 12:43:55
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Thu, 23 Jul 2009 20:39:44 +0200, Zygmunt M. Zarzecki napisał(a):

W pewnych, hehe, ze świateł do pierwszego zakrętu.

Bo za tym zakrętem, to FWD już nie będzie - będzie w rowie. --
     ___________ (R)

Data: 2009-07-28 13:01:45
Autor: miklo
Dnia 23-07-2009 o 20:39:44 Zygmunt M. Zarzecki  <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał(a):

W pewnych, hehe, ze świateł do pierwszego zakrętu.

Zatrudnij się w Ferrari. Jeszcze nie wiedzą, że powinni robić AWD  najwyraźniej. I F1 by lepiej pewnie jeździło ;-)

Na co dzień RWD się świetnie sprawdza. W sporcie też. Nie w rajdach z  brudną nawierzchnią oczywiście. Ale to nie oznacza, że RWD nie daje rady  skręcić.

--
pozdrawiam,
miklo

Data: 2009-07-28 15:11:00
Autor: Robert Rędziak
Co Wy na to? M3 500KM Polak potrafi!
On Tue, 28 Jul 2009 13:01:45 +0200, miklo
<milosz.ignatowski@gmail.com> wrote:

Na co dzień RWD się świetnie sprawdza. W sporcie też. Nie w rajdach z  brudną nawierzchnią oczywiście. Ale to nie oznacza, że RWD nie daje rady  skręcić.

 Częstokroć skręca lepiej, tylko na wyjściu traci.

 I w rajdach się sprawdza: jak kierownik ma jaja, to są TAKIE
 BOCZURY.

Data: 2009-07-28 18:47:57
Autor: miklo
Dnia 28-07-2009 o 17:11:00 Robert Rędziak <rekin@gm.wkurw.org> napisał(a):

 Częstokroć skręca lepiej, tylko na wyjściu traci.

No ja to wiem :-)

 I w rajdach się sprawdza: jak kierownik ma jaja, to są TAKIE
 BOCZURY.

No bez przesady. Chyba już nie te czasy. AWD w rajdach króluje od prawie  30 lat :D

--
miklo

Data: 2009-07-28 17:20:51
Autor: Robert Rędziak
Co Wy na to? M3 500KM Polak potrafi!
On Tue, 28 Jul 2009 18:47:57 +0200, miklo
<milosz.ignatowski@gmail.com> wrote:

 I w rajdach się sprawdza: jak kierownik ma jaja, to są TAKIE
 BOCZURY.

No bez przesady. Chyba już nie te czasy. AWD w rajdach króluje od prawie  30 lat :D

 I nawet u nas, gdzie króluje liga Lancera, mamy RWD-1/2/3 (w tym
 Virnika w M3). A w cywilizacji:

 http://www.youtube.com/watch?v=CgUQh3AHqs0

Data: 2009-07-28 19:26:11
Autor: miklo
Dnia 28-07-2009 o 19:20:51 Robert Rędziak <rekin@gm.wkurw.org> napisał(a):

 http://www.youtube.com/watch?v=CgUQh3AHqs0

Znam te wideo :-) Pokaż mi zwyciężcę rajdu RWD w ostatnich 5 latach na  szczeblu kraju / kontynentu.

--
miklo

Data: 2009-07-28 17:57:04
Autor: Robert Rędziak
Co Wy na to? M3 500KM Polak potrafi!
On Tue, 28 Jul 2009 19:26:11 +0200, miklo
<milosz.ignatowski@gmail.com> wrote:

 http://www.youtube.com/watch?v=CgUQh3AHqs0

Znam te wideo :-) Pokaż mi zwyciężcę rajdu RWD w ostatnich 5 latach na  szczeblu kraju / kontynentu.

 Równie dobrze mógłbym Cię poprosić, abyś pokazał zwycięzcę
 amatora np. na szczeblu światowym i też nie będzie łatwo.

 A tymczasem kibicom RWD się podoba, a nie każdy ma ciśnienie na
 generalkę.

Data: 2009-07-28 20:31:47
Autor: miklo
Dnia 28-07-2009 o 19:57:04 Robert Rędziak <rekin@gm.wkurw.org> napisał(a):

Równie dobrze mógłbym Cię poprosić, abyś pokazał zwycięzcę
amatora np. na szczeblu światowym i też nie będzie łatwo.

No nie. Wg mnie czas RWD w rajdach się skończył - jeśli ktoś chce zrobić  wynik.

A tymczasem kibicom RWD się podoba, a nie każdy ma ciśnienie na
generalkę.

Mi też się podoba. Uwielbiam RWD :-) Ale nie mówmy, że RWD rządzi w każdej  dziedzinie.

--
miklo

Data: 2009-07-28 18:42:21
Autor: Robert Rędziak
Co Wy na to? M3 500KM Polak potrafi!
On Tue, 28 Jul 2009 20:31:47 +0200, miklo
<milosz.ignatowski@gmail.com> wrote:

No nie. Wg mnie czas RWD w rajdach się skończył - jeśli ktoś chce zrobić  wynik.

 Żeby robić wynik, trzeba być teamem fabrycznym lub półfabryczym.
 I moim zdaniem ten wąż w końcu połknie własny ogon. Pozostanie
 fun.

Mi też się podoba. Uwielbiam RWD :-) Ale nie mówmy, że RWD rządzi w każdej  dziedzinie.

 Nikt tego nie twierdzi. Jednakże śmieszne jest zapatrzenie w
 jedyną słuszną opcję.

Data: 2009-07-31 22:58:13
Autor: miklo
Dnia 28-07-2009 o 20:42:21 Robert Rędziak <rekin@gm.wkurw.org> napisał(a):

Mi też się podoba. Uwielbiam RWD :-) Ale nie mówmy, że RWD rządzi w  każdej
dziedzinie.
 Nikt tego nie twierdzi. Jednakże śmieszne jest zapatrzenie w
 jedyną słuszną opcję.

No pewnie. I dlatego to właśnie ja zaprotestowałem, gdy koleś wyskoczył z  Subaru :D

--
miklo

Data: 2009-07-28 19:59:29
Autor: Bugatti
Użytkownik "miklo"  napisał w wiadomości:

Dnia 28-07-2009 o 19:20:51 Robert Rędziak <rekin@gm.wkurw.org> napisał(a):

 http://www.youtube.com/watch?v=CgUQh3AHqs0

Znam te wideo :-) Pokaż mi zwyciężcę rajdu RWD w ostatnich 5 latach na szczeblu kraju / kontynentu.

W kwestii wyścigów... 8 najszybszych aut na Ringu to RWD...najszybszy AWD (Nissan GT-R) jest 9. i wolniejszy od najszybszego SR8 o przeszło 31 sec. ;-)

Pozdr.

--
Bugatti

Data: 2009-07-28 20:32:10
Autor: miklo
Dnia 28-07-2009 o 19:59:29 Bugatti <spamerzy@maklerzy.pl> napisał(a):

W kwestii wyścigów... 8 najszybszych aut na Ringu to RWD...najszybszy  AWD (Nissan GT-R) jest 9. i wolniejszy od najszybszego SR8 o przeszło 31  sec. ;-)

Mowa była o rajdach. W wyścigach wiadomo, że jest inaczej :-)

--
miklo

Data: 2009-07-28 21:01:14
Autor: J.F.
On Tue, 28 Jul 2009 17:20:51 +0000 (UTC),  Robert Rędziak wrote:
I nawet u nas, gdzie króluje liga Lancera, mamy RWD-1/2/3 (w tym
Virnika w M3). A w cywilizacji:

http://www.youtube.com/watch?v=CgUQh3AHqs0

Czy mi sie wydaje czy mu na prostych auto tanczy troche ?
Bardziej niz FWD ? No i wcale pieknych boczkow nie zapina :-)

J.

Data: 2009-07-28 19:16:09
Autor: Robert Rędziak
Co Wy na to? M3 500KM Polak potrafi!
On Tue, 28 Jul 2009 21:01:14 +0200, J.F
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Czy mi sie wydaje czy mu na prostych auto tanczy troche ?
Bardziej niz FWD ?

 Tak i o to, między innymi, chodzi.

No i wcale pieknych boczkow nie zapina :-)

 Bo to boczurów potrzebna jest też trasa: nikt na łukach takowych
 nie będzie zapinał. A tam, gdzie jest dużo nawrotek, jest szansa
 na boki. I owszem, AWD-ami też zapinają, ale oni się ustawią do
 wyjścia z zakrętu, łycha i poszli, a tymczasem RWD trzeba
 najpierw ustabilizować...

Data: 2009-07-25 12:42:53
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Thu, 23 Jul 2009 18:21:03 +0200, Zygmunt M. Zarzecki napisał(a):

Kupa kasy wydana na powiększenie fiutka.

Zarzecki, nie stać Cię na powiększenie swojego i się podniecasz :D

--
     ___________ (R)

Data: 2009-07-23 23:16:42
Autor: scob

Użytkownik "gorgu" <alibabka12@gmail.com> napisał w wiadomości news:h49ibu$umo$1news.onet.pl...
http://informacyjny-24.pl/index.php/Motoryzacja/BMW-M3-E46-Supercharger-500KM.html

Tylko ciekawe jak toto jeździ po zakrętach.
gorg

uuu, carbon!
uuuu! superczardżer!
uuu! aerograf!
uuu! SIATEX!!!!

pokazać ci mocniejsze, krajowe audi C3 ? do tego quattro ;-)

Data: 2009-07-23 21:47:03
Autor: Robert Rędziak
Co Wy na to? M3 500KM Polak potrafi!
On Thu, 23 Jul 2009 23:16:42 +0200, scob <scob123@321tlen.pl>
wrote:

pokazać ci mocniejsze, krajowe audi C3 ? do tego quattro ;-)

 Pokaż.

Data: 2009-07-24 00:40:29
Autor: scob
Co Wy na to? M3 500KM Polak potrafi!

Użytkownik "Robert Rędziak" <rekin@gm.wkurw.org> napisał w wiadomości news:slrnh6hmin.6nc.rekinlazarus.wkurw.org...

Pokaż.
i cholera - wychodzi, że nakłamałem ;-)
to jest C4, nie c3: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=89703&highlight=
ale wystarczy youtube'a zapytać, żeby znaleźć całą masę wózków zasilanych 2,2t o mocach grubo przekraczających 500bhp ( w tym nie-krajowe ;-) C3 700+KM)

generalnie - pozostaje idea mojej wypowiedzi - nie potrzebujesz super-mega-siatexowej i nowiutkiej beemy za 100Kzł żeby miec mocny wóz

Data: 2009-07-24 07:27:09
Autor: Robert Rędziak
Co Wy na to? M3 500KM Polak potrafi!
On Fri, 24 Jul 2009 00:40:29 +0200, scob <scob123@321tlen.pl>
wrote:

Pokaż.
i cholera - wychodzi, że nakłamałem ;-)
to jest C4, nie c3: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=89703&highlight=

 Pomijając już, że to auto wygląda jak ze szrotu, to nie ma
 700KM, tylko 315 i w planach ma około 350. Do 470KM tej trójki
 jeszcze ciut brakuje.

ale wystarczy youtube'a zapytać, żeby znaleźć całą masę wózków zasilanych 2,2t o mocach grubo przekraczających 500bhp ( w tym nie-krajowe ;-) C3 700+KM)

 Chcesz jeszcze coś opowiedzieć? Czy może przestaniesz bredzić i
 poszukasz sobie na rf.pl, ile kosztowało pięćsetkonne S2
 Alberta?

generalnie - pozostaje idea mojej wypowiedzi - nie potrzebujesz super-mega-siatexowej i nowiutkiej beemy za 100Kzł żeby miec mocny wóz

 I gdzie ten siatex? Jak ktoś lubi szroty i inne grenlandie w
 pięciu kolorach, to nie potrzeba kasy, ale jeśli stary mocny
 samochód ma nie być szrotem, to kasę będzie połykał w tempie
 zawrotnym.

Data: 2009-07-24 20:37:46
Autor: scob

Użytkownik "Robert Rędziak" <rekin@gm.wkurw.org> napisał w wiadomości news:slrnh6ioid.jr7.rekinlazarus.wkurw.org...

 ile kosztowało pięćsetkonne S2 Alberta?
a co to ma do rzeczy? jest jakimś odnośnikiem, wzorcem czy jak?

I gdzie ten siatex? Jak ktoś lubi szroty i inne grenlandie w
pięciu kolorach, to nie potrzeba kasy, ale jeśli stary mocny
samochód ma nie być szrotem, to kasę będzie połykał w tempie
zawrotnym.

jak każdy fun-car. bez znaczenia - stary czy nowy. Terenowy czy ścigant. i co ?
a ta bumcia to taka super nóweczka? do tego wykonana w warunkach fabrycznych, zapewne całkowicie niezawodna i z gwarancją na silnik.

Generalnie - pozostaje idea mojej wypowiedzi - nie potrzebujesz super-mega-siatexowej i nowiutkiej beemy za 100Kzł żeby miec mocny wóz  ;-)
Ty wyznajesz widocznie ciemną stronę mocy :D : "dałem do zrobienia...", "kazałem zamontować...", "przerobiono mi...." - tak (przynajmniej z mojej lektury forów) powstało wspomniane przez ciebie s2.

Jest też druga szkoła, i tę szanuję i podziwiam ludzi, którzy tak robią - pisałem o tym m.in. w wątku, do którego dawałem odnośnik: "zamknąłem się w garażu na kwartał, a efekt _mojej_ pracy jest _na dzisiaj_ taki".
I taki sposób tuningu jest tańszy -o wykonawców i szpan. A hobbyści czasu nie liczą ;-)

Jeśłi dalej zachwycasz się beemką - podzielmy tjuning na dwie kategorie - amatorską (biorę i robię sobie szybkie auto) i profesjonalną - tudzież reklamową. Bumcia ww. należy do tej drugiej kategorii - "patrzcie, co potrafimy zrobić".
No to w tej kategorii jest też to: http://speed-zone.pl/dane/opisy/vtg/nitro.jpg
500 koni.. pfff!

zelżał cietrzew? to miłego weekendu.

Data: 2009-07-24 20:54:33
Autor: Jacek Rudowski
On 2009-07-24, scob <scob123@321tlen.pl> wrote:
 ile kosztowało pięćsetkonne S2 Alberta?
a co to ma do rzeczy? jest jakimś odnośnikiem, wzorcem czy jak?

Skoro dyskusja sie zaczela od tego, ile kasy warto wydac na zbudowanie mocnego
samochodu, to chyba warto sie porozgladac dokola i zobaczyc ile to kosztuje, nieprawdaz?

Generalnie - pozostaje idea mojej wypowiedzi - nie potrzebujesz super-mega-siatexowej i nowiutkiej beemy za 100Kzł żeby miec mocny wóz  ;-)

A ktos twierdzil inaczej?
Nie zmienia to nadal faktu, ze zeby miec naprawde mocny woz, trzeba w niego
wlozyc duzy worek kasy... Czy w nowy, czy w stary... w stary moze byc nawet
nieco wiecej, bo bedzie wiecej do poprawienia.

Ty wyznajesz widocznie ciemną stronę mocy :D : "dałem do zrobienia...", "kazałem zamontować...", "przerobiono mi...." - tak (przynajmniej z mojej lektury forów) powstało wspomniane przez ciebie s2.

Nie kazdy umie sam wykonac wszystkie prace przy swoim samochodzie. Nawet jesli
ma wlasne koncepcje jego modyfikacji. Czy to jakis problem?

[...]

A potem samochod stoi miesiacami albo i latami glownie w garazu.
Owszem, jest to jakies rozwiazanie - pasja tez sie liczy.
Ale trzeba miec tez umiejetnosci, mozliwosci, czas, checi...
Niektorzy maja pomysl na samochod, ktorym chca jezdzic, a nie tylko
ogladac go w garazu na podnosniku albo kobylkach.

--
Jacek "AMI" Rudowski

Data: 2009-07-24 21:18:37
Autor: Robert Rędziak
Co Wy na to? M3 500KM Polak potrafi!
On Fri, 24 Jul 2009 20:37:46 +0200, scob <scob123@321tlen.pl>
wrote:

 ile kosztowało pięćsetkonne S2 Alberta?
a co to ma do rzeczy? jest jakimś odnośnikiem, wzorcem czy jak?

 Można rzec, że jest odnośnikiem. Bo

 a) było mocne i szybkie (i nadal jest),
 b) było i jest zrobione jak należy, możliwie jak najlepiej, a
 przy tym estetycznie i z zachowaniem właściwej kultury
 technicznej.

[...]

 No to o co chodzi?

a ta bumcia to taka super nóweczka? do tego wykonana w warunkach fabrycznych, zapewne całkowicie niezawodna i z gwarancją na silnik.

 Zdecydowanie lepiej wyglądająca i bardziej doinwestowana. Wiesz,
 zawias, hamulce, panele od CSL-a zamiast stalówek i pociętego
 zderzaka.

Generalnie - pozostaje idea mojej wypowiedzi - nie potrzebujesz super-mega-siatexowej i nowiutkiej beemy za 100Kzł żeby miec mocny wóz  ;-)

 Nie musi być nowiutka i cały czas się zastanawiam nad Twoim
 urazem do siateksu. Czyżby nie liczyło się nic poza pociętym
 zderzakiem ze szrotu? Czy właściciel bejcy powinien, w imię
 czystości rasowej swego bolidu, wziąć i wyciąć kratkę wraz z
 dolną krawędzią zderzaka brzeszczotem? Wtedy byłby fajny, jedyny
 i niepowtarzalny?

 A wracając do ,,nowości''. Nie musi być nowa, ale baza do
 grzebania ma być sensowna. Jeśli lekko zabite C4 ma lepsze
 właściwości jezdne od M3 E46, to może i racja jest po Twojej
 stronie. Jednak obawiam się, że pojazdy te dzieli duży dystans.

Ty wyznajesz widocznie ciemną stronę mocy :D : "dałem do zrobienia...", "kazałem zamontować...", "przerobiono mi...." - tak (przynajmniej z mojej lektury forów) powstało wspomniane przez ciebie s2.

 Wyznaję zasadę, że pewne rzeczy lepiej dać do zrobienia
 fachowcom, bo zrobią to lepiej i w ostatecznym rozrachunku
 taniej ode mnie. Przez te kilka lat można już mniej więcej się
 zorientować, kto jest w stanie zrobić dobre auto, a kto będzie
 się uczył na klientach.

Jest też druga szkoła, i tę szanuję i podziwiam ludzi, którzy tak robią - pisałem o tym m.in. w wątku, do którego dawałem odnośnik: "zamknąłem się w garażu na kwartał, a efekt _mojej_ pracy jest _na dzisiaj_ taki".

 No to efekt był mało porażający.

I taki sposób tuningu jest tańszy -o wykonawców i szpan.

 Tańszy, bo kolejne wysadzone silniki kosztowały po 2kPLN na
 szrocie? Wiesz, kiedyś widziałem przepis na tanie, ale szybkie
 auto na długiej prostej: wycinanki. Jak została sama napędzana
 płyta podłogowa, to dopiero było szybkie, a zarazem tanie auto.

A hobbyści czasu nie liczą ;-)

 Aż któregoś dnia stwierdzają, że jeździli wózkiem tydzień-dwa w
 roku i chyba im się to znudziło. Coś jak Berkut, który produkuje
 co trochę nowe wydumki, które prawie nigdy nie są skończone.
 Szacun wielki dla Berkuta, za to jakie wydumki mu wychodzą, ale
 w sumie to mógłby którąś trochę pojeździć.

[...]

 Dlaczego uważasz, że tylko ,,potrafimy zrobić''? Jakkolwiek
 okazało się, że w końcu coś zawiodło (tylko nikt nie chce
 powiedzieć, czy auto, czy raczej właściciel), to zanim do tego
 doszło, latało całkiem żwawo.

No to w tej kategorii jest też to: http://speed-zone.pl/dane/opisy/vtg/nitro.jpg
500 koni.. pfff!

 Czy to jest wykres słynnego driftowozu, który przez przypadek
 trafił na długą prostą, by nigdy nie zejść bodajże poniżej
 jedenastek? Pytamboniepamiętam. Ale jeśli to ten wspaniały
 pojazd, to jakoś tak dziwnie się składa, że słabsze, choć
 droższe i bardziej ,,patrzcie, co potrafimy zrobić'' 9ff
 zmiatało ten zajebisty wynalazek z powierzchni ziemi.

 A przy okazji, w Polsce jest jeszcze mocniejsze M3 E46. I
 jeździ.

zelżał cietrzew? to miłego weekendu.

 Jaki cietrzew? Twój, że frajerzy płacą kasę, a bystrzaki robią
 sami, na częściach ze szrotu i dlatego są bystrzakami, bo
 tydzień w roku jeżdżą, pozostałe 51 siedzą w garażu?

Data: 2009-07-23 23:26:35
Autor: gorgu

Użytkownik "scob" <scob123@321tlen.pl> napisał w wiadomości news:h4aklj$qta$1mx1.internetia.pl...

[...]

Carbon-srarbon ;) Quattro moze lepiej latać po zakrętach o ile ma dobry zawias.
gorg

Data: 2009-07-24 07:33:36
Autor: Maciej Leszczynski
"gorgu" <alibabka12@gmail.com> wrote in news:h4akic$ou5$1news.onet.pl:

Carbon-srarbon ;) Quattro moze lepiej latać po zakrętach o ile ma
dobry zawias.

chyba na dziurawych zakretach o  ile kierowca ma spore doswiadczenie

Data: 2009-07-25 12:06:42
Autor: Maciek \"Sołtys\"
scob pisze:

uuu, carbon!
uuuu! superczardżer!
uuu! aerograf!
uuu! SIATEX!!!!

pokazać ci mocniejsze, krajowe audi C3 ? do tego quattro ;-)

Dokładnie :)
ostatnio za 46 kpln na allegro stała Honda Civic 5gen z 500 Km pod maską i dało się :)
A tak dopieszczonego samochodu nie widziałem dawno.
Nie było jednej nieprzemyślanej śrubki.
Polecam poszukanie hasła
Tieesto + Civic (youtube)
samochód miał zamontowany silnik z innej civiczki (Czarna Mamba)
rozwiercone lekko 1,8 litra z turbo burbo.

Auto o masie ok tony zjadało wszystko co jeździło po warszawie.

--
Maciek "Sołtys"
Kraków

Data: 2009-07-25 13:32:06
Autor: Jacek Rudowski
On 2009-07-25, Maciek "Sołtys" <soltys_3@op.pl> wrote:
Dokładnie :)
ostatnio za 46 kpln na allegro stała Honda Civic 5gen z 500 Km pod maską i dało się :)

Jesli sadzisz, ze dopieszczone 500KM da sie ot tak zrobic za 46tys. zlotych - pomijam juz to,
ze sam samochod-baza tez kosztuje - to jestes szalenie naiwny.

Watpie, by koszt zrobienia tego samochodu zamkna sie w kwocie chocby dwukrotnie
wiekszej.

A jesli masz watpliwosci to zsumuj sobie chocby koszta czesci przy ich dalszej
odsprzedazy, bo zgaduje, ze o tym Tiesto i o tej Hondzie mowisz:
 http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=67377&hl=  A to, za ile samochod stal na sprzedaz i w jakim setupie nie musi miec wiekszego
zwiazku z tym, ile kasy wlozono w jego przygotowanie.

--
Jacek "AMI" Rudowski

Data: 2009-07-27 23:02:39
Autor: Maciek \"Sołtys\"
Jacek Rudowski pisze:

[...]

Ale ja nie pisałem o tym że tyle kosztowało zbudowanie tego auta ale że za tyle go można było kupić. - i pisałem to w kontekście kupna 500KM w BMW za 5 razy tyle.

--
Maciek "Sołtys"
Kraków

Data: 2009-07-27 21:57:13
Autor: Jacek Rudowski
On 2009-07-27, Maciek "Sołtys" <soltys_3@op.pl> wrote:
[...]

No, a utrzymanie go to przeciez pryszcz... Juz abstrahujac od tego, o co Ci rzekomo chodzilo.
Tak czy inaczej podejscie masz mocno naiwne, bo ten samochod jednak tez nie zbudowal sie sam, tylko jakimis kosztami poniesionymi przez wlasciciela.
Zapewne tez frajera i glupka, bo przeciez zamiast pakowac kase, mogl kupic gdzies tam tanszy samochod - idac za Twoim przykladem.

Tylko przy takim podejsciu skad te wszystkie samochody by sie braly?

--
Jacek "AMI" Rudowski

Data: 2009-07-25 13:54:13
Autor: Robert Rędziak
Co Wy na to? M3 500KM Polak potrafi!
On Sat, 25 Jul 2009 12:06:42 +0200, Maciek "Sołtys"
<soltys_3@op.pl> wrote:

ostatnio za 46 kpln na allegro stała Honda Civic 5gen z 500 Km pod maską i dało się :)

 Skąd myśl, że te 46kPLN pokrywa(ło) wszystkie koszty, jakie
 poniósł właściciel? Bo z tego co widzę, jak się wyprzedawał, to
 graty sprzedawał za bezcen (np. skrzynkę ze szperą Quaife za 4k,
 gdzie sam dyfer kosztuje Ł585). Short block z kucizną Eagle i CP
 za 7kPLN? Gdzie same korbowody kosztują pewnie około połowy tej
 sumy?
Auto o masie ok tony zjadało wszystko co jeździło po warszawie.

 Ta. Jasne. Jeszcze powiedz, że było najszybsze w kraju.

Data: 2009-07-24 10:17:41
Autor: Kocureq
gorgu pisze:
http://informacyjny-24.pl/index.php/Motoryzacja/BMW-M3-E46-Supercharger-500KM.html

dach pokryty carbonem

Nom, potrafi :)

--
      /\ /\ [   Jakub 'Kocureq' Anderwald   ] /\ /\
      =^;^= [   [nick][at][nick].com        ] =^;^=

Co Wy na to? M3 500KM Polak potrafi!